[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

unu

Credeti ca daca locuitorii Capitalei si Ilfov or sa stie cand vine STBul in statie, or sa fie masinile mai pline si mai profitabile?
(excludem rutele in care STBul asteapta la capat de linie ca sa se umple dubele / microbuzele insalubre, air soferul mai face un ban gramada la fiecare ...capat, 10 ron/duba lasata in fata)

Dar, pt. asta trebuie sa asteptam o anumita firma sa puna doua butoane pe o harta si sa citeasca niste date existente. Si ce facem, asteptam inca din ...August 2018, deci de 6 luni, si ...nimic.

Ce observam din lista firmelor de la licitatie, ca a participat si firma care a echipat RATB inca din 2008 cu aceste sisteme!

- echipamentele sunt pe masin (inclusiv GPS tracker, inclusiv camere de vederi, inclusiv contorizare calatori, inclusiv comunicare cu "centrul")
"In January 2008, the first of a further series of 500 Citaro low-floor buses were put into service. All these new vehicles are equipped with Thoreb equipment."

- mai trebuie citite aceste date si aratate pe mobilele calatorilor (si asta dureaza, de 6 luni cel putin, cu toate ca puteau comanda aplicatia compatibila cu propriile sisteme, nu ca ar fi asta o problema, cat timp datele exista stocate realtime intr-un format normal la cap)

- aceasta aplicatie ar trebui sa citeasca datele realtime furnizate de orice GPS tracker de ..30 usd,
(ca doar nu reinventeaza STB ideea de "fleet management & gps realtime tracking")

si cam asta/ultima linie este suficient pt. orice calator,
- sa stie unde ii este troaca
- si (eventual, daca, nu-i doare prea tare capul pe dezvoltatori) cat mai are STBul pana la calator de facut (in conditiile de trafic, publicate, gratis, de google, eventual) ....dar mai bine lasa, sa arate ei pozitia ca isi face omul calculul, si peste inca 6 luni de munca intensa poate mai fac geniile un release cu ceva estimari de sosire in statie



Ionut

AGERPRES: Aţi avut parte şi de un protest al angajaţilor la Autobaza Militari, care au solicitat salarii corecte pentru munca prestată, dar au avut şi revendicări care ţineau de protecţia muncii. Ce soluţii vedeţi pentru rezolvarea acestor probleme şi ce le transmiteţi angajaţilor?
Andrei Creci: Protecţia socială, condiţiile de muncă şi veniturile salariaţilor sunt permanent în atenţia conducerii STB. Dovadă este chiar încheierea contractului colectiv de muncă la sfârşitul anului trecut, prin care s-au concretizat beneficii importante pentru toţi salariaţii noştri. Mai mult, condiţiile de muncă vor fi îmbunătăţite în urma investiţiilor care vor avea loc în acest an, iar ca exemplu menţionăm modernizarea Autobazei Giurgiului şi executarea unor lucrări de reparaţii şi reabilitare termică la 9 depouri şi 4 autobaze. Pe lângă activitatea de transport, conducerea STB ia în calcul toate opţiunile tehnice şi asiguratorii pentru ca mijloacele de transport în comun să fie sigure, să ofere confort optim călătorilor şi personalului de bord.

Agerpres

Ionut

AGERPRES: Care sunt planurile efective de investiţii pentru 2019 şi ce fonduri au fost alocate?
Andrei Creci: Vom reabilita linia tramvaiului 5, între Şoseaua Ştefan cel Mare şi Pod Băneasa, cu fonduri proprii şi de la PMB. Primăria va rezolva problema întoarcerii tramvaielor în dreptul aeroportului Băneasa, pentru că, din motive juridice, acolo, de ani de zile nu s-a putut realiza. Noi vom face tronsonul de 5 kilometri dus-întors şi vom pune şi gard.

Avem intenţia de a consolida şi reface autobaza Giurgiului, dar avem în vedere să facem şi două autobaze noi, de la zero, dar asta presupune achiziţie de terenuri, studiu de fezabilitate, proiect tehnic şi apoi execuţia lucrărilor. Două autobaze moderne, cu birouri, cu hale, cu staţii de spălare.

De asemenea, anul acesta vrem să demarăm un proiect pe refugiile de tramvaie, să instalăm staţii unitare la nivelul Bucureştiului. Sunt 470 în total, dar nu la toate pot fi puse astfel de staţii, poate în 200-300. Eu îmi doresc ca, pe unde trece tramvaiul prin Bucureşti şi unde se poate, să fie o grafică unitară. Nu în ultimul rând, vrem să schimbăm şi stâlpişorii din toate staţiile STB, şi aici vorbim de peste 2.500 ca număr.

Unele din aceste proiecte sunt deja bugetate, unele sunt cu bani din anul trecut, pentru că sunt proiecte care se continuă, iar pentru unele aşteptăm ca lista de investiţii să fie aprobată şi de Consiliul General al Municipiului Bucureşti. În mod normal, în februarie-martie ar trebui să se întâmple, să avem bugetul complet. Din păcate nu pot avansa nişte cifre în momentul de faţă.

Agerpres

voicul

E buna asta cu linia lui 5.
Ma gandesc si la: pana in 2019, dar la final, si ST1 si 2 vor fi gata!

TibiV

In noaptea de marti/miercuri s-au apucat sa instaleze gardurile la linia de tramvai 1/10/34 pe tronsonul Baba Novac - Dristor.
Miercuri, 27 februarie, la ora 13, de la Baba Novac spre Dristor:

Este drept, lipseau catadioptrii.

Se oprisera in dreptul Rompetrol...


... DAR !!!!
Astazi, 28 februarie, la pranz, erau gata.
De la Dristor spre Baba Novac:

Daca va uitati cu atentie, se vede ca au montat si catadioptrii...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Asadar, intre Dristor si Baba Novac mai avem o singura banda?
De asta era aseara blocaj complet pe Calea Dudesti?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Teoretic, doua benzi.
Depinde cat se parcheaza pe banda 1.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AndreiB

Daca ar exista o metoda de a aplica legea si elibera banda de parcare ilegala. ???

CataOT

Pentru ca zonele dintre liniile de tramvai sunt in administrarea STB, si au fost lasate sa arate intr-o stare jalnica, inclusiv reparatii cu piatra cubica (intersectia Razoare ), le-am formulat o petitie si cu greu am primit si un raspuns.


TibiV

Quote from: TibiV on February 28, 2019, 07:30:59 PM
Depinde cat se parcheaza pe banda 1.
In urma cu o jumatate de ora era sa pierd controlul volanului din cauza socului...
Intre Dristor si Baba Novac, pe partea estica (opusa primariei/Rompetrol)  NU era parcata NICI O MASINA pe banda 1 !!! Este prima oara in 20 de ani ca vad banda 1 complet libera ...
Pa partea cu Rompetrol erau cateva, dar acolo am senzatia ca este mai mult spatiu, pentru ca chiar si asa se circula pe doua benzi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

lucian

Personal,cu Calea Dudești as face pe modelul de la Barbu Văcărescu si anume as întrerupe circulația tramvaielor cu excepția celor care fac accesul si retragerile la depoul Dudești.Asta pana la modernizarea Căii Dudești,lărgire.Deci prin urmare le-as duce pe 23 si 27 pe M.Bravu/Calea Vitan.Pe Dudești l-ar duce pe 223 prelungit pe Calea Dudești pana la Timpuri Noi,suplimentar cu vreo 2-3 masini.Si astfel am scapa si de aglomerația care se face în intersecția de la Dristor,ca de multe ori pana intra pe Dudești tramvaiele stau prinse in intersectie datorită cozilor de masini care se formeaza pe Dudești si astfel tramvaiele nu pot înainta.

voicul

Legat de stirea asta:
Modernizeaza statiile (de fapt eu am vazut ca se lucra la 1 doar) liniei 5 !!!  >:(

Stațiile mijloacelor de transport în comun din București vor fi modernizate. Cum vor fi îmbunătățite

Staţiile mijloacelor de transport în comun din Capitală îşi vor schimba aspectul şi vor fi dotate cu sisteme de informare a călătorilor, dar şi cu camere de supraveghere.

Potrivit unui document al Direcţiei Transporturi din cadrul Primăriei Generale, citat de profit.ro, noile adăposturi modulare vor înlocui construcţiile actuale şi sunt menite să ofere condiţii confortabile călătorilor.

Sistemele de informare şi de supraveghere video vor fi instalate în 300 de staţii în acest an. Procesul va continua în următorii trei ani, când urmează să fie modernizate alte 1.700 de staţii STB.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/statiile-mijloacelor-de-transport-in-comun-din-bucuresti-vor-fi-modernizate-cum-vor-fi-imbunatatite-1111748

Ionut

Primăria Capitalei demarează montarea gardurilor liniilor de tramvai între Romprim și Calea Văcărești

Amplul proiect de eficientizare a transportului public din București prin montarea de garduri pentru izolarea de trafic a liniilor de tramvai continuă, fiind atribuit contractul pentru ,,Furnizare panouri de gard si materiale aferente montarii acestora. Lot 1 – Furnizare panouri de gard si materiale aferente acestora pe traseul Bucla Romprim SA – Calea Vacaresti", atribuit de COMPANIA MUNICIPALA STRAZI, PODURI SI PASAJE BUCURESTI SA. Obiectul contractului consta in furnizarea de panouri de gard si materiale aferente montarii acestora pentru realizarea in regie proprie a lucrarilor contractate, iar termenul maxim de execuție este de 3 luni.

Proiectul de izolare de trafic a liniilor de tramvai din București lansat odată cu modernizarea liniilor de tramvai 41 și 32 a fost continuat începând cu anul 2017, când au fost montate garduri pe tot traseul liniei 21. Succesul proiectului s-a demonstrat prin creșterea vitezei de circulație a tramvaielor și a calității serviciului de transport, proiectul fiind continuat cu întreg traseul liniilor 1 și 10, unde a rămas de finalizat tronsonul Șoseaua Olteniței, cuprins între Romprim și Piața Sudului.

Anul 2019 va aduce noi proiecte de acest tip, cu montarea de garduri pe Șoseaua Chitilei și izolarea liniilor de tramvai pe Soseua Giurgiului.

Mobilitate.eu

voicul

Modernizare refugiu pe traseul tramvaiului 5.

STIU, STIU, ca nu circula tramvaiul 5 de vreo 3 ani ani, DAR modernizarea e concreta.
Asta e al 3-lea refugiu modernizat.





Powered by API/PUM imgur uploader

Telvanni

Confirm, se lucreaza si la refugiul de la intersectia cu bd Lacul Tei. Sper sa le puna si balustrade de protectie + zona acoperita.