News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


alecu26

Interesant. Se recunoaste indirect inflexibilitatea predecesorilor. Ding....au mai intrat inca cateva mii de euro in conturilor constructorilor de pe loturile ST3 si ST4. Ca doar nu stau ei pe gratis pana se hotaraste beneficiaul sa receptioneze.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Quest

Da si eu am remarcat ca Lucian Sova il percepe pe Narcis Neaga ca fiind mai flexibil. Asta inseamna ca Stefan Ionta a reusit sa-l scoata din sarite prin rigiditatea cu care priveste lucrurile, ca de exemplu lipsa acelui 1 km de conducta de apa ptr CIC ST4, ca motiv ptr ne-receptionarea lotului.

De fapt, Lucian Sova spunea tot zilele trecute ca are de gind sa propuna in Guvern o ordonanta care sa nu blocheze receptionarea si darea in trafic a unor lucrari de autostrazi, pe motive derizorii ptr functionalitatea in deplina siguranta a soselei, si-a dat chiar exemplul acestei conducte de apa inca nerezolvata
Common sense will get you far !

cristi5

#1503
Sova a promis din martie ca pana in mai rezolva regulamentul de receptie. A rezolvat fix pix. Si noi eram scandalizati ca ST3-4 se deschide abia in mai...

Am auzit ca Neaga i-a fost bagat pe gat lui Sova, ca el nici nu se gandea sa-l schimbe pe Ionita, ii manca din palma cum a facut si Cuc (noroc ca nu i-a dictat si la Sova vreun O600) . Daca e asa, interesant cum se lauda ca rocada Ionita-Neaga fost ideea lui

Sa nu uitam ca Ionita a fost (re)trimis la CESTRIN, unde se masoara planeitatea, rugozitatea... Ce-i rau nu piere.

Quest

Tot Lucian Sova spune ca Narcis Neaga la cirma CNAIR are un mandat scurt de doar 4 luni. Parerea mea e ca dupa aceste 4 luni, dl Neaga cu o parte din noile nume numite in pozitii cheie se vor transfera la CNIR.
Common sense will get you far !

dumbravaandrei

asta cu interimatul... poate sa stea mult si bine interimar, nu ar fi singurul, nu ar fi primul.
Cat despre cuc... dupa anumite "razvratiri" in partid, filiala de la Giurgiu si-a cam pierdut influenta pe acolo. E singurul motiv real :)

Liviu_udr

Curtea Constituţională a României a constatat, miercuri, că legea pentru aprobarea OUG nr. 55/2016 privind reorganizarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România şi înfiinţarea Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere este neconstituţională.

horatiu.cosma

Nu toată, ci doar câteva aspecte minore, ridicate de președinte. Se corectează în 2 timpi și 3 mișcări, dacă se dorește. Dar cel mai probabil se va întoarce în Parlament și va adormi prin ceva sertar câțiva ani, până când va exista interesul să se facă un nou organism pe lângă CNAIR.

subway

Mie-mi miroase a nasoale rau de tot...cum ramane cu <subsecventele> contractate de o companie ilegal neconstitionala?...sa vezi <distractie>...
:(

GDPR

#1509
Experţii Băncii Mondiale au studiat modul în care Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere încearcă fără prea mare succes să construiască autostrăzi. Concluziile nu le sunt deloc favorabile drumarilor români.

"Există o capacitate insuficientă pentru a planifica investiţii şi de a veni cu proiecte suficient pregătite pentru a fi licitate şi implementate", explică Nadia Badea, ofiţer de proiecte Banca Mondială.
...
Reprezentanţii CNAIR promit să se schimbe, dar: "suntem în reorganizare, ne confruntăm în faza de execuţie cu lipsa de personal calificat. La 13 autostrăzi, necesar 1200 de specialişti calificaţi", spune Sorin Scarlat, director adjunct al CNAIR.

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/romania-supravegheata-de-banca-mondiala-asupra-studiilor-in-care-sunt-construite-autostrazile.html

Q.E.D.! Ionut, cand te mai vezi cu Alin, pardon Serbanescu  :), sa-i dai cu concluziile expertilor BEI in cap. Vezi sa nu fie insa indosariate in dosar cu sina, ca lasa urme  :lol:

Ionut

Declaratia este de ieri de la conferinta. :) A fost si Banca Mondiala reprezentata (prin Nadia Badea).

perfidus

Pai cum mama dracu' sa ai specialiști calificați cand si-au angajat numai pile, relații și rude cu alte specializări, chiar pe posturi unde se cer competente tehnice? Are cineva informații din interior cate concursuri de angajare s-au organizat recent si cati candidati au participat? Ar trebui sa fie informatii publice.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Vice33


voicul

Vor sa il dea afara pe Serbanescu cu ochiului (sau era mana) de expert!

Deci asa se face nu la palma sau din miros fin ... "ca simte unu" ca nu e bine:



Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutriere a achiziționat un aparat pentru măsurarea texturii și rugozității drumurilor și autostrăzilor.

Directorul general adjunct al Direcţiei Generale de Dezvoltare Infrastructură Rutieră, Sorin Scarlat ne-a declarat că echipamentul GRIPTESTER şi pendulul SRT se utilizează pentru evaluarea rugozităţii la toate categoriile de drumuri cu îmbrăcăminţi bituminoase. ,,Testul de rugozitate înseamnă aderenţa cauciucului la suprafaţa de rulare. Niciun km de autostradă nu este deschis traficului dacă nu trece testul de rugozitate. Pentru acest test utilizăm echipamentul GRIPTESTER şi pendulul SRT", ne-a explicat Sorin Scarlat.

Pentru asigurarea confortului şi siguranţei circulaţiei în exploatare, la realizarea îmbrăcămintei rutiere se vor utiliza materiale, echipamente şi tehnologii care să asigure îndeplinirea condiţiilor privind planeitatea, uniformitatea şi rugozitatea suprafeţei de rulare, corelate cu vitezele practicabile în conformitate cu prescripţiile în vigoare. ,,Pendulul SRT este un aparat folosit pentru determinarea rugozităţii suprafeţei de rulare a drumurilor şi autostrăzilor. Echipamentul GRIPTESTER este mai uşor de utilizat pentru că se remorcheaza în spatele unei autoutilitare  şi se poate testa 1 km de autostradă în câteva minute", ne-a prezicat oficialul CNAIR.

Echipamentul GRIPTESTER este utilizat si acceptat de armata romană si NATO pentru verificarea aderenţei la aterizare a avioanelor de război.

http://www.capital.ro/video-testul-pe-care-trebuie-sa-l-treaca-de-acum-toate-autostrazi.html

alecu26

Mai trebuie si trecut in normative. Cred. Altfel nu prea poate fi folosit oficial.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).