Extinderea autostrăzilor la 3 benzi pe sens

Started by horatiu.cosma, November 06, 2022, 10:47:10 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Skynick

Oricum, evoluam. Ne ocupam de rafinamente si optimizari.
Acum un an, doi nu stiam daca se face autostrada Moldovei, podul si altele si altele si acum ne uitam la fineturi. Doamne ajuta.

danvoicu

Asa ar si trebui. Infrastructura moderna are multiple consecinte de prosperitate dezvoltare economica, relaxare pentru conducatori, siguranta, protectia mediului, etc.

TibiV

Quote from: TibiV on November 11, 2022, 02:38:58 PMIonut Ivasca a pus ieri o intrebare interesanta (al carei raspuns il vom afla foarte repede): "Cat o sa ajute Pasajul Domnesti? Autostrada A1- Jilava - 10.11.2022"


Mai frate, 16 minute in cap de mers "bara la bara" ca sa intri de pe A1 pe DNCB?!?!... Pe niste bretele fata de care drumurile din Ucraina sunt "parfum"?

Cele 2 minute de la Domnesti par floare la ureche fata de A1->DNCB...

A1 are nevoie in mod categoric de inca o banda.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xed

Cum bine a atras atentia @oc7avian, largirea pe A1 e prinsa pe proiectul radialei DR2 care cine stie cand va fi scos la licitatie...

Insa un lucru tot ar putea fi facut pana atunci daca ar avea si CNAIR-ul dorinta, desigur. De la viitorul nod A1 cu A0 pana la intrare in Bucuresti, banda de urgenta sa fie transformata in banda circulabila iar in felul acesta sa aloci un culoar doar pentru cei care au nevoie sa intre sau sa iasa din DNCB. E nevoie de mai mult decat o reasfaltare, semnalizare cum trebuie si limitare la 80km/h? Cat de mult sa ii coste acest lucru?

elphax

Cred ca si A1 Ortisoara - Timisoara - Lugoj va avea nevoie de 3 benzi in curand. Ar fi ideal acum cand se fac noduri noi si posibil racord cu A9, sa faca macar bretelele in asa fel incat sa fie usor de largit pe viitor.
( apropo, au zis unii de la CJ Timis ca vor inca un nod intre cele 2 existente ca sa se lege cumva la aeroport direct, nu prin nodul de la Remetea unde ar fi trebuit sa vina un DX nou de la aeroport)

medicul de garda

Suna bine ideea lui @Xed in principiu, doar ca benzile de urgenta de pe A1 sunt atat de degradate si neconforme dpdv latime, ca practic necesita o investitie nu departe de o largire adevarata ca sa poti folosi banda aia pentru circulatie uzuala. Nu mai zic ca trebuie refacute benzile alea de la fundatie in sus, ca sunt pline de cratere adanci, mai ales langa iesire de la DNCB unde uzual se aliniaza tirurile ca sa nu blocheze banda I.
Trust me, I'm an east-european doctor!

alecu26

Acolo și podurile au nevoie de reabilitari majore facă nu chiar reconstruire. Cam oe toată zona unde e plin de parcuri logistice trebuie ori drumuri colectoare lateral (nu prea se mai pot face) sau 3 benzi. Acolo aproape avem un trafic local care se va bate cap în cap cu traficul de lung parcurs. Orice nou kilometru adăugat la A1...fie ca e la Holdea sau Tigveni va aduce trafic în plus pe București Pitesti. (Și kilometri în plus pe Crapi tot acolo duc traficul). Încă suntem departe de ambuteiaje enorme și cvasipermanente....dar cândva va în următorii 10..20 de ani trebuie făcut ceva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

este nevoie de prelungirea Bd Timisoara si Penetratia Splai-A1, ca sa preia in primul rand traficul local.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

naivu

^din pacate pt penetratia Splai-A1, actualul primar e impotriva si nici alti politicieni nu stiu sa sustina proiectul. Altfel nu pot sa-mi explic cum, in cei x ani cat s-a construit pasajul Splai-Virtutii, nu s-a pregatit ABSOLUT NIMIC pt continuarea spre A1!

TibiV

Intrarea in Bucuresti pe A1 filmata de Ionut Ivasca pe 18.12.2022

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

Vorbiți de lărgire de autostradă, pe diferite sectoare......   Dar noi nu suntem în stare să facem intrări / ieșiri "de Doamne ajută" și facem rahaturi de ...4,65 m lățime "la roată" ??  Întrări / ieșiri în/din autostradă, artere de larg interes economic în care găsești "chichinețe"..... Am maipostat imaginea, dar n-a avut "ecou".........
   În felul ăsta, nu se crează nicio facilitate de transport "omnească" pentru tot ceea ce înseamnă industrial/greu/etc........ Și o economie funcțională cam cară "de toate", nu numai "pufuleți" și "boni-bon"..... Exemplul din imagine, de la Arad, nu este, din păcate, singular..... Sunt destule... Și MAI VORBIM DE  3 BENZI !!



Powered by API/PUM imgur uploader

carutasul

cinstit vorbind ar trebui să existe un "birou de sugestii și reclamații" pentru astea (și care să le și citească). Probabil că pe lângă proiectarea proastă la unele sunt și zeci de "scăpări" la altele, se mai întâmplă, mai dă și un Dorel rasol și scapă neverificat... dacă ar exista o soluție de feedback s-ar mai putea rezolva unele, mai ales unele necostisitoare, în poza de față se poate muta parapetul măcar 50 de cm fără probleme...

JohannDB

......se poate muta parapetul măcar 50 de cm fără probleme...   Dragă coleg de forum..... 50 de cm sunt un căxxx..., fix pix.... La ieșirea din A6 km 00 pe podul peste A1  (A1 spre Timișoara) am avut până acum 2 ani și jumate 4,20 m lățime (am trecut cu piesă de 4,20 m pe acolo CONFORM CU A.S.T.-ul).... Și am zgâriat piesa de glisiere: noroc să șoferul, isteț, a luat vopsea de/din fabrică și i-a mai tras un "trafalet" la pieasă, înainte de descărcare ... Pentru că "ai noștrii"-și bat joc de o ramură a transportului.....
    ACTUALMENTE la breteaua A6, km 00 peste podul pe A1 (km 548+850), avem 4,62 m ... Au mutat "puțin" parapeții", după ce au fost făcuți praf de alții......... BĂTAIE DE JOC !!

carutasul

Nu te pot contrazice, că eu merg cu "căruța" dar ce voiam să zic e că unele lucruri chiar se pot remedia ușor (altele mai greu) și e evident că la orice lucrare mai pot fi și scăpări, dar dacă nu e cineva care să le centralizeze și să își dea interesul tind să rămână așa definitiv... :)

rio tinto

S-a demonstrat in nenumarate randuri ca largirea autostrazilor cu cate oricate benzi in plus nu rezolva problema. Faptul ca se fac ambuteiaje pe piticele noastre autostrazi cu 2 benzi e un lucru bun. In timp se va schimba patternul, fiidnca pana la urma nimanui nu-i place sa stea blocat in trafic. Bus, tren, avion, alte ore, date, renuntare la calatorie, etc. Traim intr-o lume in care esential sunt transportatorii de bunuri, in rest, toata lumea isi misca funduletul.. cam degeaba. Clasa business in aviatie e pe moarte. Ne-esential. Doar sa avem senzatia ca putem si nu mai suntem saraci. Conduc, deci exist :))