Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dagda

https://www.economica.net/autostrada-brasov-bacau-asocierea-search-corporation-primacons-a-castigat-contractul-pentru-proiectarea-noii-sosele-peste-carpati-surse_180636.html

A fost desemnat proiectantul Autostrăzii Braşov – Bacău (A13). Viitoarea şosea de mare viteză care va lega Moldova de Ardeal va fi proiectată de către asocierea Search Corporation – Primacons Group, potrivit surselor...

vancouver

In acest moment A13 Brasov - Bacau este autostrada de trecere a muntilor aflata in cel mai avansat stadiu. Are contract de proiectare pe intreaga distanta! La A8 mai e mult pana departe, pana sa existe asa ceva, iar la Sibiu-Pitesti va mai dura ceva pana o sa avem proiectanti pe loturile 2 si 3, dat fiind ca nici nu sunt pornite licitatiile...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Există proiectant pe A8 (pentru faza SF).

cristi5

#993
@vancouver eu citesc asa: Pe Brasov-Bacau a fost *desemnat* proiectant conform *surselor* economica.net, trompeta partidului lui Lucian Sova, care impinge proiectul in detrimentul A8.

Banuiesc ca vorbim de o licitatie de SF? Sau SF+PT? Are cineva un link pe SICAP? Merci!

vancouver

#994
Economica vorbeste de 2 surse, deci pare bine informata. De asemenea ministrul actual si viitor Bode a declarat si el fix acelasi lucru, ba chiar l-a corectat pe Lucian Sova, care credea ca s-a semnat si pentru executie (cat de varza sa fii sa crezi asa ceva?) si i-a spus ca deocamdata e vorba doar de documentatia... adica SF+PT.

Pe A8 eu nu am auzit sa fie vorba de SF+PT, ci doar de SF, dar recunosc ca nu prea am fost atent la toate amanuntele si poate gresesc. Eu stiam ca este SF in curs pe Tg. Mures - Ditrau si in rest abia se liciteaza refacerea SF intre Ditrau si Tg. Neamt. Asa ca - daca nu cumva gresesc - atunci pe A13 suntem cu 2 pasi inaintea A8.

Ca sa ne lamurim exact e nevoie de raspuns la 2 intrebari:

1. Brasov - Bacau este intr-adevar SF+PT, cum spune economica, sau e numai SF?
2. Ditrau - Tg. Neamt avem deja atribuit contractul pentru SF?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

@AlexxC. Avrig -Vestem prin Boita 25 km. Prin Bradu 12.  Adica 13 km diferenta. Doar ca A1 va fi la vest de Boita si nodul va fi complicat (posibil ceva ocol).
Avrig - Boita, 16 km pe direct si 20 prin Talmaciu. Adica 4 km dif.  la care se adauga diferenta de la nod.

Traficul Oltenia de Nord-Brasov nu are cum sa fie mai mare decat traficul Nadlac-Timisoara -Brasov.
Pitestiul va ramane prin Campulung pentru ca e mai scurt, si pana e gata PiSi, ma astept sa avem si cateva centuri pe DN73. Craiova si Slatina tot prin Pitesti vor merge pt ca va fi mai scurt, ca timp, decat pe DN64.

PS, te rog nu insista cu Pitestiul pt ca asa pot sa spun si eu ca si Cluj-ul se va muta pe A1.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

"Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Autostrada Brasov-Bacau" -> [CN1011398]

"Completare/Revizuire Studiu de Fezabilitate si elaborare Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor (P.A.C) pentru tronsonul de autostrada Iasi – Ungheni, inclusiv realizarea conexiunii la podul peste raul Prut" -> [CN1013986]

"Completarea Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada Targu Mures - Targu Neamt" -> [CN1008714]

NGC

#997
@vancouver:

1. Da, SF + PTE.
2. Da, INGENIERIA ESPECIALIZADA, 27.05.2019.

Pentru Brasov - Bacau avem doar 3 ofertanti, asa ca nu era greu de ghicit cine a fost declarat castigator initial. ;)

Quote from: Ionut on August 03, 2019, 10:44:03 AM
1. INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL S.A.
2. Asocierea SEARCH CORPORATION SRL & PRIMACONS GROUP SRL
3. SC TPF INGINERIE SRL

Dagda

#998
Inca nu s-a semnat contractul, se mai pot intampla multe... speram totusi sa fie totul ok si sa se semneze in timp util.

AlexxC

@dr4qul4 Am frunzarit aseara AMC2; Pag 104 si 146 contin un sumar al costurilor.
Tot in studiu gasesti distantele rutiere si timpii estimati de parcurs pentru toate variantele de deplasare precum si valori de trafic.
Daca vrem varianta cu nod la Vestem,prin vointa politica se reactualizeaza studiul si iese "asa cum trebuie"...trebuie doar sa reconsideri ponderea(%) pentru fiecare criteriu: mediu,poluare,capex,opex,distanta fata de asezari umane...etc.
Astazi suntem mai stransi la punga,deci criteriul Capex are cea mai mare pondere.

pelan87

Dar de Fagaras - Brasov (Cristian) mai stie cineva vreo informatie mai noua (daca exista noutati)?

Sau suntem tot la stadiul de "Proiecte propuse - Vise"?

voicul

@AlexxC - poti sa dai copy/paste la valorile astea. Nu toti avem timp sa ne uitam prin sute de pagini.

La o adica se poate face si o a 2-a varianta, gen de la nod Vestem sau dupa mine direct de pe centura Sibiu ce sa ajunga la Săcădate sau poate chiar sa ajunga la Scoreiu.

dr4qul4

@AlexxC, acum sincer, cum ar putea un tunel de 2 lei, sa coste mai mult decat un nod pe 3 nivele si cativa km extra?
Cred ca au introdus in ecuatie si frica lor fata de tuneluri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

kumar

CNAIR a desemnat câștigătorul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic necesare construcției autostrăzii Brașov - Bacău

Miercuri, 04.03.2020, CNAIR a finalizat evaluarea ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție publică derulată în vederea atribuirii contractului "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Autostrada Brașov - Bacău".

Ofertantul declarat câștigător este Asocierea Search Corporation SRL - Primacons Group SRL, acesta având o propunere financiară de 20.093.359,86 lei fără TVA.

După expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații împotriva rezultatului procedurii, CNAIR va iniția procesul de semnare a contractului.

Obiectul prezentului Contract de Servicii este elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului tehnic de execuție pentru Autostrada Brașov - Băcau.

Durata contractului este de 30 luni, din care 18 luni pentru elaborarea studiului de fezabilitate, 8 luni pentru elaborarea proiectului tehnic de execuție și 4 luni pentru acordarea serviciilor de asistențî tehnică cu privire la procesul de achiziție al contractului/lor de lucrări și pentru obținerea finanțării aferente lucrărilor.

Comunicat CNAIR

Dagda

Cine stie exact ce presupune contractul? (adica lucrarile ce trebuie efectuate pt SF)
Cate foraje trebuie facute? cam cat costa unul? Cati oameni vor lucra la elaborarea SF-ului / PT-ului? etc
mi se pare ft mic costul...