[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut


rota

cei care au cursiera, au interzis pe FDG  >:(



Powered by API/PUM imgur uploader

Sursa

laszlo.robert

Măcar întorceau capacele la 90 grade cu găurile tranzversale pe direcția pistei ciclabile.

paulmare

#603
Duamna nu stie ca exista normativ ? sau s-a molipsit de la sotul dumneai cu "republica ilfov" unde totul se poate face, chiar daca legea zice altceva
cum naiba sa asfaltezi alveolele
solutii de mahala la o lucrare de jde milioane
Pentru new jersey in oras, dupa ce duamna a spart o gramada de bani pe tot felul de "sisteme de monitorizare" si partidul duamnei a avut majoritate in parlament, si dupa ce plateste un aparat de politie locala obez, sa ajungi sa pui parapeti de beton in oras in 2020 in locurile unde e tentat bizonul sa treaca pe contrasens sau sa intoarca in loc nepermis ca vezi doamne doar politia rutiera are atributii sa sanctioneze bizonul - ce sa mai zici

Cristi N

Primăria Capitalei nu mai plantează copaci pe strada Fabrica de Glucoză: alveolele proaspăt amenajate sunt asfaltate ca trotuarele să fie mai largi / Explicația municipalității

Primăria Capitalei nu mai plantează copaci pe strada Fabrica de Glucoză, deși a făcut sute de alveole în acest scop. Acestea sunt deja acoperite cu asfalt pentru ca trotuarele să fie mai largi spun reprezentanți ai municipalității. Reamintim că HotNews.ro a scris în mai multe rânduri că trotuarele de pe artera proaspăt modernizată sunt impracticabile pe anumite segmente, în dreptul alveolelor fiind mai puțin de 50 de cm pentru trecere. Astfel, o mamă cu copilul în cărucior sau o persoană cu dizabilități nu au loc să treacă și trebuie să intre pe pista pentru biciclete de lângă.

Inițial, reprezentanții instituției au anunțat că vor planta copaci, iar alveolele vor fi acoperite cu o rășină permeabilă, astfel încât apa să ajungă la rădăcina arborilor, iar pietonii să aibă un spațiu de trecere puțin mai mare.

"Așa am vrut inițial, însă în timp ce Primăria Capitalei căuta soluții cu constructorul, niște oameni de bine au făcut niște sesizări la Ministerul Muncii și la Autoritatea pentru Persoane cu Handicap, a fost un control la Primăria Capitalei pe acest proiect, iar în urma discuțiilor, concluzia inspectorilor a fost ca până cel târziu la finalul anului constructorul trebuie să rezolve problema trotuarului în dreptul alveolelor. După ce specialiștii din Primăria Capitalei, de la Direcția de Mediu, Centrul de Protecția Plantelor, au discutat, s-a luat decizia că nu se vor mai planta copaci acolo și se vor asfalta alveole pentru a ca trotuarele să fie mai generoase", au declarat pentru HotNews.ro reprezentanți ai Primăriei Capitalei.

Asociația Metrou Ușor susține însă că exista posibilitatea ca pistele de biciclete să fie mutate de pe trotuar pe carosabil, prin îngustarea benzilor auto, iar astfel trotuarele deveneau mai largi și nu se renunța la copaci.

"Asociația Metrou Uşor a trimis autorităților o serie de propuneri concrete, rapid de implementat şi care să NU afecteze deloc spațiul verde de pe noile trotuare ale şos. Fabrica de Glucoză. Totuşi, astăzi au apărut în mediul online poze cu soluția implementată de Primăria Municipiului Bucureşti - eliminarea copacilor din proiect prin asfaltarea alveolelor verzi. Cetățenii vor plăti, cu un aer mult mai poluat, proiectele insuficient gândite, care împiedică mobilitatea urbană durabilă. Reamintim faptul că pietonii şi bicicliştii sunt puşi în pericol de aceste trotuare înghesuite, în timp ce pentru maşini s-au amenajat benzi la standard de autostradă, pe o arteră urbană a capitalei, într-o zonă ce se va dezvolta imobiliar semnificativ în următorii ani", au postat reprezentanții Asociației pe pagina de Facebook.

Asociația "Metrou Uşor" solicită încetarea asfaltării alveolelor pentru copaci în cea mai poluată capitală a Europei şi propune încă o dată:
1) scoaterea parapeților din beton ce delimitează sensurile de trafic auto
2) reducerea lățimii benzilor auto la 3 metri
3) mutarea pistelor de biciclete de pe trotuar pe carosabil, separate prin bordură
4) redarea trotuarului în întregime pietonilor.

Lărgirea străzii Fabrica de Glucoză a fost făcută de Primăria Capitalei și costă 173 milioane lei cu tot cu exproprieri. Termenul de finalizare din contract era finalul anului trecut. Lucrările sunt executate de Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L.-S.C. TRACON S.R.L.-S.C. PRIMACONS GROUP S.R.L., valoarea contractului fiind de 48.228.719,48 lei fără TVA.

Municipalitatea a început pe data de 3 august 2018 lucrările de lărgire a străzii Fabrica de Glucoză de la două la patru benzi și le-a finalizat în luna iunie 2020.

Dacă pentru traficul rutier, lucrarea este foarte bună, Hotnews.ro a semnalat mai multe probleme în ceea ce privește trotuarele:

- Pe o bună parte, lățimea este este foarte mică, în jur de 50 de cm, astfel că nu încap doi oameni în același timp. Reprezentanții Primăriei Capitalei au anunțat că vor pune un fel de nisip permeabil în alveolele copacilor, pentru a câștiga spațiu, dar acest lucru nu s-a întâmplat încă. Oricum, sunt și bucăți de trotuar fără alveole, care au o lățime mai mică de 50 cm. Pe acolo, o mamă cu un copil în cărucior nu încape.

- Trotuarul este blocat de mai multe transformatoare electrice.

- Fluxul de pietoni se întrepătrunde cu pistele de biciclete în zona stațiilor STB - călătorii trebuie să treacă peste pista de biciclete ca să ajungă în stație și să urce în autobuz - ceea ce poate genera accidente.

voicul

Traducere:
Responsabili 100% cei din PMB, dar ghinion mare de la bunul Dumnezeu ca altii nu i-au lasat, ca ei ar fi facut pe dracu in 4!

Persecutie mare din alte parti pe saracii  :lol: oameni.

:puke:

Duta C

@rota ......stai sa vezi trotinetistii cum vor fi claie peste gramada...si eu sunt trotinetist.....lucrarea este antologica.....MAI ESTE PUTIN PINA-N SEPTEMBRIE... ;)

om_bun

#607
Cautati numai chichite...hai mai lasati-o incolo de treaba
Era o gluma...care mi-a dat minus?

rota

Șoseaua Fabrica de Glucoză s-a deschis total circulației!

sursa

TibiV

Quote from: TibiV on July 25, 2020, 02:57:31 PM
@VictorC,

să-i spui Catiușei că, chiar dacă nu o cunosc, o iubesc pentru ceea ce face pentru orașul ăsta.
Chiar dacă pe FdG ați arătat ceva, iar duamna a înțeles altceva...

M-am mutat aici, sa nu fiu prea OFF, dar pastrez mesajul pentru Catiușa...

OK, pe FdG au asfaltat alveolele copacilor...
Dar cum au rezolvat aici? Chiar cu alveola asfaltata, tot dai cu capul in stalp...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

^ Dar dacă acolo era și un copac :o? Întregul proiect pare conceput de maimuțe. Iar implementarea... Am avut și eu lucrări prin orașe sau între orașe. Acolo unde proiectul avea scăpări și puteai corecta punctual fără să ai bătăi de cap, corectai. Uneori era nevoie de dispoziție de șantier, dar tot o făceai dacă era cazul. Specimenul care a condus șantierul ăsta putea decide el însuși să tragă alveola doi metri mai înapoi, sunt convins că și cel mai strict diriginte de șantier și-ar fi dat acordul. Iar cabinetul ăla se putea monta liniștit în micul spațiu verde din dreapta pozei, aici. Sunt convins că e domeniu public, altfel puneau gardul lângă trotuar.

RazvanN

Pana la urma, nu inteleg de ce s-a insistat pe 4 benzi pe intreaga lungime a tronsonului, si indeosebi pe sectiunea dintre Calea Floreasca si Barbu Vacarescu.

Si in prezent, conform marcajelor, cand inceteaza A3 la strada Petricani, ai 1 singura banda care continua spre FdG. Ai tot interesul sa distribui cat mai mult din trafic prin toate intersectiile anterioare ale A3 cu centura, sau cu nodurile intermediare (Gherghitei, Popasului).

De ce nu ar fi in regula o configuratie cu 3 benzi, distribuite conform fluxruilor de trafic si care desigur, in preajma intersectiilor ar putea castiga benzi de st/dr dupa necesar?
Intre Calea Floreasca si Barbu Vacarescu, poate functiona cu 1 singura banda spre A3, pe zona Petricani - BarbuVacarescu, 1 singura banda spre Barbu, si asa cum ziceam, cu adaugari de benzi punctual, unde era necesar.
Astfel se putea avea si trotuarul corect dimensionat, si spatiul verde si pista de biciclete.

In configuratia actuala, adaugand si parapetele NJ, ai zice ca nici nu se termina intr-o intersectie in T in Calea Floreasca. Personal chiar am incercat sa analizez daca cumva vreo minte "sclipitoare" are in planuri o continuare care sa ajunga in Bulevardul Beijing.

Am senzatia ca se strauidesc sa conceapa asa putinele lucrari de infrastructura cate avem, intr-un mod cat mai retrograd.

voicul

Cand stai la 4 - 5 semafoare pe FDG ca sa iesi in BV realizezi ca 2 benzi sunt utile.
De ce nu au mai rupt niste teren in plus sa faca si trotuar acceptabil ... asta e alta bataie de joc.

AndreiB

Dupa cum a militat si Metrou Usor, daca reduc benzile la 3m (in loc de 3.5m) si muta pista de biciclete pe carosabil separata in 1m, ramane spatiu si pentru un trotuar mai generos, chiar in configuratia actuala de exproprieri.

GDPR

Reducerea latimii benzilor la 3.00m ar incalca normativul de proiectare, vezi Ordinul MT nr. 49 din 27 ianuarie 1998 pentru aprobarea Normelor tehnice privind proiectarea şi realizarea strazilor în localităţile urbane.

Conform Anexei 1 la norme, Fabrica de Glucoza este o strada de legatura categoria a II-a, latimea de banda fiind in acest caz de 3.50m.