News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Au pus și DNCB în text... acel drum încă în șantier, fără strat de uzura. Plus multe alte chestii... gen CraPi sau pod Brăila. Mda. Nu are rost să comentez mai mult.

GDPR

Ce ziceam?
Quote from: adrian rosca on January 12, 2018, 02:09:21 PM
Acus reapare si Neaga ;)

Si ce ziceai?
Quote from: ciprebbe on January 13, 2017, 05:43:38 PM
vineri 13, o zi "adevarata " pentru infrastructura Romaniei.
O sa plangem dupa Neaga in ritmul asta..........


:lolz:

valil

bine ca pleca Ionita ca "termina" asta infrastructura Romaniei! Bai frate el ca realizari se apropie de 0, dar se lauda cu lansari de licitatii pentru lucrari imposibil de facut la stadiul cum le-a lasat!

GDPR

Ionita nu pleaca nicaieri, ci se intoarce pe post de director al Directiei Tehnice si Calitate, functie pe care a detinut-o si anterior.

kumar

"În cazul în care se va menține ritmul de lucru impus în ultimele 16 luni" lotul 3 LD nu se deschide anul asta.

Mersul trenurilor

Deci de asta a tinut inchisa A10 ca sa intre alt corupt si sa aibe cu ce se lauda. Acum macar de ar deschide-o mai devreme.. Sau o fi plecat Ionita din cauza proceselor API ?  :lol: ar fi tare. Nici asta nou nu imi place.

rizzuh

#1477
Quote from: dinamogabry on May 07, 2018, 04:56:10 PM
Sau o fi plecat Ionita din cauza proceselor API ?  :lol: ar fi tare.

I se falfaie lui Ionita de procesele API.

Quote from: dinamogabry on May 07, 2018, 04:56:10 PM
Nici asta nou nu imi place.

Daca de Ionita nu ti-a placut, stai sa vezi cum e Neaga ;)



In rest... ce sa zic? :welcome:
Aaa... nu... stai...  :headbash: :bash:



Ionut, eu zic sa te reprofilezi pe feroviar, pentru ca pe rutier o sa fie trist. Foarte trist.


subway


Ionut

API pe Facebook

Astăzi, 07.05.2018, Directorul General CNAIR Ștefan Ioniță a fost înlocuit cu Narcis Neaga. Printre principalele eșecuri ale domnului Ioniță în cele 16 luni de mandat se numără: deschiderea în 2017 a doar 16 km de autostradă finalizați încă din 2016, rezilierea defectuoasă a lotului 2 Lugoj-Deva, nedeschiderea traficului pe 28 de km finalizați din A10, blocaje peste blocaje, tergiversări și neasumarea răspunderii în cazul tuturor proiectelor majore aflate în responsabilitatea sa.

Decizia îndepărtării acestui personaj nociv pentru infrastructura rutieră este una normală, noi cerându-i demisia încă din decembrie 2017. Însă succesorul lui Ștefan Ioniță nu creează premisele vindecării acestui domeniu vital.

Considerăm cu tărie că Narcis Neaga este CEA MAI PROASTĂ alegere posibilă. "Domnia Neaga" este cea mai neagră perioadă în materie de construcții de autostrăzi de după Revoluție, așa cum am argumentat pe 1 martie când a fost numit membru în Consiliul de Administrație al CNAIR (link: https://bit.ly/2wkCpDC) și pe 30 martie când același Neaga a fost pus șef la noua companie de investiții rutiere, CNIR (link: https://bit.ly/2jC6JAg).

Contraperformanțele acestuia din perioada 2012-2015 ne fac să fim convinși că lucrurile nu se vor îmbunătăți. Incompetența, lipsa profesionalismului, a transparenței, fuga de răspundere dublată de șmecherie, rea-voință și manipulare vor rămâne principalele valori în Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, transmise și puse în operă chiar de Narcis Neaga.

În eventualitatea în care noul șef CNAIR decide să ne surprindă, enumerăm câteva acțiuni pe care un manager competent și le-ar asuma din primul moment:

- deschiderea urgentă a circulației pe Autostrada A10 Sebeș-Turda între Aiud și Turda;
- semnarea actelor adiționale pentru lucrările suplimentare pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva;
- identificarea unui consens cu antreprenorul general de pe lotul 2 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva pentru obținerea proiectului tehnic aferent secțiunii cu tuneluri și licitarea tronsonului în cel mai scurt timp;
- lansarea actualizării studiilor de fezabilitate pentru Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași;
- pregătirea profesionistă a proiectului A1 Sibiu-Pitești pentru secțiunile 2, 3 și 4 conform cerințelor experților europeni.


Acestor urgențe majore li se adaugă finalizarea licitațiilor pentru Autostrada A7 (lansate în noiembrie 2016 și tergiversate de "vechea" conducere), continuarea segmentelor de pe Autostrada Transilvania și soluționarea problemelor de pe Drumul Expres Craiova-Pitești. Sunt foarte multe lucruri de făcut și, din păcate, prea puțină voință și zero eficiență.

#FărăResponsabilitate #RotațiaCadrelor

rocklee

doamne in ce tara traim  :((...am scapat de .... si am dat de tasu ... :bash: :bash:...

Dan027

^^ Sa nu uitam de Sibiu-Fagaras ;)

Vice33

Cum spunea celebrul Arnold..."I'll be back:fence:

Deci, ne mutam in Montecarlo...?  :lol: :lol: :lol:

Mersul trenurilor

Pai daca se infiinteaza CNIR atunci mai avem o sansa, ramane CNAIR la peticiri sau alte chestii..  Forta CNIR  :lol: Asta daca chiar are presedintele un cuvant de spus, daca nu asa e aveti dreptate e mai rau decat cu Ionita nu cunosteam "noul" personaj.