News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mirceaeliade

e foarte frumos ca au publicat motivele de respingere.  pe viitor macar, cei care vor aplica vor sti ca trebuie sa aiba dovada de cunostinta de engleza si dovada de diploma.

mirceaeliade

Compania Naţională de Administare a Infrastructurii Rutiere S.A. scoate la concurs 21 posturi de ingineri și 1 (un) post economist, după cum urmează:

21 posturi inginer, 1 post de economist

Pentru pozițiile menționate, contractele individuale de muncă sunt pe perioadă nedeterminată.

Anunțurile privind posturile scoase la concurs sunt publicate la adresa: http://www.cnadnr.ro/ro/cariera/concursuri

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/22-posturi-scoase-la-concurs-%C3%AEn-cadrul-cnair-central


pasadia

#1892
Deci continuarea telenovelele privind concursul de mai sus.  Scarlat e atât analfabet, cât și analfabet funcțional (mă aștept că un om precum el sa înțeleagă faptul că CNA nu anchetează discriminări și că o plângere penala ar cam trebui să aibă alta forma, alt conținut).

In rest amuzantă ideea că înregistrarea unui interviu s-ar asemăna cu o audiere in fata organelor statului. Pare speriat de o perspectivă de acest gen.








gruiarew

Stai... se simte discriminat că nu știe engleză  :o ?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alin2pas

Mai degrabă pentru că examinarea va fi înregistrată audio și video și se va putea demonstra cât de ,,competent" este. Spera să se dea testare scrisă, cu răspunsurile pregătite în prealabil?

mirceaeliade

pai genul asta de persoana care in 2020 inca nu stie engleza s-a tot perindat prin conduceri.  in loc sa puna mana pe carte sa invete o limba, sta si da u bere lu nasu ca sa ia urmatorul job be frumoase

AlexxC

Wow! Ce idiot! Se vede ca omul nu a lucrat o zi in mediul privat.De cele mai multe ori un test scris/ vorbit in engleza sau alta limba straina reprezinta o etapa eliminatorie in selectia candidatilor pentru un job.
Sa ii zica cineva omului ca interviu este cumva sinonim cu audiere in acest caz...este audiat pentru stabilirea competentei sau eventual incompetentei in ocuparea unui post.
Inregistrarea video a interviului este o dovada de transparenta ...de ce sa nu fie de acord cu ea? Nu vrea sa stie lumea cat de competent este si cum a ajuns sa ocupe acel post?

gruiarew

Stați așa că omul s-ar putea să aibe dreptate. Îmi aduc aminte de o vorbă ce mi-a zis-o mecanicul anii trecuți. Mă mai mâncă să-mi repar una-alta și când mă încurc îl sun. Era pe drum, că-l ducea pe fiu-su la ore de engleză (cel mic e până în 5 ani). Am dat-o în altele, dar omul zicea că nu contează ce va face cel mic în viață, trebuie să știe engleză. După părerea lui a nu știi engleză în ziua de azi e un handicap. Nu e un avantaj că știi. E handicap să nu știi. Culmea ăsta vorbește engleză fluent și o rupe și în germană. Mecanic la garaj, nu IT-ist, nu multinațională, nu director, sau alte grade. Omul ce iese de sub mașină cu cheia în mână murdar de ulei știe trei limbi. Individul cu scrisoarea nu știe nici măcar una bine. Acum am citit și eu cap coadă supărarea omului. Nu zic, că toți facem greșeli. Dar când te pui să redactezi un document care se vrea a fi oficial / plângere / ce mama dracu o fi și vrei să demonstrezi cât ești tu de competent, nu mai bine mai citești o dată ce-ai scris? Că vine unul și o pune pe net și te faci de toată pleasna...

Scuze de off-topic, dar trebuie s-o zic.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

archaeus

Mi se pare mie sau le-au cam crescut oole celor din cnair in ultima vreme?? Pe vremea raposatilor Ionita, Neaga si Scarlat nici nu se putea pune problema de asa ceva!

vancouver

Vine de sus, de la nivel politic presiunea. Nu vreau sa laud neaparat actuala guvernare - nu facem politica aici - dar nu am de ales decat sa o laud: au facut presiune foarte mare in directia buna pe cam toate fronturile (ceva mai slab pe CFR), au oameni care se ocupa si care stiu despre ce e vorba.

Si pentru ca avem noul concept cu alocarea a 2% din PIB pentru infrastructura de transport a disparut ideea anterioara (idioata) ca nu sunt bani. Acum presiunea e inversa: sunt bani si nu avem proiecte destule pornite (2% din PUB din 2021 pana in 2030 peste fondurile europene, dar e clar ca in 2021 nu se va ajunge efectiv la suma asta, ca nu sunt proiecte care sa absoarba atat, deci e vorba de o crestere treptata).

In ideea asta si aici era imperativa o semnare cat mai rapida, ca in 2021 deja sa se ajunga sa se lucreze efectiv pe Cra-Pi 3+4. Daca se semna abia prin iarna, proiectarea + exproprieri se duceau bine in toamna 2021, deci nu aveau ce sa faca mare lucru in teren in 2021. Asa sunt sanse sa profite deja pe ici pe colo de vara 2021.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasadia

#1900
Sincer sa fiu, dacă informația asta e reală, nu înțeleg de ce nu e considerata că fiind mult mai importantă decât alte rahaturi de succes petrecute în ultimul timp. Adică mno, mi se pare că prioritățile sunt greșite și că ar trebui sa discutăm, inclusiv noi, mai mult despre haosul din CNAIR.

Până una-alta se pare că CNAIR-ul are conturile blocate:

Sursa pe Facebook: https://www.facebook.com/groups/260015577444956/permalink/3222930397820111/


RobertN

Salutare!

Din articolul din ZF de astăzi, mi-a sărit în ochi și acest pasaj:

" "Am declanşat procedura de a angaja un director pentru resurse umane din mediul privat, să avem indicatori de performanţă pentru fiecare angajat şi să creştem nivelul competenţelor administrative şi de îmbunătăţirea echipelor de implementare", a explicat directorul CNAIR."

Teoria ca teorie, intenția ca intenție, practica va fi cea mai complicată. Iar cu o floare, știți vorba, nu se face primăvară.


pasadia

Pai adusese deja un director din mediu privat, cred că eventual acum doar organizează concursul necesar securizării postului.


adiarc

sa speram ca nu vine un nou scarlat....din mediul privat :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura