[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dargauda

#5145
danutzu_1069

Nu, au turnat cat a zis proiectul , numai ca structura metalica a fost prea "tare" si nu s-a "lăsat " cat trebuie.
Sau explicat altfel, o structura metalica perfect orizontala, daca o încarci cu beton, ea se curbează un pic la mijloc. Ei, proiectanții anticipează curbura asta si structura inițială, nu este dreapta ci... curbata in sus, astfel ca atunci când o încarci devine orizontala (asta e o explicație... complet neacademica, scuze)

Si acum vine DOREL si asterne asfalt peste el (armatura) ?De altfel eu ai vad capabil de asa ceva ,sau asta e procedura tehnica ?

TibiV

O filmare de nota 10+ de la Ionut Ivasca, cu DNCB intre pasajele Berceni si Oltenitei: Largirea la 4 benzi - Centura Bucuresti Sud \ D.N.C.B \ 13.03.2023

Iar pentru cei interesati de feroviar, este o sectiune foarte interesanta din "Complexul Feroviar Bucuresti"...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si o filmare terestra DashCamera de la BabaDog: DNCB Centura Bucuresti Domnesti - Jilava. Situatie Extindere 2 Benzi 05.03.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

@adix
de ce nu iti mai postezi filmarile?!...

Pasajul Oltenitei - DNCB. 10.03.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Pasajul Oltenitei de la Ionut Ivasca: Pasajul Oltenitei / Popesti-Leordeni / Itinera Spa. / Stadiul lucrarilor 13.03.2023


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

#5150
au inceput sa stranga si sub pasaj. Concasatorul ala (sper ca am zis bine) transforma deseurile in materiale de constructie.
In 2 saptamani este gata. Pana la Paste s-ar putea sa puna si panselute si sa-si mute utilajele in alta parte.
Din pacate la Berceni cred ca ne prinde vara. Selina demonstreaza din nou ca este o firma "de liga judeteana"
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panzer

De anul trecut de la sudarea tablierului a fost clar ca italienii termina primii.

In filmarea lui Ionut Ivasca "Largirea la 4 benzi - Centura Bucuresti Sud \ D.N.C.B \ 13.03.2023" se vede la inceput un nou giratoriu. Nu l-a mentionat nimeni. Exact inainte de modernizarea trecerii la nivel CF catre Remat.

Dupa ce se da in folosinta si Berceni-ul ajungem la performanta de a nu avea nici macar o lopata pe DNCB.

Eu cu ale mele. Fata de August 2022 sa vedem ce stim in plus: 8 luni pe DNCB. :(

1. Studiu de fezabilitate partea de Nord.
QuoteC.N.A.I.R. S.A. a semnat contractele având ca obiect "Elaborare Studiu de Fezabilitate - Identificare măsuri de sporire a siguranței traficului pe Centura existentă a Municipiului București, inclusiv îmbunătățirea unor intersecții de pe DN CB, Sector I cuprins între A1 (km 55+520 - DN 1 km 71+490 / 0+000) - A2 (km 23+600)" și "Elaborare Studiu de Fezabilitate - Identificare măsuri de sporire a siguranței traficului pe Centura existentă a Municipiului București, inclusiv îmbunătățirea unor intersecții de pe DN CB, Sector II cuprins între A2 (km 23+600) și A1 (km 55+520)", cu ofertantul declarat câștigător, respectiv ASOCIEREA S.C. GRAFIC TENDS S.R.L. - S.C. SVL PROEC S.R.L.
Update Martie 2023: nimic

2. A1 - DN 5 lot 1. Seap
Economica: Contract semnat Sunt si stiri despre exproprieri.
Quote,,CNAIR a semnat contractul cu Asocierea IBB-HIB ROMANIA – IBB-HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH –AUTOTEHNOROM – VENTOR GRUP CONSULTING pentru Proiectare şi Execuţie ,,Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A1 (km 55+520) şi DN 5 (km 40+000) – Lot I între A1 (km 55+520) şi km 54+700, inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54+765", anunța, în decembrie 2021, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.
Update Martie 2023: proiect finalizat. Oil asteptam
Contract pt vreo 700m (da, metri!) si o parcare.

3. A1 - DN 5 Lot 2
QuoteMarți, 15.03.2022, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect "PROIECTARE ŞI EXECUŢIE ,,Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între Al (km 55+520) și DN 5 (km 40+000) - LOT 2 Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului București Sud între km 54+700 și DN5 (km 40+000)".
Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.p.a. (lider) – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat), cu preţul de 504.112.836,73 Lei fără T.V.A.
Durata de proiectare si executie a contractului este de 36 de luni din care: 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor.
Update Martie 2023: proiectare in lucru. ETA: la sfarsitul verii. Practic prin 2024.
Acesta este singurul contract consistent. Include mult desenatul pasaj subteran pe DNCB. Singura intersectie pe 3 nivele de pe DNCB. Dar la cum se misca Rizzani la Craiova... e doar poveste... asteptand rezilierea dupa parerea mea.

4. A1 - DN7 Finalizare. Anunt SEAP
QuoteCompania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat la licitație finalizarea lucrărilor pe tronsonul cuprins între A1 (Chiajna) și Chitila (DN7) din Centura București. Circulația pe acest tronson lărgit la patru benzi a fost deschisă încă din 2017, fără a fi așternut ultimul strat de asfalt.
Update Martie 2023: Aici nici eu nu mai inteleg nimic. Pare ca au fost obligati de justitie sa repuna contractul cu Delta in vigoare. Apoi ca se chinuie sa il rezilieze din nou. Unde esti tu CUC-ule! Sa te injuram un pic.

5. DN2-A2 [fostul Tirena]. Zvonuri ca s-a reziliat. Nici o comunicare oficiala. Mai spun ei cate ceva pe FB din cand in cand, dar eu n-am asa ca ...

6. DN4-A2: Absolut nimic. Practic singurele discutii despre intersectia Splai - DNCB sunt aici la noi pe topic, acum vreo 3 ani.

Are cineva vreun Worm and Fuzzy Feeling despre DNCB?


Sorinus

Doar ce-am folosit iar A1-DN7 si...ce sa vezi, arata ca un ... Evident ca dupa iarna, asfaltul s-a macinat, neavand uzura. Dar avem cele doua pasaje pietonale, de la nimic inspre nimic.

miahi

@panzer cred ca in afara de DN2 - A2 (ex. Tirena ex. Tehnologica Radion) nu prea o sa mai vedem actiune pe DNCB in urmatorii 3-5 ani.

Cred ca toata lumea din MT si CNAIR asteapta sa fie gata bucati din A0 si atat. Probabil vor mai da ceva lopeti si la "Drumurile Radiale" unde au interese imobiliare si gata, totul e perfect, am rezolvat traficul din jurul Bucurestiului.
Daca urmarim cum s-a gestionat pasarela pietonala pe DNCB de langa nodul cu A1 cred ca putem sa ne dam seama ce viziune are MT si CNAIR pentru DNCB pentru viitor. 


mirceaeliade

Contractul cu IBB pe 700m e tehnic la 1.14% (executie).

TibiV

De la Ionut Ivasca: Pasajul Berceni \ DNCB \ 13.03.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danvoicu

Cred ca stalpii de iluminat erau mai inteligent pusi, daca erau in exteriorul pasajului si nu aproape pe mijlocul trotuarului. Solutia imi pare superficiala, neprofesionista, diletanta, ca sa nu zic mai rau.

panzer

@miahi imi pare rau, dar daca avem dreptate, nu e de bine pentru noi.  :(
Sa fie clar: la DR-uri abia se fac SF-uri. Din presa, la toate e prinsa si documentatia pentru exproprieri. La unele e posibil sa fie inclus si PT in licitatie.
Nu stiu daca si executia vreuneia e prinsa in PNRR, sau daca are sanse sa fie. @oc7avian tu ai prins mai multe informatii?

Au anuntat relansarea pe 2 contracte Tirrena: Dx la Craiova si Centura Timisoara. Ar trebui sa fie in lucru si Dn2-A2.

In cel mai bun scenariu, cei de la S.C. GRAFIC TENDS S.R.L. - S.C. SVL PROEC S.R.L au desenat ceva si pentru bucata asta, iar noul contract sa fie pe o varianta finala, nu solutia de rahat licitata pana acum.

A reminder pentru cei care au uitat: avem giratii ieftine sub DN2 si sub DN3. Giratiile astea s-au dovedit a fi inutile sub DN1.

Daca ar fi dupa capul meu:
1. giratia suspendata de la Cernica e proiect separat.
2. as updata PT sau SF (ce mama dracu liciteaza ei), a.i. solutia sa fie definitiva: ca asta inseamna 2-3 pasaje in plus peste DNCB, sau bretele de intoarcere, sau intersectie pe 3 nivele la DN2 si DN3, nu stiu.

Punctele critice sunt cele 2 intersectii: DN2 si DN3. Restul e doar o extindere la 4 benzi. Un pic complicat peste balta. Nimic complicat la CF.

oc7avian

Execuția nu are cum să fie pe PNRR pentru că nu s-ar încadra ca timp. Deși par niște drumuri banale, sunt totuși niște pseudo-DX-uri (separare de sens, noduri denivelate etc)

mirceaeliade

DR-urile parca am citit undeva ca vor fi facute la standarde de DX.  Sincer as prefera sa fie cum e A3-ul intravilan, nu neaparat cu banda de urgenta, dar cu alveole si preferabil 3 benzi in loc de 2+0.5 cum sunt DXurile sau 2+0.9 cum sunt Aurile