Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

Ford aduce un nume legendar la Craiova. Cum se va numi cel de-al doilea SUV produs de americani în România

Cel de-al doilea model pe care americanii îl vor produce la Craiova se va numi Puma, potrivit Automotive News Europe. Ford a mai comercializat un automobil cu acest nume în Europa, în anii 90, acesta fiind la acea vreme un coupe mic pe platformă de Fiesta şi design anvargandist. Ford are în plan să lanseze în perioada imediat următoare un nou SUV mic pe platformă de Fiesta şi o nouă generaţie pentru Kuga, acest segment fiind în atenţia americanilor la nivel mondial. Viitorul Puma proiectat pentru Craiova va fi prezentat oficial în toamna acestui an, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Ford Europa a demarat în Germania ultimele teste cu viitorul SUV aşteptat în producţie din acest an în uzina de la Craiova. Dacă EcoSport are doar puţin peste 4 metri lungime, fiind printre cele mai mici SUV-uri din Europa, viitorul Puma va avea o lungime mai mare, pentru a concura cu modele precum Mazda CX-3, Hyundai Kona sau Kia Stonic. Deşi puternic camuflat, modelul lasă să se înţeleagă că Ford va merge către o imagine mai dinamică şi mai sportivă.

În condiţiile în care maşina va intra în producţie cel mai probabil în a doua jumătate a anului, pe piaţa europeană va fi lansat la începutul anului următor. Special pentru cel de-al doilea model, Ford România investeşte la Craiova 200 mil. euro şi recrutează 1.700 de noi angajaţi pe lângă cei 4.400 deja existenţi.

ZF

Ionut

In Profit.ro este si o poza fara abtibilduri. Nu-mi dau seama daca e varianta de design finala.


Liviu M

E poza din Autozeitung si e "fotoshopata" de ziaristi:
QuoteSo stellt sich unser Designer den Ford Puma vor
(asa isi imagineaza designerul nostru...)

voicul

Mult mai bine arata cel de sus:




Primele imagini cu noul SUV de la Ford, care va fi fabricat în România

Ford a anunţat că va produce la fabrica din România un nou model începând cu acest an, iar, potrivit analiştilor, ar putea fi vorba de unul care să aibă dimensiunile între modelul EcoSport, fabricat în prezent la Craiova și noua generație de Ford Fiesta, care se produce în Germania. Este, însă, foarte posibil ca acest model să fie noul SUV Fiesta, care va înlocui crossoverul EcoSport. În presa internaţională au apărut primele imagini spion cu noul automobil.


http://www.economica.net/primele-imagini-cu-noul-suv-de-la-ford_163727.html

elphax

inca stau bine cu securitatea cei de la Ford, nu circula poze reale cu viitoarea masina.
inca o informatie gasita pe net spune ca s-ar putea ca Puma sau Fiesta SUV sa inlocuiasca EcoSport pe piata europeana pana in 2020. E prea mic pentru un SUV asa inalt, au prins mai bine cele mici de tot precum Captur si Juke. Ecosport nu e o alternativa la cele 2

Ionut

SUV-ul Duster şi piaţa românească au dus vânzările Dacia la peste 700.000 de maşini în 2018

Dacia se apropie încet, dar sigur de topul celor mai vândute 25 de mărci auto la nivel mondial. Pentru a intra în acest ,,club", Dacia ar trebui să ajungă la vânzări de 950.000 de unităţi anual. Vânzările Dacia au trecut pragul de 700.000 de unităţi în 2018, atingând un total de aproape 700.800 de unităţi vândute în total, atât în România, cât şi pe pieţele internaţionale. Comparativ cu 2017, volumul din 2018 a urcat cu 7%. Practic, marca românească şi-a dublat vânzările în decurs de numai şapte ani. Astfel, pragul de 350.000 de unităţi a fost depăşit în anul 2012, cel de 400.000 în 2013, cel de 500.000 în 2014, iar cel de 600.000 în 2017.

ZF

voicul

Sa vedem 405.000 productie in Tanger si 400.000 in RO (peste 2 - 3 ani cand termina extinderea) ... deci cum depasesc ei 950.000 masini porduse pe an?

Mai sunt locatii unde se produce Dacia? (posibil prin Rusia ceva?)

adiarc

Renault este acționar majoritar la Avtovaz,Rusia.

De asemenea mai sunt uzine unde se produc Dacii cu sigla Renault ( lucru care va inceta,in sensul ca vor avea in curând doar sigla Dacia ) si in Brazilia,India si in inca o tara africana,in afara de Maroc ( nu imi vine acum).
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

kitsune

#1823
Algeria.
Și se mai fac Renault Symbol III și în Turcia (tot Dacia Logan).
Plus Argentina, Columbia, Iran.
S-au mai asamblat prin multe alte locuri, gen Africa de Sud (Nissan NP200 - Logan papuc), Indonezia (Nissan Terrano III - Dacia Duster), prin Mexic parcă (Nissan Aprio - Dacia Logan I). Sub o denumire sau alta Dacia a ajuns cam pe toate continentele. Se zvonește că s-ar putea să ajungă și în Australia, în varianta Renault Oroch ute, tot un Duster, dar pick-up, făcut de brazilieni.
Personal eu le-am văzut în cam toate variantele (și unele chiar le-am fotografiat), Dacia, Renault Logan, Renault Symbol, Nissan, Mahindra, Lada Largus, etc.. N-am ajuns la iranieni să văd un Tondar
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

Gigantul american Visteon a închiriat 5.000 de metri pătrați în clădirea ISHO Offices din Timișoara pentru viitorul centru de dezvoltare a componentelor auto

Gigantul american Visteon, producător de componente electronice pentru industria auto, cu vânzări anul trecut de 3,1 miliarde dolari și având în portofoliul de clienți nume precum Ford, Renault, Nissan, Mazda, BMW, GM, Honda, PSA, JLR, VW, Daimler, a intrat în România și va deschide un centru de dezvoltare a produselor auto la Timișoara în clădirea ISHO Offices, unde va ocupa 5.000 de metri pătrați.

Visteon a început deja procesul de recrutare pentru centrul care va găzdui profesioniști specializați în domeniul software, tehnologiei și automotive, cu intenția de a recruta 400 de angajați până în 2020. În cadrul noului centru vor lucra inițial ingineri de dezvoltare, supervizori și manageri. Centrul va fi implicat în principal în dezvoltarea software pentru sistemele electronice avansate de bord (panouri de bord digitale, sisteme de infotainment și afisare pe parbriz) pentru producătorii europeni de automobile și va colabora cu Directorul Tehnic al Visteon și cu Centrele Tehnice Europene pentru dezvoltarea de noi tehnologii privind condusul autonom.

Profit.ro

Ionut

Presa italiana, despre noua Dacia Sandero: Va fi o revolutie, schimbarile vor fi majore. Chiar si pretul va creste

Constructorul de la Mioveni va lansa noul Sandero undeva spre finalul acestui an, iar modelul va ajunge in reprezentante cel mai probabil in 2020. Jurnalistii italieni de la Motori News scriu insa ca "Dacia pregateste o revolutie" si ca schimbarile de la Sandero vor fi majore. In primul rand, este vorba despre o crestere in dimensiuni. Conform sursei citate, noul Sandero va avea in jur de 4.30 metri, fata de 4.07 metri cat are modelul actual. De altfel, Sandero va fi construit pe o noua platforma, pe care mai regasim si Renault Clio.

Apoi, o alta schimbare importanta este legata de capacitatea portbagajului, ce va creste pana la 380-400 de litri. In plus, calitatea materialelor din interior se va imbunatati, iar optiunile si dotarile de siguranta vor fi variate. Italienii mai dezvaluie ca pe Sandero vom regasi franare automata in caz de urgenta, sistem de recunoastere a pietonilor si un sistem MediaNav Evo 2.0 compatibil cu Android Auto si Apple Car.

In ce priveste pretul, se asteapta ca acesta sa creasca si sa fie de aproximativ 11 mii de euro.



Ziare.com

adymartianul

Circula niste zvonuri prin Ford. Cica ar vrea sa inchida de tot la Saarlouis. Focus ar urma sa fie produs ori la Craiova, ori la Koln si o parte din productia de Fiesta sa fie mutata aici.
Dar cum ziceam, niste zvonuri deocamdata :D

yetiman

Un motiv in plus ca "sa ne facem temele" si sa ne miscam mai cu spor cu "soselele de viteza"...

Nu stiu cum se face, dar constructorii auto vor sa produca in Romania, UE vrea sa ne dea bani pentru autostrazi, dar noi nu si nu (batman, batman).

Oricat de prost ar fi un ministru/ prim-ministru, nu poate sa nu vada asta si sa nu vada ca la CNAIR este dezastru total.
Inteleg si stiu ca nu se poate face o licitatie in cateva zile/saptamani. Dar nici nu e normal sa avem clarificari peste clarificari (din cauza de documentatie proasta), evaluari care sa dureze cu anii, si apoi contestatii peste contestatii pentru ca evaluarea a fost prost facuta...

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

voicul

Pai cata productie de poate face la Craiova?
Intra cele 2 SUV-uri si inca niste Focus si Fiesta?

adymartianul

#1829
Puma e inlocuitor pentru Ecosport. Muta din productie in Rusia cand lanseaza Puma, dupa care e pa, cand se invecheste si mai mult.