News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

#1575
^
De prin 2016 incerc sa inteleg sintagma "statul paralel"...
Gata, acum m-am lamurit...   :lol:
(Si este chiar mai rau... E mai multe state paralele... ;) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Poate mi se pare mie, dar CNAIR pare ca s-a apucat sa faca ce stie mai bine:
Maculatura cu carioci si pix pe ele.

Multe lucruri pronite, putine din proiectele deja incepute asigurate chiar si cu finantare (gen centura Radauti).

Desigur sunt necesari pasii de SF si licitatii, dar tare mie ca (in multe cazuri) o sa ramane aici: cu niste SF-uri si cu licitatii anulate.

NGC

Vor sa dea impresia ca lucreaza si ca nu ar trebui sa fie desfiintati. ;)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

thinker

off -topic , sau poate cream un topic nou - Departamentul de Proiectare CNAIR

Ar fi interesant sa aflam cati proiectanti au angajat, ce dotari au cumparat (softuri,  etc). De ce? - probabil am putea zice ca se poate si fara aceasta informatie, ca salariile lor nu sunt un procent mic din ce se risipeste, etc

Dar nu putem ignora in acest fel toate autoritatile, institutiile si toti angajatii statului, lasandu-i sa nu isi faca datoria. Nu putem sa nu avem nici o pretentie vis-a-vis de munca lor. Trebuie sa avem pretentie ca si contribuabili sa vedem ce se face cu banii nostri si avem datoria sa le cerem sa faca proiecte, autostrazi, etc, in general sa isi faca datoria. Numai presiunea publica - continua si constanta poate misca tara asta in directia corecta.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

horatiu.cosma

#1580
^
http://www.cdep.ro/pls/parlam/interpelari2015.detalii?idi=51836&idl=1

Analizați și voi răspunsul cuprinzător  :D. În schimb, situația gropilor de pe DN 65496054 W e de competența MT atunci când X-ulescu de la PSD întreabă.

Europiu

^OT: :wtf: Deci un membru al Comisiei Transporturi din Parlament nu este îndrituit sa aiba acces la acele informatii?  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

OT până la capăt: Cătălin Drulă a întrebat ulterior pe 544. Răspuns de la Neaga: Cătălin nu poate să întrebe pe 544, că e deputat și are dreptul la întrebări/interpelări parlamentare. Altfel spus, calitatea de deputat o anulează pe cea de om, cetățean român  :lol:.

rota

ce avem noi aici:

"Chirie de peste 38.000 de euro pe lună pentru noul sediu al Direcției de Drumuri Iași. Proprietarul ceruse 15.000 de euro

Noul sediu al Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Iaşi, sfinţit zilele trecute de un sobor de şase preoţi, va costa Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) peste 38.000 de euro chirie pe lună. Clădirea de birouri în care s-a mutat Regionala de Drumuri Iaşi figura în ofertele de închirieri, chiar înainte de mutarea actuală, cu un preţ de 15.000 de euro pentru întreaga suprafaţă utilă de aproape 2.500 de metri pătrați. Omul de afaceri care a închiriat sediul cerea 6 euro pe metru pătrat pe lună, iar în final Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere i-a oferit acestuia 15,5 euro pe metru pătrat, scrie Ziarul de Iași."

Ziarul de Iasi

JohannDB

   ""Omul de afaceri care a închiriat sediul cerea 6 euro pe metru pătrat pe lună, iar în final Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere i-a oferit acestuia 15,5 euro pe metru pătrat,........""

     Câtă mărinimie..... Trăiască toate impunerile plătite de transportatori și ceilalți participanți la trafic..... Li s-o fi făcut milă de "omul de afaceri" (ruda cui o fi ??)....!! "Milă și pomană" .....  Bună, rău treba asta..................................... Deci să ne plătim mai cu sârg și fără cârtire dările ce intră în conturile lor, că vor fi super bine/inteligent/dedicat, "gestionați" .............

ovicor

Mai plauzibil ar fi ca inchiriatorul primeste cat a cerut, restul doar trece prin mainile lui. Daca cineva se intreaba unde ajunge diferenta, amintesc ca urmeaza un val de 4 alegeri, cu campaniile electorale aferente!

rota

Pe mine ma surprinde faptul ca nici macar un trust de presa nu a preluat stirea, inclusiv reddit mi-a inchis postul..oh nu ne mai facem bine..

GDPR

Horatiu, si atunci Neaga de ce nu raspunde la interpelarile deputatului Drula? Nu a raspuns la aproape nicio intrebare din noiembrie si decembrie:

- Stadiul lucrărilor de reabilitare la podul peste râul Ialomița pe DN21, km 89+668, Slobozia, jud. Ialomița: Data înregistrarii: 04-12-2018, Termen primire răspuns: 27-12-2018

- Stadiul proiectului de modernizare a centurii București între DN 7 și A1: Data înregistrarii: 04-12-2018, Termen primire răspuns: 27-12-2018

- Stadiul contractelor de pregătire a proiectelor A7 Ploiești-Buzău-Focșani-Bacău-Pașcani: Data înregistrarii: 04-12-2018, Termen primire răspuns: 27-12-2018

- Stadiul contractului de revizuire a Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Făgăraș: Data înregistrarii: 04-12-2018, Termen primire răspuns: 27-12-2018

- Stadiul contractului Servicii de Elaborare pentru varianta obiectivului "Varianta de ocolire Giurgiu": Data înregistrarii: 19-12-2018, Termen primire răspuns: 11-01-2019

Prin contrast, CFR-ul n-a avut nicio problema sa raspunda.

alin2pas

Nu a avut cum să dea vreun răspuns. La CNAIR majoritatea informațiilor sunt secrete, dar așa de secrete, că nici ei nu le știu!

voicul

Quote from: Ionut on February 20, 2019, 11:55:47 AM
Se surpa asfaltul pe Autostrada Urbana, inaugurata in urma cu doar 2 luni

Pana la acest moment, nici Aktor si nici CNAIR nu pot spune, cu siguranta, in cat timp se va rezolva problema.


CNAIR cred ca e in concurs cu Aktor - care poate sa traga mai mult de timp si pe baza a ce motiv?! (implica si creativitate ... nu gluma)

Restul sunt detalii.