News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

NGC

Pun si eu niste apa pe foc si dau doar un hint. :p :lol:

Cine ii intreaba de hotararea arbitrala in favoarea AKTOR? ;)

Quest

Quote luat de pe A1, multumiri @tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on September 16, 2020, 04:46:38 PM
Directoarea CNAIR

https://www.zf.ro/zf-investiti-in-romania/investiti-in-romania-mariana-ionita-cnair-economia-are-nevoie-19545499

Un interviu de sub o ora care merita urmarit !
Mi-au atras pozitiv atentia in mod aparte, 2 chestiuni din planurile pe termen mediu ale d-nei dir Ionita:
- introducerea guvernantei corporatiste in Companie
- angajarea unor case de avocatura care sa reprezinte interesele Companiei
Common sense will get you far !

panzer

Chiar merita urmarita doamna. Fata de idiotii dinaintea ei e super. In sfarsit cineva care vorbeste si despre ce a facut nu numai despre ce va face.

mirceaeliade

>Eu am venit în februarie şi am găsit în derulare 10 proiecte cu finanţare cu fonduri europne din februarie şi până acum am semnat 27 de contracte, 11 cu documentaţie şi proiectare şi 16 cu proiectare şi execuţie, iar săptamâna viitoare mai semnăm un contract de execuţie pe Autostrada Transilvania şi un altul pentru varianta ocolitoare a Galaţiului. Tot acolo sperăm să anunţăm proiectul pentru drumul expres Brăila-Galaţi

Ok, acum inteleg de unde a venit valul asta de updateuri de pe siteul CNAIR.  Cele 27 de contracte sunt in mare proportie VO+DX, dar din cate tin minte la numaratoare, cam vreo 1/3 sunt A-uri.

rota

buna initiativa: Sursa Video

"La inițiativa directorului general al CNAIR, Mariana Ioniță, a avut loc o întâlnire online a conducerii Companiei cu directorul Direcției Generale pentru Drumuri Naționale și Autostrăzi din Polonia, Tomasz Zuchowski și Ambasadorul României în Republica Polonă, Excelenta Sa, domnul Ovidiu Dranga, în ceea ce privește schimbul de experiență în domeniul infrastructurii rutiere.
Premisa acestui dialog este succesul Poloniei în construcția infrastructurii rutiere.
Dialogul a început cu prezentări și întrebări clarificatoare, iar în final s-a decis constituirea unor grupuri de lucru pe activitățile care concură la realizarea marilor investiții, respectiv: conținutul cadru al documentației tehnico economice la nivel de SF calitativ și matur, al achizițiilor publice și al certificării operatorilor în construcții. De asemenea, procurarea terenurilor, modelul național de contract și procedura de sistem de implementare a marilor proiecte de investiții vor face subiectul altor grupuri de lucru."

hvm

^
nu pot sa spun decat WoW. La mai multe.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

pasadia

Pentru că îmi plac și le cred cat de cat relevante, aduc și astfel de știri aici:

QuoteA doua zi după alegerile locale, Marian Mina a solicitat conducerii CNAIR să fie reîncadrat pe funcția pe care avut-o până să preia șefia Consiliului Județean Giurgiu în iulie 2020, adică cea de director regional al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) București. Numai că, prin reorganizarea DRDP București din 18.08.2017, postul de director regional ocupat anterior suspendării contractului individual de muncă al lui Marian Mina a fost desființat. Practic s-a desființat postul de director regional și s-a înființat cel de director general regional.

https://cronicagiurgiuveana.ro/finul-lui-badalau-scandal-urias-in-palatul-cfr-si-amenintari-la-adresa-conducerii-cnair/

mirceaeliade

CNAIR Central scoate la concurs 8 noi posturi în cadrul Directiei Tehnice

Serviciul Promovare SF/PT Autostrăzi si DN/Departamentul Inginerie și Analiză Documentații - 1 consilier juridic
Biroul Proiectare/ Documentații Autostrăzi și Drumuri Naționale/ Departamentul Inginerie și Analiză Documentații - 4 ingineri
Biroul Inginerie Geotehnică - 2 ingineri
Serviciului Analiză Tehnică, Documentații Autostrăzi și Drumuri Naționale/ Departamentul Inginerie și Analiză Documentații - 1 inginer

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-central-scoate-la-concurs-8-noi-posturi-%C3%AEn

hvm

^^
Vai saracul. Dar totusi el ce post ocupa inainte de Iulie 2020 daca postul a fost desfiintat 3 ani mai devreme?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

pasadia

E o greșeală a ziarului. In poza cu adresa CNAIR apare clar că reorganizarea DRDP București s-a făcut în 18.08.2020, nu 2017.

alecu26

Foarte interesant....consilier juridic la proiectare
Oare nu se putea pune persoana in in serviciul central juridic si de acolo sa activeze din Cand in cand si pt acel departament?
Sigur nu poate fi un job full time. Si chiar daca ar fi....
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

#1916
Quote from: vancouver on November 27, 2020, 10:14:08 PM
@pasadia: Pai normal ca sustin actuala echipa. Cand vedem ce a realizat si este de departe cea mai buna realizare din Romania dupa revolutie, ce parere sa am? Toate, dar absolut toate proiectele au fost deblocate. Inclusiv la Straco s-a putut face acel nod. S-au putut face deschideri partiale, nu au mai fost drumuri muzeu (cu exceptia Bacau, partea de sud, care a avut o perioada un blocaj). In sfarsit se fac planuri si pentru viitor, nu este o ancorare doar sa terminam ce avem si apoi Dumnezeu cu mila. Exista dorinta clara de a se da bani multi - de neimaginat de multi in anii anteriori - pentru autostrazi si cai ferate. Nu exista blocaje la plati - indicatorul clar de coruptie (opresti platile pana vin firmele disperate sa ceara bani, le ceri o spaga si deblochezi plata; dar daca platile vin de la sine la absolut toate firmele, pentru ce sa mai dai spaga - deci exclus coruptie). Toate proiectele se fac cu bani europeni, nu se fuge de ei. Pe toate santierele chiar se lucreaza la foc automat, cu exceptia Straco, unde nu e vina celor de la guvern sau din CNAIR. S-a putut face treaba cu aceeasi functionari cu care anterior s-a blocat tot.

Da, ma gandesc unde ar fi Romania acum daca ar exista un "task force competent" cum avem cat de cat acum la drumuri, pe fiecare domeniu, la nivelurile de sus si mijloc.

Dar la drumuri e asa, ca e electoral, la ape nu! Si probabil in multe alte domenii mai putin sau deloc. Uita-te putin la cazul Apele Romane Targu Mures. Care aflam ca e de fapt la ordinea zilei: se schimba regimul politic, punem incompetentul nostru, pe criterii strict politice. Pe competent (sau cat de cat calificat) il detasam unde se-agata harta-n cui. Ba chiar aflam ca PNL merge mai jos in ierarhie cu inlocuirile. Mai multa clientela flamanda probabil. Si gandeste-te ce va fi dupa alegeri...

Sigur ca la autostrazi au fost atenti sa puna oameni competenti *pana la alegeri*. Sa se lupte cu incompetentii din CNAIR (ca slava domnului au cu cine) si sa miste niste santiere. Hei-rup-ul ST1 e ilustrativ. Crezi ca poate fi sustinut acest efort? Eu am niste indoieli. Daca dupa alegeri vor veni pretentiile din teritoriu (sa nu le zic baronale), atat in DRDPuri cat si in CNAIR insusi?

Quote from: vancouver on November 27, 2020, 10:14:08 PM
S-a facut treaba si pe vremea Ancai Boagiu, de la alt partid. Am laudat-o si pe ea atunci. Sigur, era alt nivel de fonduri disponibile. S-a facut cat de cat treaba si pe vremea lui Lucian Sova - iara alt partid. Mult sub ce se vede acum. Dar peste altii din acelasi partid. L-am laudat si pe el. S-a facut treaba cu nodul Holdea, introdus de guv. Ciolos. Tot atunci s-au deblocat niste chestii cu legi noi, si s-a terminat dupa aceea o data pentru totdeauna cu lucratul fara AC. S-a facut lucrarea pe A1 in regie proprie (Aciliu) - alta dovada ca se poate. Am laudat si atunci.

Lucian Sova nu e ala care a tinut 7 luni inchis ST3+ST4 ca asa i-au zis politrucii din CNAIR / CESTRIN? Ala care ne spunea ca autostrazile se vad altfel din drona.

Si tehnic Boagiu e de la acelasi partid ca actualul partid de guvernamant. Atunci nu era, acum este :) C-asa-i in tenis.


hvm

Cred ca era o incercare e ai plati datoria :lol: :lol: :lol: mentionata in postul lui @Pasadia (6 postari mai sus) :lolz: :lolz: :lolz:

Dar ea a evitat lovitura si a venit in replica cu un contraatac rapid. :fence:
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

mirceaeliade

Comunicat interesant CNAIR:

>dar 90% dintre români se întreabă dacă implementarea pe teren se vede și când se va întâmpla acest lucru.
>Sunt convins că nu ar fi fost posibil dacă în cadrul companiei nu se schimba radical abordarea în ceea ce privește proiectele de infrastructură mare și, pe de altă parte, dacă nu aveam un partener serios așa cum este ANAP", a subliniat Lucian Bode
>Noi am reușit să avem cu ANAP un parteneriat real, concretizat în foarte multe întâlniri. Am vrut să-i arăt Președinte ANAP ce se întâmplă după finalizarea unei achiziții și l-am invitat la câteva întâlniri cu constructorii ca să observe că uneori factorii de evaluare pe care îi avem în vedere în procesul de achiziții nu sunt suficienți și în procesul de achiziție cu firmele cu cifră mare de afaceri, cu multe proceduri în derulare. Împreună am gestionat și o analiza pe documentația pentru normativul de achiziție publică
>Dacă în anul 2011 vorbeam de un miliard, un miliard și jumătate de euro investiți în infrastructură, acum vorbim de aproximativ 8 miliarde de euro

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-continu%C4%83-parteneriatul-cu-anap-pentru