News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Earthchild

Bine, bine, dar cu LINIA ce fac? Ca este praf... Sau au tramvaie pe perna magnetica si nu mai e nevoie de linie?

PS: nu mai zic de proiectul modernizarii bd. Barbu Vacarescu cu mutarea liniilor din centru pe o parte, pare-se ca l-au incuiat in sertar.

Hef

Nu vor face praf aceste refugii spoite cand vor veni sa refaca linia?

Sorinus

Daca o vor muta in lateral, aceste refugii vor fi chiar demolate. Dar chiar nu inteleg de ce nu se investeste in linia 5, e un substitut excelent pentru M6 care nu va fi gata inca 10 ani. Cu garduri, s-ar face 15 minute de la Stefan cel Mare la Baneasa, muuuuult sub cat face 335-ul pe partea cealalta.

Si cat sunt, 3 km maxim pana la pod.

TibiV

De la electrici...
Quote from: Cristy
PMB a publicat in SEAP pe 8 aprilie un anunt de consultare a pietei privind panourile electronice care vor fi montate in statii in urmatorii ani.
Prin consultarea pietei, se incearca obtinerea unui pret estimativ al contractului, fapt ce ar trebui sa ajute o autoritate contractanta atunci cand lanseaza anuntul de participare propriu zis.

"Sistem de informare calatori in statiile liniilor de transport public in Municipiul Bucuresti cu montaj inclus"

Panourile vor fi de tip LED multilinie, cu trei randuri, deci probabil similare cu ce avem prin Pantelimon acum.
Mie mi se pare insuficient un astfel de panou, mai ales in zone tranzitate de multe linii (cum va afisa un panou cu doua randuri toate liniile care trec prin statia Gradina Cismigiu, de exemplu?)

Fiecare statie care va beneficia de panou electronic va avea inclus si sistem de supraveghere video.

Graficul de instalare prevede ca incepand cu luna august se va incepe instalarea. Cam greu de crezut, in conditiile in care ei nu au lansat nici macar licitatia.





CS Sisteme de informare calatori in statiile liniilor de transport public in Municipiul Bucuresti 2019.pdf

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Ca s-a tot discutat despre liniile OR Otelul Rosu (este drept, pe topicul despre tramvaie) o sa pun aici o postare a unui coleg de la electrici....
Sunt 4 poze mai lamuritoare decat 4000 de cuvinte despre starea jalnica a infrastructurii transportului pe sine din capitala Romaniei...
ATENTIE!!!!
Nu este vorba de vreo linie periferica, de cartier uitat de lume...
Este vorba despre o linie ultra-centrala, la ~500 metri de km 0 (kilometrul zero) al Romaniei.
Bulevardul Coposu intre Mantuleasa si Sf.Vineri.
Pe sinele astea circula "decat" liniile 14, 40 si 55....
Quote from: Victor92Iata cum se prezinta linia de tramvai de pe Calea Calarasilor - imediat dupa capatul de la Sfanta Vineri - in preajma benzinariei OMV.









Sursa: Facebook - Munikipiul 1.0

Sursa sursei: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=17&p=313296#p313296

Dupa cum spunea frunzaverde, au trecut in CS ca noile tramvaie trebuie sa fie in stare sa circule pe OR...
:lol: :lol: :lol:
Cu ce pret sa vina un producator serios de tramvaie - pret care sa asigure si mentenanta pentru mai mult de 3 luni?!?!.....

Blondo, repara intai liniile, si abia apoi sa vii cu pretentii !....

LE
Locatia: https://goo.gl/maps/3teYcPVW5JZdK5G49
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Primăria Capitalei lansează licitația pentru modernizarea a 2000 de stații de autobuz și tramvai din București

Primăria Capitalei a lansat licitația pentru un acord cadru ce vizează modernizarea și extinderea stațiilor de transport public din București. Conform SEAP, contractul prevede ,,Achiziție de elemente constructive pentru mobilier urban, respectiv adaposturi modulare pentru statii de tramvai, statii de troleibuz si statii de autobuz, cu montajul inclus", conform cerintelor din caietul de sarcini.

Valoarea totala estimata a Acordului cadru este de 88.731.440,00 LEI fara TVA. Cantitatea minimă ce urmează a fi achiziționată în baza acordului-cadru: 500 buc; Cantitatea maximă ce urmează a fi achiziționată în baza acordului-cadru: 2000 buc; Valoarea minima estimata a contractului subsecvent este de 13.309.716,00 lei fara TVA Valoarea maxima estimata a contractului subsecvent este de 26.619.432,00 lei fara TVA Cantitatea celui mai mic contract subsecvent este de 300 buc; Cantitatea celui mai mare contract subsecvent este de 600 buc; Se vor încheia estimativ 4 (patru) contracte subsecvente, in functie de necesitatile Autoritatii contractante."

Ofertele pot fi depuse până la data de 30.07.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 30.12.2019. Fondurile sunt asigurate din buget local. Termenul de execuție este de 4 ani, iar conform celor 4 contracte subsecvente, cel mai probabil este vorba de un contract pentru fiecare an.

Mobilitate.eu

Ionut

Primăria Capitalei reia proiectul culoarelor unice pentru autobuze între Baneasa și Piața Romană

În cadrul ședinței CGMB din data de 30.05.2019 a fost discutat stadiul implementării planului pentru creșterea calității aerului în Municipiul București, în care sunt incluse mai multe proiecte, inclusiv urgentele proiecte de modernizare și eficientizare a transportului public. Astfel, ca urmare a achiziției a 400 de autobuze moderne și a licitațiilor în curs pentru alte 230 de autobuze noi, urmează lansarea implementării proiectului benzii unice pentru autobuze pe traseul Băneasa – Dorobanți – Piața Romană.

Astfel, conform proiectului ce urmează sa fie implementat începând cu perioada următoare, lungimea culoarului este de 8,4 km, cu o valoare de 1,3 milioane lei. Proiectul va fi implementat de Administrația Străzilor și Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București SA. Implementarea proiectului vine și în urma creșterii parcului circulant de autobuze în trafic, de la aproximativ 650 în 2017, la peste 1000 în prezent, în creștere. Proiectul culoarului unic pe acest traseu a mai fost lansat în 2017, dar din motive de parc redus și critici, a fost suspendat temporar. Culoarul unic pe traseul respectiv va optimiza circulația pentru importante trasee de autobuz, printre care: 131, 182, 282, 301, 330, 331, 335, 780, 783, 784.

Astfel, banda unică va fi realizată pe ruta Șoseaua București Ploiești – Kiseleff – Mareșal Constantin Prezan – Calea Dorobanților – George Enescu – Bulevardul Magheru. Proiectul vine în contextul în care autobuzele parcurg traseul menționat, la oră de vârf, în aproximativ 60-100 minute, deși în mod normal timpul de parcurs ar fi de maxim 30 minute. De asemenea, proiectul vine și în contextul succesului implementării separării căii de rulare a tramvaielor pe traseele 1, 10, 21. Mobilitate.eu susține orice măsură prin care se realizează zone dedicate transportului public, orașul fiind sufocat de un trafic ce nu mai poate fi eficientizat pentru ca fiecare cetățean să utilizeze mașina personală permanent.

Mobilitate.eu

voicul

Asta pentru ca angajatii din compania fantoma si ilegala a lui duamna, aia de se joaca ca la pacanele cu timpii semafoarelor, ei bine, schimba timpii.
Asa ca azi la ora 9.05 cand tot orasu e pustiu de zici ca e sarbatoare de la Arc la Charles de Gaulle deja e jumatate din distanta plina. In rest GOL, PUSTIU, NIMENI !!!
NICI macar nu ii duce mintea sa dea verde mai repede cu 3 secunde la primul semafor.

Acolo fara exagerare e coada tot timpul zilei pe toate cele 6 benzi. Oare ce se intampla cand se va impune duamna. Ultima data iesi hoas!





Powered by API/PUM imgur uploader

l3x

Nu merg foarte des pe relatia Arc->ChdG pe Prezan deci n-o sa-mi dau cu parerea, dar in celalalt sens circul destul de des si am observat ca atunci cand toata strada e plina (deci practic coada incepe din ChdG) stai maxim 2 semafoare si 3-5 minute pana ajungi in sensul giratoriu de la Arc.
In directia de care zici tu nu stiu daca au de la cine sa ia secundele ca sa mareasca intervalul la Prezan, daca e vreo relatie pe care ar trebui marit intervalul e Bd. Aviatorilor pe directia Ambasada Chinei - Pta Victoriei. Acolo se trece foarte greu, practic trec cam 5 masini X nr. de benzi pe fiecare verde si pe rosu tine muuuuult de tot. Cred ca e printre cele mai "proaste semafoare" din Bucuresti, ca pe Ion Ionescu de la Brad x DN1 se pare ca au umblat la timpi pentru ca se merge mai bine :)
Apropo, traficul azi nu este chiar un etalon pentru ce se intampla zi de zi in Bucuresti ... a fost perturbat puternic de vizita SCV1.

Telvanni

Colegi, cum aflu daca pe linia lui 16, zonele Lizeanu-Maica Domnului-Lacul Tei, se va face vreodata ceva? Linia e rupta, asfaltul plin de gropi iar pe multe zone nici nu mai sunt trotuare. Portiunea asta arata ca-n lumea a III-a. Merci!

voicul

OR rulez peste tot. E asa de "bun" ca nu trebuie schimbat nimic niciodata. Doar amortizoarele, bucsele, pivotii si alte chestii de la masinile ce trec prin zona.

Pe linia lui 5 pe BV au abandonat dupa ce au facut vreo 3 refugii.
Dureaza si in general e posibil sa nu se intample nimic.

Cristi N

Incearca sa trimiti un mail la PMB, eventual poti sa incerci si la STB, eu asa am facut pentru pasajul de la dna. Ghica, iar modelul este pus in topicul de comunicare cu autoritatile in primul post. link

Ionut

Stațiile fostei RATB vor avea adăposturi modulare, dotate cu sistem de informare a călătorilor și camere video

"Conform Planului de mobilitate urbană durabilă 2016 – 2030 – Regiunea București – Ilfov Mai 2016 se vor realiza adăposturi modulare pentru stații de tramvai, stații de troleibuz și stații de autobuz, având elemente constructive pentru mobilier urban, cu montaj inclus. Noile adăposturi modulare pentru stații vor asigura pasagerilor prin amenajările de bază (protejarea față de intemperii, soare, fașă de circulația motorizată, etc) condiții sigure, confortabile și convenabile pe perioada de așteptare a vehiculului public de transport. Adăposturile modulare vor înlocui construcțiile actuale aflate în stațiile de troleibuz și autobuz și se vor ține cont de lățimea și dimensiunile trotuarelor în dreptul stațiilor existente. Stațiile publice în care se vor monta adăposturile modulare se vor stabili până la data semnării contractului", se arată în caietul de sarcini al licitației. Ofertele vor fi deschise la finele lunii iulie.

Profit.ro

Lyvyoo

Am vazut poze mai sus cu linia prabusita sau rupta dar cu ea inaltata 10cm niciodata :(
Sambata, Ghica Tei cu Maica Domnului. La intoarcerea din parc, sina era jos inapoi. Probabil trecerea tramvaiului a repus-o pe pozitie.




Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Un sofer priceput a reusit sa mai "tuneze" niste garduri pe Colentina, linia 21.
Sper ca si-a "tunat" corespunzator si propria masina...

Quote from: Victor92
Capturi de pe Soseaua Colentina




Sursa: Andrei Vouciuc - Facebook ‎Munikipiul 1.0

https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=17&t=812&p=319189#p319150
Mama proștilor este mereu gravidă... :)