News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Allex

Cand a avut CNAIR (CNADNR) ultima oara un director neinterimar?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

adiarc

probabil va venii tot o telecomanda politica...asa ca sunt apa de ploaie aceste acțiuni...aceasta companie toxica nu poate fii reformata,imbunatatita...e o tumora maligna care trebuie înlăturată complet.


hai sa ne facem ca muncim
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

^^ Foarte bună întrebarea lui Alex. Inclusiv Homor a fost interimar.

Allex

Pai chiar asta imi e nelamurirea. Se are in vedere intr-un orizont apropiat de timp investirea unui director neinterimar? De cand m-am inscris pe forum (august 2015) numai interimari au fost. Ultimul a doua oara...
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Nu cred ca se doreste asta ^
Se numeste om pe criterii politice.

Ar trebui să avem concurs... contract de management cu obiective clare...

voicul

Quote from: Ionut on January 27, 2019, 09:45:36 PM

Dar CNAIR iar tergiversează nejustificat procedurile

Nu ca e gresit dar se poate folosi in loc de tergiversează:
1. Amana in mod frecvent si intentionat.
2. Amana, pentru ca salariul oricum se plateste in fiecare luna.
3. Trag de timp intenitonat.
4. Amana in stilul deja clasic si considerat ca etapa a muncii lor.

Probabil ca API nu poate folosi astfel de formulari, dar pe mine nu ma deranjeaza sa le scriu. Ce mai conteaza un minus in plus.  :lol:

perfidus

As mai adauga ceva la postarea asta a colegului @yetiman:

Quote from: yetiman on January 28, 2019, 11:20:19 AM
Un motiv in plus ca "sa ne facem temele" si sa ne miscam mai cu spor cu "soselele de viteza"...

Nu stiu cum se face, dar constructorii auto vor sa produca in Romania, UE vrea sa ne dea bani pentru autostrazi, dar noi nu si nu (batman, batman).

Oricat de prost ar fi un ministru/ prim-ministru, nu poate sa nu vada asta si sa nu vada ca la CNAIR este dezastru total.
Inteleg si stiu ca nu se poate face o licitatie in cateva zile/saptamani. Dar nici nu e normal sa avem clarificări peste clarificări (din cauza de documentatie proasta), evaluări care sa dureze cu anii, si apoi contestații peste contestații pentru ca evaluarea a fost prost făcută...

Dezastru este si pe la Guvern nu numai la CNAIR si MT (Secretariatul General sau cine se ocupa de avizele interministeriale). Cum se poate reduce timpul de avizare a unei HG?
De la jumătatea lunii noiembrie MT a pus in dezbatere un proiect de HG de care sunt direct interesat, actualizarea ITE pentru "Centura de ocolire Craiova - varianta SUD DN 56 -DN 55 -DN 6". Văd că nici nu a pornit pe circuit, mai așteptăm mult si bine. Posibil sa se aștepte si după un nou ministru la MDRAP.


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Quote from: Ionut on January 28, 2019, 07:16:38 PM
Solicităm de urgență prim-ministrului Viorica Dăncilă (că practic nu avem ministru la Transporturi) să demită conducerea CNAIR și să o înlocuiască cu una ceva mai responsabilă.

Dar nu era parca vorba ca daca nu se deschid 100 de Km de autostrada in 2018, atunci pleaca Neaga? Sau inca nu a terminat sa-si faca bagajele? :o

TibiV

Quote from: NGC on January 28, 2019, 09:07:19 PM
Dar nu era parca vorba ca daca nu se deschid 100 de Km de autostrada in 2018, atunci pleaca Neaga? Sau inca nu a terminat sa-si faca bagajele? :o

Nu, era vorba ca daca nu se deschid 100 de Km de autostrada in anul centenar, atunci pleaca Neaga...
Deci ne intoarcem la definitia "anului centenar"...

1. Anul centenar este 2018 (ca atunci s-a facut suta..) si anul centenar s-a incheiat la 1 decembrie?...
2. Sau anul centenar este de la 1 decembrie 2018 pana la 1 decembrie 2019?...

(Nu "tin cu ursul", dar un japonez din ala care a mancat doar peste si orez si s-a nascut in anul X implineste 99 de ani la data X+99 ani. De la data X+99 pana la X+100 are 99 de ani. De la data X+100 ani pana la X+101 (daca apuca) are 100 de ani...
Asadar, cum definim "anul centenar" ?... )


In varianta 2. Neaga mai are 11 luni ca sa isi puna in geanta aparatul de ras si periuta de dinti...
Un mare ghinion pentru noi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: marinul on January 28, 2019, 10:43:11 PM
nu le pasa pentru ca nu platesc pentru faptele lor

Situatia se va schimba. Doar atat pot sa spun deocamdata. ;)

TibiV

NGC,
este prima data cand ma rog la Dumnezeu sa ai (si de data asta...) dreptate !

Sa deie Domnul !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marinul

Probabil ca se va schimba, peste ani si ani. Sa nu fie prea tarziu pentru unii

NGC

Quote from: NGC on January 30, 2019, 10:07:21 PM
Pai ia sa cerem si graficele de executie de la A3 si A10, la fel cum am cerut la LD3 si LD4 si unde TB ne-a dat dreptate iar acum asteptam recursul la CAB.

Ideea este simpla. Trebuie sa fim cu 1 pas inaintea lor, sau cel putin in acelasi rand cu ei. In traducere libera, trebuie solicitate graficele de executie inca din momentul in care avem confirmarea ordinului de incepere a lucrarilor, si trebuie solicitate toate actualizarile lor, pana la sfarsitul proiectului. Trebuie avut grija la formularea solicitarii, dar nu e o problema mare. Cum justitia ne va da dreptate definitiv cam abia dupa 12 luni de la solicitare, macar din anul 2 al unui proiect sa avem acces la aceste informatii.

Mai adaug ceva aici, ca sa nu fie offtopic in alta parte.

Dupa cum ati vazut, de foarte multe ori CNAIR da vina pe constructori pentru diverse probleme si vine cu tot felul de promisiuni desarte pentru termene. Ultimele exemple sunt de ieri si de azi, cu ce au declarat clovnii de la CNAIR referitor la finalizarea tronsoanelor in lucru de pe A3 si A10.

Ei bine, isi permit sa faca asta intrucat constructorii sunt "legati" si nu pot reactiona, pentru ca au clauze de confidentialitate in contracte si dialogul cu exteriorul il poate purta doar CNAIR.

De aceea, accesul la graficele de executie este foarte important si ar elimina o parte minciunile sfruntate ale clovnilor.

NGC

^^^

Quote from: NGC on January 28, 2019, 09:17:38 PM
Contractul urma sa fie semnat cu TIRRENA si li s-au cerut documentele care trebuie depuse inainte de semnarea contractului. Numai ca, in stilul caracteristic al CNAIR de a cauta nod in papura pentru a ascunde alte probleme, comisia de evaluare a "interpretat" in stil propriu niste prevederi din acele documente, asa ca au declarat acum oferta TIRRENA ca fiind "inacceptabila" si au incercat sa anuleze licitatia.

Care parte din "comisia de evaluare" nu e clara? :D

Astia sunt stat in stat. De fapt state in stat, pentru ca sunt mai multe comisii de evaluare. :lol:
Fiecare comisie are "propria" varianta de interpretare a legilor si documentelor. Vorba vine "propria", pentru ca tot de sus vine "comanda" pentru cum sa se interpreteze. ;)

NGC

#1574
^^^

Am uitat ceva. Asta cu solicitarea graficelor de executie este o solutie temporara.

Temporara, pentru ca solutia definitiva este de a ii obliga prin lege sa faca publice aceste documente (si altele), dar pentru asta trebuie sa asteptam sa se schimbe "placa" de la patefonul guvenarii. ;)

Uf, de-abia astept. Si ce de surprize mai putem pregati pentru ei! ;) :D