News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

Hef

Nu par lovite de masina. Poate e de la furtuna. Le-a luat vantul.

Hef

Oare de ce nu amenajeaza un terminal de autobuze la Bucur Obor. Acolo intorc multe linii regionale, si STB si STV si Pantelimon etc. In pacarea din fata magazinului Bucur Obor este suficient spatiu sa amenajezi un terminal care sa permita stationarea mai multor autobuze. Le place asa de tare autoritatilor noastre debandata din trafic. De fapt sunt niste impostori si incompetenti care isi bat joc de noi toti.

voicul

Pe Giurgiului - probabil se va izola linia de tramvai cu garduri si va arata ca linia lui 41:











Powered by API/PUM imgur uploader

nirolf

https://mobilitate.eu/primaria-sector-4-iarba/

Dezavantajul e că nu vor putea circula pe acolo nici vehiculele de urgență.

În orașul ăsta e haos, PMB pune garduri pe 1 și 21, aici STB colaborează cu primăria de sector (de ce?!) și pune iarbă, că doar primarul de sector vrea doar să arate bine. Și probabil nici asta nu se va întâmpla, iarba se va usca la fel ca pe alte bulevarde.

dr4qul4

Daca pui iarba, ce rost mai are sa pui gard? Ca daca intri cu masina pe acolo, ai sanse bune sa ramai acolo (vad ca scot placile din beton)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Tocmai: sa nu se bage bizonii la pascut de iarba din intamplare si sa blocheze tramvaiele.  :lol:

Da, scot placile de beton.

dr4qul4

pai e o prostie, pentru ca vor lua din benzi pt gard. Macar de ar pune stalpisori din aceia galbeni, pentru ca oricum avem bordura. Dar cel mai bine, sa nu puna nimic. Nici pe Calea Vitan nu avem garduri si nu intra nimeni.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Sura Mare, 23 iulie.
Astea le-am pus la rezolutia originala, sa se vada mai bine detaliile...
Vedere spre Piata Progresu - in departare se vede cum au scos placile spre Muzeul Bacovia.

Vedere spre Piptanari

Detalii:




Daca pun iarba, nu mai este nevoie de gard.
Nu sunt sigur, dar parca imi amintesc (de acum 15 ani, cand au modernizat linia) ca este tip CFR, cu traverse...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Valentin

Nu zic decat că românul e veșnic nemulțumit. Nu exista pe traseu (din ce stiu eu) spitale pentru a pune doar garduri. Pe linia 1 cel puțin sunt suficiente si strabate și zona centrală, acolo era nevoie de spatiu pentru urgente. Pe langa asta pe linia lui 41 se practica delimitarea totala si e una din cele mai bune linii. Intr-adevar daca se pune gazon nu e nevoie neapărat de garduri, desi prezenta lor ar putea diminua nr. de accidente in care gardurile ar putea face diferenta dintre o banda blocată si un tramvai blocat.

dr4qul4

O masina care intra intr-un gard blocheaza si tramaiul (pt ca acel gard se stramba). O masina intrata (din greseala) pe linie, are sanse sa fie impinsa si scoasa se acolo.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nirolf

În știre nu zice nimic de garduri. Eu am zis că soluția cu garduri și fără gazon ar fi fost mai bună pentru că 1. Oprește și pietonii să traverseze aiurea, deci scade numărul de accidente și crește viteza tramvaiului 2. Vehiculele de urgență (ambulanțe, poliție și pompieri) pot folosi linia de tramvai în loc să stea blocate în trafic.

Hef

Au scos dalele de beton si in dreptul statiilor? Asa pare din poze. E ok? In dreptul staiilor nu ar trebui dale? Se face curat mai usor.

TibiV

Quote
Circulația tramvaielor pe Șoseaua Giurgiului va fi închisă două weekenduri în august pentru montarea gazonului între liniile de tramvai


În perioadele 09 – 11 august şi 16 – 18 august a.c., circulaţia tramvaielor de pe Şoseaua Giurgiului va fi suspendată, pentru montarea gazonului între şinele de tramvai.

Una dintre cele mai importante căi de acces în Capitală, care face legătura atât cu localităţile din sudul ţării cât şi cu cele de la frontiera cu Bulgaria, va deveni prima arteră de circulaţie din Sectorul 4 care va avea un covor de iarbă pe ecartamentul liniilor de tramvai.

Primăria Sectorului 4 a luat această măsură pentru a reduce cât mai mult cantitatea de praf produsă de traficul foarte aglomerat din zonă, dar şi pentru a creşte suprafaţa spaţiului verde din sector. Astfel, în perioada mai sus menţionată, circulaţia tramvaielor de pe Şoseaua Giurgiului va fi suspendată, pentru a le permite constructorilor realizarea lucrărilor de înierbare.
Pentru aceasta, mai intâi, vor fi înlăturare dalele vechi dintre şine, iar ulterior, suprafaţă respectivă va fi nivelată şi pregătită pentru montarea rulourilor de gazon, dar şi a unui sistem automat de irigaţii, care să împiedice uscarea ierbii.

Pentru buna desfăşurare a lucrărilor şi pentru a reduce disconfortul celor care locuiesc sau circulă în zonă, în intervalul 09 – 11 august şi 16 – 18 august a.c., călătorii vor putea folosi un număr suplimentar de autobuze, puse la dispoziţie de Societatea de Transport Bucureşti, care vor circula pe acelaşi tronson cuprins între Strada Luică şi Piaţa Eroii Revoluţiei (Şura Mare).
Lucrările de înierbare fac parte dintr-un proiect extrem de amplu de "Reconfigurare, reabilitare şi modernizare a sistemului rutier şi de amenajare a spaţiilor urbane verzi de pe Şoseaua Giurgiului", menit să asigure condiţii pentru un trafic decent, civilizat şi în deplină siguranţă pe una dintre cele mai aglomerate artere din Bucureşti.

Lucrările de modernizare vizează atât partea carosabilă cât şi cea pietonală, aflate, de altfel, într-o avansată stare de degradare, pe o lungime de 8 kilometri, pe ambele sensuri de circulaţie.

În cadrul acestora, anumite tronsoane de pe Şoseaua Giurgiului vor fi lărgite, iar trotuarele vor fi astfel reconfigurate pentru a avea o lăţime mai mare. Mai mult, vor fi amenajate noi locuri de parcare în spic, ajungându-se la un total de aproximativ 2.000 de parcaje publice.

Totodată, pentru prima dată, pe Şoseaua Giurgiului vor fi create piste pentru biciclete, pe ambele sensuri de circulaţie, iar spaţiile verzi vor fi extinse la maximum şi vor fi transformate în grădini publice, cu mobilier urban nou şi zone de relaxare.

Mai mult, pentru reducerea poluării generate de traficul rutier, pe Şoseaua Giurgiului, continuă campania de plantare a arborilor, tei şi prunus, începută în această primăvară.

https://mobilitate.eu/circulatia-tramvaielor-iarba-giurgiului/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=17&t=524&start=28#p324649
Se lucreaza la extinderea si modernizarea trecerii la nivel din zona Fabrica de Glucoza, fix la intersectia cu A3...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)