[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

41 nu circula in week-end. Se lucreaza la calea de rulare.

TibiV

Poza de joi, 8 noiembrie, pe Miai Bravu.
Pana acum, cei care ieseau de la Kaufland intorceau de zor dupa statia "Laborator" ca sa o ia inapoi spre Vitan/Vacaresti....
NU vor mai putea sa o faca...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

O concluzie clara e ca s-a aglomerat orasul de la gardurile astea.

La fel de bine (prin forta) a inceput sa se respecte legea si soferii sa fie mult mai civilizati (ca nu mai au si alte posibilitati!).

RaduC

peste putin timp lumea va spune ca mai bine ia tranvaiul pana unde tre sa ajunga, ca e mai rapid decat masina si atunci se va decongestiona...

elcraft

Quote from: dr4qul4 on November 06, 2018, 12:34:36 PM
Plus intretinere. Plus poluare. Plus cost de operare. Frecarea este mult mai mica la rotile de metal, astfel incat energia consumata este mai mica la un tramvai fata de 4 autobuze cu burduf.
Plus salariul a 4 soferi comparat cu salariul unui singur vatman.
Plus ca sunt mai turistice.

TibiV

Gardul de pe linia circulara 1&10 se apropie rapid de Splai.
Astazi, inainte de pranz, pe Mihai Bravu, de la Calea Vitan spre Podul/Pasajul Mihai Bravu.
Mai exact, putin inainte de statia Penes Curcanul, care se (intre)zareste in fata...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Sunt curios la Muncii cum au facut. In special semnalizarea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


TibiV

Astazi la pranz, pe Mihai Bravu, la intersectia cu Calea Vacaresti.
Tramvaiul din fundal este un 10, dar este irelevant....

Mai relevant este spatiul suplimentar impus de noul gard...

De la Vitan spre Splai...

Ajungem la STB/RATB Penes Curcanul...
In caz ca nu ati observat in poza precedenta... Au FREZAT marcajul dintre benzile 2 si 3...

Gardul a depasit Penes Curcanul si se infreapta amenintator spre pod/pasaj...
Marcajele sunt tot frezate...
De fapt sunt frezate incepand de la Baba Novac... In vederea retrasarii...
Iar gardurile trec deocamdata un pic de Penes Curcanul..

Astazi ajungeau pana aici:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Majorare de capital social la STB de 56 de milioane de lei pentru achiziţionarea unor terenuri pentru amenajarea unor autobaze noi

Conform unui proiect de hotărâre, capitalul social al STB se majorează cu 56 de milioane de lei (12 milioane de euro), scopul fiind ,,de a susţine activitatea societăţii în vederea îndeplinirii obiectului de activitate prin asigurarea necesarului de fonduri desfăşurarea în bune condiţii a activităţii societăţii". Concret, STB ar urma să achiziţioneze terenuri cu suprafaţa minimă de 189.000 de metri pătraţi, cu acces la utilităţi, pentru construcţia a cel puţin trei autobaze noi, pentru 668 de autobuze. Cu această majorare, capitalul social al STB ajunge la 185,2 milioane de lei. Majorarea se face atât de CGMB (peste 55,9 milioane de lei), cât şi de Consiliul Judeţean Ilfov (56.000 de lei).

News.ro

TibiV

Pe Mihai Bravu au inceput sa monteze gardurile de la Iancului spre Dristor...

... deocamdata doar pe vreo 200 de metri


De la Dristor pana la Calea Vitan au montat si catadioptri...


Quote from: TibiV on November 17, 2018, 02:27:55 AM
Astazi ajungeau pana aici:


Au ajuns la pasajul Mihai Bravu



(Pozele sunt de astazi, pe la ora 11)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Bilanțul marilor lucrări de infrastructură din București

Separarea liniilor de tramvai

Primăria Capitalei a continuat în 2018 proiectul de separare a liniilor de tramvai de restul traficului, după ce în 2017 a implementat acest model pe linia tramvaiului 21. Astfel instituția a început, la 7 iulie 2018, lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai 1 și 10. Până în prezent s-au realizat 3 tronsoane din cele 4, cum a fost împărțit proiectul:
- tronsonul 1 - între Bd. Timișoara și Șos. Viilor
- tronsonul 2 - între Pasajul Obor și B-dul Timișoara, pe Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Bd. Vasile Milea.
- tronsonul 3 - între Obor și Piața Sudului.

Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 km, lungime împărțită în patru tronsoane, din care 19,6 km sunt delimitați cu gard de protecție, iar circa 2 km cu stâlpi flexibili. După finalizarea lucrărilor, prin soluția propusă, de instituire a benzii proprii pentru liniile 1 și 10, se obține o viteză sporită de exploatare și o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens, potrivit datelor furnizate de Societatea de Transport București. După implementarea acestui proiect, pe linia tramvaiului 21, timpul de parcurgere între cele două capete a scăzut la jumătate.

Hotnews

Xenos

E bună montarea acestor garduri, dar a le socoti mari lucrări de infrastructură descrie destul de exact ce se întâmplă în Bucureşti în această zonă, adică nimic.

În altă ordine de idei, pasul cu adevărat util ar fi ca acolo unde liniile de autobuz se suprapun pe traseul tramvaiului, autobuzul să circule şi el pe linia de tramvai şi să fie un culoar pt transportul în comun, se practică în Germania cam peste tot şi nu e mare filozofie.

subway


dr4qul4

intre garduri incap fara probleme. Nu stiu daca si intre refugiile de tramvai
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist