[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

slartibartfast

Nici măcar nu e nevoie de mare lucru. Trebuie abandonată girația alungită de sub DN2, și făcută una normală la intersecția cu DJ300 (spre Moara Domnească, intersecția e lângă Petromul cel nou de la marginea pădurii). În partea cealaltă (spre vest) nici nu este nevoie de o nouă girație, pentru că este deja la 2 km cea de la Ștefănești. Cea cu DJ300 tot pe la 2,5 km ar fi. Spre comparație, girațiile de la intersecția cu DN1 sunt una la 1,3 km și alta la 3 km de pod.

Acuma, DJ300 spre Moara Domnească era un drum nenorocit de pământ, dar mi se pare că de curând au început să apară mașini destule care ies în centură din el. Nu știu exact starea lui actuală, dar sigur are cel puțin perspectiva de a fi un drum util dacă e asfaltat. Și oricum, o girație acolo, chiar dacă e doar pentru întoarcere, tot e o soluție mult mai OK decât giratoriul alungit care e în proiect acum.

TibiV

Doua filmari de la Ionut Ivasca:

- Problemele de execuție / Pasajul Berceni \ DNCB \ 20.03.2023

- Lucrari 4 benzi D.N.C.B. Sud / Jilava ➡️ D.N.C.B. ➡️ A2 / 20.03.2023
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#5177
O filmare de la BabaDog: Pasajul Popesti Leordeni. Situatie Lucrari 18 Martie 2023

Si alta filmare facuta la 2 zile distanta de Ionut Ivasca: Pasajul Oltenitei / Popesti-Leordeni / Itinera Spa. / Stadiul lucrarilor 20.03.2023
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Olteniței e cam gata. 15-20 aprilie mi se pare mai mult decât fezabil. Vremea va fi decentă și nu mi se pare să mai aibă prea mult de bibilit.

Îmi scapă ceva?
@TibiV și cei care urmăriți fiecare filmare

TibiV

Așa cred și eu - final de aprilie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

PaulS

A0 Pasaj Berceni - 24.03.2023 de la cei de la: Presshouse


oneLess

#5181
Între pasaje, cu 2+2 -ul se prevede ceva deschidere ? Pare destul de avansat. Știu că e în contractul cu Berceni! Care ...

dr4qul4

#5182
@Ionut, iti scapa ceva pentru ca nu are cum sa fie inaugurat intre 15 si 20 aprilie.
Daca nu este totul gata pana pe 13 aprilie, atunci se va deschide intre 21 si 24.
Nu de alta, dar intre 14 si 17 este Pastele.

Eu cred ca se va inaugura pe cel tarziu pe 14 aprilie. Nu vad ce i-ar putea intarzia. Au timp chiar sa faca si curatenie.
LE. mai au scarile pentru pasarela pietonala lipita de oval. Dar banuiesc ca ii vor da drumul fara ea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panzer

Ar mai putea sa ii incurce: Pastele Catolic, canalizarea sub pasaj, bucata de la pasaj pana la giratie in Bucuresti.

mirceaeliade

nu stiu daca s-a raportat, dar pe lotul IBB ala scurt, a aparut o decopertare mare, probabil parcarea de lunga durata, si lnaga a inceput sa se stranga o movila mare, cred de balast

pasadia

Vreo 3 comentarii legate de sensul giratoriu DNCB*DN4:

1. Pentru virajul dreapta din DNCB spre Oltenita, respectiv dinspre Oltenita in DNCB va fi obligatoriu urcatul sus pe rampa sau vor ramane deschise acele bretele diagonale pe care se circula acum, aflate la nivelul solului si oarecum departe de corpul principal al intersectiei? Imi pare o risipa de spatiu daca ramane circulatia pe traseul actual.

2. Senzatia mea e ca mai e muuuult de lucru acolo. Cand pomeniti termen la sfarsitul lui aprilie va referiti strict la deschiderea pentru circulatie a pasajului, nu? Caci altfel, pe dedesupt pare ca mai sunt lucrari de facut, asfaltari, marcaje, separare de sens, etc... Adica e posibila o deschidere partiala, oarecum similar cum a fost la Domnesti.

3. Din drona traficul in zona pare nasol. Dar cum nu trec pe acolo, nu pot estima - e cu adevarat mai dificil traficul acum, in conditii de santier, fata de cum era inainte de a incepe santierul (cand DNCB-ul nu avea prioritate)? Sau e cam acelasi lucru, ca timp petrecut pentru a traversa intersectia?

carutasul

Păi oricum lucrările la sol cam trebuie să le facă după deschidere ca să poată să se miște, dar și la Domnești au fost lucrări de asfaltare, rapide, nu mai știu cât au durat, o săptămână în total sau pe acolo...
Cozile erau mari și înainte de a se începe lucrarea, nu pot estima dacă mai mari sau mai mici dar asemănătoare. Mai depinde și de alți factori, prețul benzinei, anotimp, recesiune sau avânt... :)

TibiV

Quote from: pasadia on March 27, 2023, 05:01:04 PMPentru virajul dreapta din DNCB spre Oltenita, respectiv dinspre Oltenita in DNCB va fi obligatoriu urcatul sus pe rampa sau vor ramane deschise acele bretele diagonale pe care se circula acum, aflate la nivelul solului si oarecum departe de corpul principal al intersectiei? Imi pare o risipa de spatiu daca ramane circulatia pe traseul actual.

Acele bretele diagonale raman, este forma finala. O fi risipa de spatiu, dar cei care le folosesc le apreciaza foarte mult...


In alta ordine de idei: desi este veche de 9 zile, merita pusa o filmare a lui BabaDog cu detalii importante: Pasajul Berceni + Rampa cu Probleme. Situatie Lucrari 18 Mar 2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

orice bretea care evita giratoriul este binevenita si ajuta la fluenta circulatiei in giratoriu
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adinicpopa

acele bretele vor fi folosite doar pt transporturi agabaritice, ce nu incape sus trece pe jos. din si spre oltenita trec des astfel de trensporturi