News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Nu ați văzut documentele semnate de Osman și Ștefan Ioniță prin 2017 pentru Sibiu-Pitesti, Patiu e bine pe lângă ei  :lol:. Dar da, nivelul de analfabetism in cnair e sus de tot.

Europiu

Bun, dar ar putea să angajeze unul care să fie responsabil cu comunicarea. Să le gireze ieșirile publice, să le verifice documentele...

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

miahi

#1877
^ Cine a exclus ca ceea ce vedem mai sus e un document ne-prelucrat. Sunt 2 scenarii:

- nu anagajeaza specialist in comunicare din ratiuni de ego si mandrie ( specialist comunicare =  simplu anagajat care cunoaste reguli gramaticale de baza ).
- ce vedem mai sus e deja "periat" si acesta e nivelul din CNAIR la nivel de comunicare prelucrata si redactata .

Indiferent de scenarii e clar de ce nu dam inainte, indiferent de cat am intoarce problema pe toate partile, cancerul e cancer .

pest1969

Sper ca baietii aia de la CNAIR care au dat nastere la asa documente ajung si pe aici.
Un lucru e insa clar. Ei nu vor pricepe niciodata de ce unii ii considera semianalfabeti.

perfidus

#1879
Trebuie remarcate si miscarile astea de imagine pozitive:

La invitația Universității Tehnice de Construcții București, Directorul General al CNAIR SA, Mariana Ioniță a participat la conferința intitulată ,,Semnal de alarmă – România are mare nevoie de ingineri

Pagina FB CNAIR
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rota

8 posturi calde in CNAIR:
erviciul Promovare SF/PT Autostrăzi si DN/ Departamentul Inginerie și Analiză Documentații

1 post inginer
Serviciul Analiză Tehnică/ Doumentații Autostrăzi și Drumuri Naționale/ Departamentul Inginerie și Analiză Documentații

1 post inginer
Biroul Reglementări Tehnice Implementare Directive Europene

2 posturi inginer
Unitate Implementare Proiecte 1 (UIP 1) – Implementare SF/PT

2 posturi inginer
Biroul Inginerie Geotehnică

2 posturi inginer
Sursa

mirceaeliade

#1881
Importante posturi in CNAIR la concurs:


Compania Națională de Administare a Infrastructurii Rutiere scoate la concurs 2 posturi de Director în cadrul C.N.A.I.R. Central
• Director Direcția Implementare Proiecte/ C.N.A.I.R. Central
• Director Direcția Resurse Umane/ C.N.A.I.R. Central

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/compania-na%C8%9Bional%C4%83-de-administare-infrastructurii

Earthchild

"https://www.digi24.ro/embed/stiri/economie/sefa-companiei-de-autostrazi-multi-comenteaza-din-tribuna-ii-invit-sa-vina-in-teren-1345092?video=0&width=570&height=320"

Mariana Ionita:
"Șefii de implementare a proiectelor s-au mutat în șantier, încercăm să reducem termenele care țin de noi, avizarea lucrărilor, asigurarea cashflow, aplicăm și noi penalități, important e să terminăm lucrările.
Marile proiecte în România durează foarte mult, din nefericire nu mai avem constructori români care să ne sprijine, avem în mare parte când antreprenorii sunt străini, până se organizează, până înțeleg cum merg lucrurile în România. Au fost sincope de promovarea proiectelor de-a lungul anilor, lipsa de pregătire a documentației.
Fără o capacitate administrativă corespunzătoare în Compania de Autostrăzi nu se poate face implementarea proiectelor. Am scos 15 posturi de ingineri, economiști și juriști, și două posturi de conducere, directorul de la implementare și directorul de resurse umane, avem nevoie să știe oamenii de aceste concursuri, să vină oameni care își iubesc țara, care doresc să facă echipă cu noi.
Mulți comentează din tribună, îi invit să vină în teren, mă refer la modul în care se dezvoltă infrastructura"
Sper cu nu se gandeste la un razboi cu API, dupa nefericita cutuma a predecesorilor sai.

TibiV

Nu cred ca este vorba despre API...

Ea stie foarte bine ca deocamdata API nu are locuri in tribuna oficiala, nici macar in tribuna a doua, ci la peluza...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Poate c-ati vazut clipurile facute de dna Mariana pentru a promova acele pozitii. Unul din clipuri e facut la Alba Nord, cocotata pe viaduct. Ce ironie, tocmai unde statul a intarziat cu temele (relocarile) vreo 5 ani asa, de a fost nevoie de schimbarea legii ca sa se rezolve problema. Hai sa zicem 3 ani de cand s-au inteles pe proiect.

Mesajul ei este "veniti sa ajutati tara". Mi se pare cam patetic. Nu se poate trai numai cu patriotism, trebuie si conditii decente de munca, o echipa buna, ... ceea ce CNAIR nu poate oferi.

mirceaeliade

Eu cred ca cea mai constructiva solutie pt cei de pe API e sa propuna solutii fezabile.  Eu nu sunt expert in domeniu, dar sunt sigur ca sunt altii care stiu exact cum functioneaza lucrurile in spatele usilor.  Da, toti stim ca nu sunt bani.  Dar la fel de bine ar fi daca cineva ar zice: "uite postul X e f important, dar ca sa aduci oameni patrioti, poate in loc de salariul publicizat Y, ar fi bine sa fie salariul Z si cu condiziile A,B,C".  Sunt sigur ca multi din conducere sunt incompetenti, dar poate unii chiar ar putea sa faca un bine aducant competenti in pozitii daca li se orefa mura in gura cum sa faca decizii bune.  Din 10 decizii, daca API ajuta ca una in plus sa fie buna/mai buna decat ar face incompetentii din conducerea statului, atunci tot e un plus.

Vlad94

Ma poate lamuri cineva care este rolul CNIR. Aceasta ar trebui sa fie responabila de noile proiecte de infrastructura rutiera?

alin2pas

CNIR ar trebui să se ocupe de lucrările noi de infrastructură rutieră, iar rolul CNAIR ar rămâne doar de întreținere a drumurilor existente.

alexa_adrian2001

Nu stiu daca aici e thread ul pentru propunerea mea, dar as dori sa lansam o provocare catre CNAIR, MT(Bode).

Sa conduca masina personala de la Suceava la Oradea(via Cluj Napoca). Sa fie filmat cu o camera de la bord tot traseul. Sa ne spuna cate ore a facut(sunt curios daca ar respecta viteza legala).
La final sa vina cu un feedback: ce parere are despre siguranta rutiera, ce ar putea imbunatatii, samd...
De ce propun acest lucru? Am impresia ca cei din fotoliile pufoase habar nu au cum se conduce in tara noastra.

Ca si hint pentru propuneri:
- chiar nu se pot monta niste amarate de bariere la trecerile la nivel cu cale ferata intre Suceava si Bistrita? La ce trafic avem mai trebuie sa facem si stop la fiecare trecere?
- pe Cluj - Oradea: cum i se par acele insulite ale mortii?? Unde in europa asta a mai vazut asa ceva? (stiu, le avem de 4 5 ani...)
- oare chiar nu putem imbunatatii nicarieri calea rutiera adaugand o a doua banda? o banda de facut la dreapta, la stanga?

Daca tot se intra in campanie electorala hai sa ii provocam: stiu ca API are influenta majora.

Eu am propus Oradea - Suceava pentru ca recent am facut acest traseu.

pasadia

De pe un grup de Facebook, postata de Alin Goga.