Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Sa-si treaca astea in raportul de activitate anual.
Daca nu, trebuie dati in judecata si pt ala!!!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alin_simeriaveche

Nu înțeleg de ce așa secretomanie. Care este logica lor? Nu scăpau mai ieftin și fără bătăi de cap dacă puneau documentele la dispoziția API?

adiarc

E simplu...au gandirea unor dinozauri comunisti
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Nu au nicio logica. Doar incompetență și respect zero pentru lege și cetățeni.

GDPR


Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

rizzuh

Felicitari! Acum nu mai au nicio scuze, le-a ordonat expres instanta sa comunice documentul, deci este clar ca acel document este un document de interes public.

:cheers: :cheers: :cheers:

P.S.: Vor trebuie sa publice si in raportul pe anul 2018 (la anul) ca au pierdut proces pe lgea 544/2001 ;)

Earthchild

Sa speram ca dupa ce pierd procesele vor deveni, pe partea de comunicare cel putin, ceea ce trebuia sa fie de la bun inceput.
Stiti cum e la dinozauri: ii lovesti acum, incep sa simta abia dupa cateva luni...


Ionut

Oare cine vine? Oare cine bate la poarta castelului? O fi Stefan? Ah nu, stai. Stefan tocmai a plecat. Deci oare cine vine?

davyl


Granata06


Ionut

S-a strigat bingo! :lol:

#RestaurațiaGroazei #DarthNeaga

ciprebbe

Urmeaza deschiderea A10, Nod Holdea, Licitatie tunele, lapte si miere........
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

yetiman

 :lol:

Nici nu stiti ce valoare a avut Ionita:
Quote

El le-a mulțumit colegilor din CNAIR Central, din Regionalele Companiei și din CESTRIN, pentru sprijinul acordat în cele 16 luni de mandat, pentru deblocarea unor proiecte și lansarea unor noi investiții.

Ștefan Ioniță a fost numit în funcția de Director General al CNAIR, în data de 13 ianuarie 2017.

În perioada mandatului său, CNAIR S.A. a lansat proiecte de investiții în valoare de aproximativ 4 miliarde de euro, co-finanțate din fonduri europene, printre cele mai importante numărându-se Podul suspendat de la Brăila, Secțiunile 1 și 5 ale autostrăzii Pitești-Sibiu, drumul de mare viteză Pitești-Craiova și Autostrada de Centură București-Sud.

În aceeași perioadă, a fost semnat contractul de execuție și au fost reluate lucrările la Podul peste Someșul Mic, obiectiv esențial pentru deschiderea circulației pe sectorul de autostradă Gilău-Nădășelu, recepționat la finalul anului trecut.

Lucrările la acest pod stagnau încă de la rezilierea contractului cu Compania americană Bechtel, pe Autostrada Transilvania.

Tot în perioada în care Ștefan Ioniță a deținut funcția de Director General al CNAIR S.A. au fost recepţionați primii 24 de km de autostradă, după 2015. Este vorba despre cei 15 km ai lotului 2 al autostrăzii Lugoj-Deva și de cei 9 km ai sectorului Gilău-Nădășelu, de pe autostrada Transilvania.

Strategia de abordare a proiectelor a creat premisele deschiderii în acest an a peste 60 de km de autostradă, după ce Compania a decis să le atragă Antreprenorilor atenția asupra obligației de a pune accent pe calitatea lucrărilor și mobilizarea corespunzătoare în șantiere.

În cazul în care se va menține ritmul de lucru impus în ultimele 16 luni, pot fi recepționate anul acesta următoarele sectoare de autostradă: sectorul autostrăzi Bucuresti-Ploiești, cu o lungime de 3,325 km, care va face legătura cu municipiul București, Nodul Gilău (Pod Someș), sectorul de 4,390 de km ai lotului 2 al autostrăzii Lugoj-Deva, lotul 4 Lugoj-Deva, cu o lungime de 22,139 km, loturile 3 și 4 ale autostrăzii Sebeș-Turda, cu o lungime totală de 28,750 km, loturile 1(Ogra-Iernut) și 2 (Ungheni-Ogra) ale autostrăzii Campia Turzii-Ogra-Tg.Mures, cu o lungime însumată de 13,705 km.

În baza strategiei conducerii CNAIR, în perioada ianuarie 2017-mai 2018 a fost acordată o atenție importantă inclusiv reabilitării, consolidării și modernizării drumurilor naționale, variantelor ocolitoare și podurilor.

Ca urmare a acestor investiții, pe 212 km de drum național se circulă începând de anul trecut în condiții sporite de siguranță și de confort.

Printre cei 190 de km de drum național reabilitați și modernizați se numără DN 66, DN 76, DN 18, DN 16, DN 7 și Centura Nord-Vest București.

Anul trecut a fost reluată și licitația publică pentru contractul Variantei Ocolitoare a Municipiului Bacău, care fusese reziliat în primăvara aceluiași an și a fost predat amplasamentul pentru începerea construcției Variantei de Ocolire a Municipiului Satu Mare, cu o lungime de aproximativ 20 de km.

Informaţiile publicate de ECONOMICA.net pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. http://www.economica.net/eful-de-la-drumuri-i-a-dat-demisia-dupa-16-luni-de-mandat-din-motive-personale_153387.html#ixzz5EogTVaHR

Aceeasi sursa de mai sus (Economica)

LE: EVIDENT EU O SPUN IRONIC!
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu