Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

montaniardul

#2610
Spre exemplu in Italia drumul de viteza dintre Genova si Vertimiglia care are indicicativ de autostrada (A10), a trebuit sa fie proiectat la nivel de drum expres pentru ca asa a impus morfologia reliefului. S-ar putea construi si la noi un astfel de drum intre Fagaras si Targu Mures.

https://www.youtube.com/watch?si=OyMDkzeINLFhs181&v=aWdK59-erR4&feature=youtu.be

survola

Italienii au înghesuit miraculos acea autostradă prin orașe și tuneluri/ viaducte.
Nu cred că e totuși situația de pe segmentul propus de tine.

montaniardul

#2612
@survola Eu ma gandesc ca o astfel de sosea cu profil de drum expres ar fi cea mai buna varianta, care sa aiba acelasi standart ca DX12 (Craiova - Pitesti). Evident ca oricine va construi acolo va avea probleme la stabilizarea dealurilor care o iau la vale la cea mai mica sapatura. Nu va fi usor, dar nici imposibil. Din acest motiv poate ca ar fi mai indicat un DX care totusi are profilul si dinamica usor diferite fata de A.

dr4qul4

Este doar un drum de legatura, cu 2 benzi pe sens.
Se stia de el, nu vad de unde discutiile. Nu e mare scofala. Parca are si giratorii. Intersectia cu DN1 va fi prin pasaj denivelat, dar cam atat.
O eventuala legatura spre Sighisoara, ar fi la 2-3 km spre est.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Pai traseul la A3 (fosta A3) cam asta e. Traseul A3 ajunge foarte aproape de Fagaras, trece pe langa Cincu, ajunge la vest de Sighsioara la Danes si dupa aia se inchide la Ungheni langa Tg Mures. Doar de aia avem prevazut acolo un turbion intre A3 si A8.
Conform Master Plan aici avem parc acum un Transregio, sau cum ii zice la drum. In prima faza as zice ca un 2+1 alternativ ar fi chiar ok.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

derby

S-a mai extins termenul pentru ultimul lot ramas sau sa ne asteptam la anunt cu castigatorul curand?

Ionut

S-a tot explicat. Nu există termen pentru desemnarea unui câștigător, atât la evaluarea inițială (ca în cazul SiFă2) cât și la eventualele reevaluări ulterioare.

În cazul de față, SiFă 2, există două teorii posibile:
1. Makyol
2. Porr, dacă teoria ușor conspiraționistă stă în picioare: șefii de prin transporturi ar fi negociat cu Makyol să nu conteste desemnarea Porr pe lotul 2.

marius.firtonea

De ce nu s-ar fi aplicat teoria asta conspirationista pe lotul 1, ar fi fost mai avantajos pt Porr care era in zona si pe Makyiol, de asemenea, care avea continuitate pe celelalte 3?

Ionut

Pentru că în primul rând trebuie să fie prețul corect (ăla ofertat) și chiar dacă Makyol se dă la o parte, s-ar putea ăilalți să nu se dea.

Deci dacă gândești chestii de-astea, mai trebuie să se și poată legal și ăla de pe locul 3 să se lase păgubaș.

Bașca, în cazul de față vorbim de câțiva kilometri depărtare între organizații, nu e vorba de un lot la sute de km depărtare.

Sorinus

Makyol si-a amenajat o baza cu cca 30 utilaje pe Soseaua Chitilei din Bucuresti. Sunt basculante, escavatoare si d-alea de niveleaza asfaltul, cu cilindru metalic. Or mai fi si alte tipuri, dar nu se vad. Au sanse sa ia ceva langa Bucuresti?

Gio

#2620
^
Poate ca e vorba de viitorul santier pentru metroul 1 Mai- Baneasa, acesta va trece prin zona podului Constanta.

marius.firtonea

Pai daca pe lotul 1 e diferenta de pret mare intre Makyiol si Porr atunci inseamna ca Porr stiu/se asteapta la ceva surprize referitoare la acel viaduct paralel cu cel de la Talmacel.

Ionut


CapitanulPtk

Si 3 loturi castigate de Makyol mi se pare riscant...mai ales dupa experienta cu Alsim Alarko.

o.munteanu

Referitor la Alsim-Alarko, se putea si mai rau, vezi Aktor sau Tirrena. Pana la urma se lucreaza, mai greu dar se lucreaza.