Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

paullie

Quote from: yetiman on March 05, 2020, 10:15:26 PM
^^
Situri Natura 2000
Multumesc pt raspunsuri. Si inca o intrebare. Ce diferenta este intre ele, la modul ca ROSPA e mai "permisivia"?

adrian sibiu

Sunt tare curios cum va arata acest mega nod supraetajat in Boita cocotat pe un deal care pare destul de instabil (de vazut desele probleme de pe DN in aceea zona unde mai tot timpul se fac reparatii)sper sa apuc sa vad acest nod edificat.

StefanCelMare

@paullie
ROSPA sunt arii declarate pe baza Directivei Păsări.
ROSCI sunt arii declarate pe baza Directivei Habitate.
Ambele au același nivel de protecție (sunt necesare planuri de management care indică unde sunt habitatele și speciile de interes comunitar, cele din OUG57/2007, iar acele specii și habitate trebuie menținute în stare bună de conservare - minim minimorum pe 50% din populație/suprafață în fiecare sit).

tom_sawyer

Quote from: kumar on March 05, 2020, 01:06:46 PM
Miercuri, 04.03.2020, CNAIR a finalizat evaluarea ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție publică derulată în vederea atribuirii contractului "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Autostrada Brașov - Bacău".

Ofertantul declarat câștigător este Asocierea Search Corporation SRL - Primacons Group SRL, acesta având o propunere financiară de 20.093.359,86 lei fără TVA.

Licitatia era in "deliberare", dar vad ca a trecut inapoi in "evaluare financiara" cu termen 30.04.2020. S-au depus contestatii?

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100077483/

Dagda

Nu vad vreo contestatie la CNSC din partea celorlalti ofertanti:
http://portal.cnsc.ro/istoricdosare.html?a=search&Dosar-CNSC:AnDosarString=2020&Dosar-CNSC:Denumire-AC=COMPANIA+NATIONALA+DE+ADMINISTRARE+A+INFRASTRUCTURII+RUTIERE+S.A.

Poate si-au retras oferta cei ce castigase... se depasise perioada minima de valabilitate a ofertelor prevazuta in procedura.

tom_sawyer

Pe SEAP apare ca ar fi terminat azi evaluarea financiara si a intrat in stadiul "deliberare". Putem afla ce s-a mai intamplat din 5 martie, cand au fost declarati castigatori Search? Contestatii, ceva?

Dagda

Le facusem o solicitare sa-i intreb ce s-a intamplat... nu mi-au zis mare lucru, atasez raspunsul.



danpandrea

După câteva zile de uitat pe harta A7, cred că la Răcăciuni se pierde oportunitatea unui nod cu viitoarea A13. N-am putut gândi un nod mai elegant. Știu ce o să ziceți, că A13 nu ajunge pe acolo.

Dacă A13 ar avea traseu pe la sud de Onești, apoi spre nord, până aproape de DJ206B, continuând spre est până la DN2/A7, A13 ar fi mai scurt cu 11 kilometri. Dacă nu mă înșel, valoarea lotului 1 Sibiu-Pitești este de €126.5 milioane, ceea ce duce costul / km la aproximativ €9.7 milioane (prețurile nu includ TVA). Astfel, reconfigurarea traseului A13 ar putea aduce o economie de €107 milioane fără taxe.

Știe cineva dacă s-a luat în calcul acest traseu pentru A13?


pasadia

Nu, nu s-a luat. Pentru ca abia acum se face primul SF si pentru ca oricum vorbim de CNAIR si lipsa lor de logica sau creativitate in orice priveste desenele astea initiale. Ei nu stiu decat sa dubleze traseul actualelor DN-uri, nu le poti cere altceva.

Dagda

Totusi SF-ul il va face o firma specializata in astfel de lucrari... chiar si aia sunt la fel de batuti in cap? ???

Ionut

Pentru reamintire si informarea mea corecta, dati inca o data niste variante OK pentru A13, asa cum le vedeti voi. Dam mai departe (incercam, cel putin). Acum e devreme, dar dupa ce va fi semnat contractul pentru SF, putem fi pregatiti.

paullie

Ionut, cred ca Brasov -> Bretcu -> Calcâi este destul de clar.  Indiferent cât de incapabili sunt Consitrans sau Search sau ... imposibil sa o faca prin Reghin (intelegeti voi). Discutia este Calcâi -> Bacau.

Dagda

#1032
Un lucru important ce ar trebui avut in vedere este ca cele 2 sensuri ale autostrazii pot fi despartite, daca e nevoie se pot proiecta si unul pe un mal al unui rau si altul pe alt mal, sau pentru un sens facem tunel si pentru celalalt mergem pe malul raului... lucruri de genul trebuie luate in considerare atunci cand se va face proiectarea.

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1zyo30jQrjCnTsPTqZHAlkSO36VDhpesn&ll=46.02135626215916%2C26.257007250000015&z=9
Legat de traseul pana la Targul Secuiesc, as prefera sa mearga pe malul Oltului ci nu sa ocoleasca Prejmerul, diferenta de distanta este considerabila si n-am mai avea 3 treceri peste M400 ci una singura.... 
Iar in capatul celalalt daca se insista pe varianta propusa in videoul CNAIR ar fi de preferat sa se conecteze cu A7 DX7 in Nordul Bacaului si astfel sa se faca o centura completa in toate directiile pentru Bacau

taifun7993

Salutare tuturor

Am vazut ultima postare si sunt de acord cu traseul de pe harta de pe gmaps intre Varianta A3-A13 Brasov si Targu Secuiesc si la Bretcu sa faca o descarcare de pe autostrada(nod rutier).

Asta ar fi cu prioritate faza 1 din proiectul A13 pentru ca este o portiune usoara din punct de vedere al terenului si impartit in in felul urmator : tronson 1: lot 1:  12 km si lot 2 :12 km Chichis-Brasov, respectiv tronson 2 : Chichis- Bretcu 4 loturi fiecare cu cate 12 km.

Pentru cei care vin de la Fagaras pe A3 sa mearga direct spre Targu Secuiesc fara sa mai treaca pe la Codlea si respectiv  Centura Brasovului. Castigi timp

Eu sustin propunerea

O seara faina in continuare

Cetatean

Acum este traseul postat de Dagda? Daca da, va vine sa credeti sau nu, la intrare in Oituz pica chiar peste casa lui Casuneanu :)) ironia sortii!