News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

pasadia

Vad ca nu o zice nimeni, dar in link-ul de aici gasiti printre cele 3 documente unul care se cheama caiet de sarcini, COMPLETARE STUDIU DE FEZABILITATE | PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE | ELABORARE P.A.C. AUTOSTRADA BRASOV - FAGARAS. Nu stiu daca e pus doar ca model sau ca pregatire pentru o viitoare licitatie, dar totusi... hai odata!

ps: licitație, realizare, obținere avize, licitare iarasi pentru executie, constructie... Prin 2028 poate o fi gata.

Bachus01

Prelungirea mini lotului de la Rasnov la Cristian pana la Codlea  este prinsă în SF Brașov- Făgăraș sau Ploiesti - Brasov ?


pasadia

Brasov - Fagaras. Dar oricum nu cred ca are vreo importanta, tot la fel de mult dureaza.

Bachus01

Teoretic anul următorul ar trebui să avem gata SF pt Brașov  - Bacău. Avem vreo sansa sa vedem scoase la licitație tronsoane din el ? Macar Brașov-  Târgu Secuiesc? Sau va fi pus în sertar si scos inainte de alegeri ?

dr4qul4

Si la Boita s-a inchis fereastra pentru indreptarea U-ului?
Ma bate gandul sa contest rezultatul analizei impactului asupra mediului. Voi trimite mailuri catre mai multe asociatii ecologiste.
defrisarea unei suprafete de 0,36 ha nu poate sa fie de 4 ori mai eco-friendly fata de ocuparea (adica asfaltarea/antropizarea) a 88 ha, sau de 3 ori mai importanta ca excavarea a 3,4 milioane m3.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Morosanu

Politica distruge tot ce atinge.

gsimon

+1 I am in, too! Like si pentru semnatura  :lol:

alin2pas

Pe modelul ,,tunelurilor pentru urși" de pe A1 Lugoj - Deva, fereastra nu se închide nici când e semnat contractul pentru construcție. Cât despre costuri, nu cred că modificarea SF și chiar a proiectelor de execuție pentru legătura între A13 și A1 sau pentru zona Focșani de pe A7 pot fi mai mari decât construcția unor km în plus în aceste zone. Totul e să fie voința de a se face aceste modificări înainte ca ele să ducă la blocaje pentru mai mulți ani. Cât despre blocaje, chiar și tunelurile de pe Lugoj - Deva puteau fi deja finalizate dacă unii funcționari ai statului nu ar fi preferat să stea și să aștepte fără să ia nici o decizie, precum poliția și procuratura la Onești.

hefaistos

Pe modelul de mai sus, proiectul e blocat de aproximativ 10 ani, vom plăti despăgubiri ca prostii și romanii tot pe DN se taraie. Dacă asta va doriți atunci nu va mai plângeți de calitatea infrastructurii din tara asta.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

alin2pas

A1 Lugoj - Deva deja era semnat contractul de execuție când a apărut problema tunelurilor, iar decizii care se puteau lua încă de acum 6 ani pentru construcția acelor tuneluri nu au fost luate nici acum. Se lucrează pe principiul ,,ce poți face azi, nu lăsa pe mâine, lasă pe poimâine; până atunci sau se rezolvă de la sine, sau nu mai e nevoie". În cazul ,,cocoașei" de la Focșani sau în cazul Boița CNAIR în calitate de beneficiar ar putea cere modificarea studiului de fezabilitate, cu întârzieri care ar putea fi de doar câteva luni și doar pe tronsoanele afectate; chiar și construcția celorlalte tronsoane ar putea merge înainte, iar pe aceste tronsoane să fie licitată construcția separat, cu câteva luni întârziere. Dacă îți faci o casă și vrei să ai ușa spre vest, o faci cu ușa spre est doar că așa a spus proiectantul sau constructorul că e mai bine?

Kravim

Pai tocmai ca e "usa spre vest", adica cum au vrut atât beneficiarul, cât și proiectantul. Pentru că era prea complicat (din punctul lor de vedere) să facă "usa spre est". Într-un fel, e de apreciat CNAIR că a tras sforile să iasă cum vor ei; poate data viitoare varianta care o vor va fi și cea corectă /optimă. Poate...

cristi5

Quote from: alin2pas on March 04, 2021, 09:19:41 AM
A1 Lugoj - Deva deja era semnat contractul de execuție când a apărut problema tunelurilor,

Nu chiar. AM revizuit a iesit cu cateva zile dupa semnare. Deci clar AM revizuit era in lucru si guvernul stia de asta. Chiar au fost declaratii belicoase la nivel de prim-ministru. Cred mai degraba ca s-au grabit sa semneze.

Bachus01

Am mai intrebat :
1. Referitor la tronsonul Sibiu - Făgăraș (cu sau fara cocoasa) , sunt sanse sa il vedem scos la licitație anul acesta (dupa obtinerea AM) ?
2. Făgăraș- Brașov ,  inafara de acelasi banc trist si repetat la infinit cand se vor găsi soluții.
3. Contractual anul viitor trebuie sa fie gata SF Brașov-Bacău.  Avem vreo sansa sa vedem scos in licitație macar Brașov-, Târgu Secuiesc ? Sau il ținem la sertar pana inainte de alegeri ?

Intrebari de bun simt pentru care trebuie raspuns cu subiect și predicat . Nu vorbe frumoase si interviuri .

athosga

#1528
Nu inteleg un lucru. Stiu sigur ca in Ungaria SF si AM sunt gata in momentul licitatiei, uneori chiar cu ani mai devreme. Asa e la toate constructiile si - ceea ce este si mai important  - nu se mai modifica!. Si presupun ca asa e peste tot in lumea buna si asa mi se si pare normal si mie. Aici de ce nu se poate asa?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)