[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndreiB

#615
Vad ca acelasi normativ impune trotuare de 4m+1.5m pista de biciclete + 1m (spatiu verde?), conform Anexei 3b. Insa avem o intrebare mai larga - e dezirabil in mediu urban sa avem benzi de trafic la fel de late ca pe autostrazi? As sugera ca normativul respectiv incurajeaza masuri pro-auto si anti-pietoni (mai ales daca aparent latimea trotuarului e optionala vs. latimea benzilor auto care sunt obligatorii.

Sorinus

Pe Mihai Bravu dupa ce au pus gard la tramvai, banda a doua (sau a 3a) a devenit f ingusta si neconfortabila, deci nu stiu daca e o solutie sa le stramtam la minimum posibil.

Mai ales ca FdG nu e tocmai o  zona prea pietonala (Gen Aviatorilor). E locul de varsare al A3.


paulmare

^ mai sunt in oras strazi modernizate cu benzi inguste - nae caranfil si soseaua pipera spre ambasada chinei- unde la fel cred eu ca nu au ce sa caute new jersey, si cei 50 de cm puteau fi folositi mai bine pentru orice altceva
Oricum trafic pietonal este in zona aceea din plin, ce intra si ce iese din metrou de la aurel vlaicu si pipera - circula pe trotuarele alea meschine, eu sper ca la un moment duamna sa aiba gandul cel bun si sa repare linia si sa reintroduca tramvaiul 5 - pacat de cei 36 de milioane de euro ca au produs asa ceva cu ei in sec 21
Acuma ca e "gata", e de bun simtz ceea ce sugereaza "electricii" ca ar trebui facut sa carpesti
si new jersey ar trebui scoase de acolo

Goldmund

Sorinus,
dar si Pallady de unde incepe Ikea este "locul de varsare a..." A2(de data asta)...in oras, si ai vazut ce frumos sunt tratate trotuarele, plus o strada colectoare paralela pe ambele sensuri. Putem spune, prin comparatie "asa da" pentru Pallady si pentru FdG un "asa nu!" fara sa suparam pe nimeni.
Zona pietonala poate ar ajunge pe FdG, dar faptul ca se construiesc mai multe blocuri de locuinte(cu sute de apartamente!), faptul ca exista deja o zona la capat cu un magazin de mobila, faptul ca exista deja mai multe cladiri birouri, altele vor apare, atunci avem doua posibilitati:
ori incurajam transportul in comun, iar oamenii se vor deplasa si pe trotuare, ori  dorim ca acesti oameni sa se deplaseze intr-o proportie mare cu automobilul propriu, asta insemnand practic sa desfiintam trotuarele...., sau sa le lasam in stadiul actual....

voicul

Sunt surprins cand lucrurile se fac cu cap: se muta statia de tramvai pe directia N, dupa intersectie.
Asa o sa fie 1 banda dreapta, 1 stanga si 2 inainte. Teoretic nu o sa mai fie coada pe acolo.





Powered by API/PUM imgur uploader

Dominik

#620
DashCam Lărgire Șoseaua Fabrica de Glucoză

Petricani - Floreasca



Floreasca - Petricani

You're in Steelers Country

Fred

Selectarea benzilor la intersectia cu Barbu Vacarescu venind dinspre Petricani e foarte proasta sau mi se pare mie? Drum cu 2 benzi, banda 1 devine stanga sau inainte, banda 2 devine obligatoriu inainte, nu e deloc previzibil si cand ajungi in intersectie faci precum shoppy, ignori marcajul si ii dai inainte (si speri ca nu e nimeni pe banda din dreapta ta care sa faca stanga regulamentar, ca in caz de accident esti de vina).

In mod normal benzile  existente trebuiau sa ramana pentru inainte sau intainte si stanga, iar cele de obligatoriu stanga sau dreapta sa fie suplimentare. Am vazut traznaia asta in multe intersectii.

pasadia

Numerotarea benzilor se face plecând de lângă trotuar spre axul drumului. Precizez asta căci mesajul tau nu are nici un sens și cred că numerotarea benzilor e greșeala comisă de tine.

RazvanN

Nici mie nu imi este clar cum numeroteaza Fred, dar cred ca inteleg la ce se refera, si are dreptate.

Cele 2 benzi din care vii ar trebui sa fie ghidate catre cele 2 benzi din mijloc si nu catre ultimele 2 dinspre ax, cum se intampla acum. Banda de stanga obligatoriu ar trebui sa apara in plus, nu sa fie continuarea benzii numarul 2 (relativ la zona cand sunt doar doua benzi). In prezent banda 2 devine banda 4.
Daca esti pe banda 2 si vrei sa faci dreapta in intersectia aia, You are going to have a bad time. Iar ca de obicei, ca sa punem sare pe rana, presemnalizarea benzilor este un panou minuscul pus foarte tarziu, dar asta e problema generala, nu strict pt aici.

Cele 2 benzi ar trebui sa se transforme in "inainte" si "inainte+stanga" si sa apara suplimentar pe laterale benzile de obligatoriu dreapta(1), respectiv obligatoriu stanga(4). Sunt intersectii destule in oras unde avem marcajul asa.

bgd77

Va referiti la intersectia unde cel care a filmat a mers inainte desi avea obligatoriu la stanga, nu?

kitsune

#625
Am trecut eu dimineață pe acolo și aproape mă încadrasem aiurea, noroc că m-am uitat la video-ul lui shoppy cu o seară înainte și am reținut că sunt doua benzi de stânga. Nu e nimic să spună înainte că dai in așa ceva, dacă nu știi zona (iar eu nu știu deloc Bucureștiul) calci peste linia continuă.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

Fosta staie de pe BV e la nivel. Noua statie are bordurile anranjate. Proabil saptaman viitoare e gata si treaba asta.





Powered by API/PUM imgur uploader

Fred

Pana la 1:58 shoppy merge pe banda 2, cea mai din stanga din 2 benzi, corect?

Iar acolo incepe largirea si banda 2 devine banda 4, 1 devine 3 in loc ca 2 sa devina 3 si 1 sa devina 2, banda 4 sa fie banda noua asa cum e noua banda 1 in intersectie. Astfel cine vine pe banda 2 precum shoppy sa poata sa mearga inainte daca doreste, nu sa fie fortat sa faca stanga.

PS. Poate explicatia asta nu o sa fie stearsa, precum a fost acum 2 zile.

lucian

Linia 5 ar fi in plan sa revina din toamna coinform celor de la metrouusor cand va fi capatul de la cora pantelimon

oc7avian

Vestea e mai veche în ideea de intenție. O dată cu terminarea buclei se eliberează bidirecționalele. Deci era clar că la finalizarea lucrărilor ele vor fi mutate în altă parte.

Trebuie să nu uităm că linia 5 este una cu șina praf, care a stat necirculată. Oportunitate imensă de modernizare. Bine că s-au făcut doar peroanele...