[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cristi N

@voicul sper sa fi umblat intre timp la semaforizare si sa nu fie doar un noroc la tine ca le-ai prins pe verde. Saptamana trecuta eu am tot prins rosu fie la Chefalului fie la G. Constantinescu venind dinspre B. Vacarescu.

Sorinus

Dar de ce exista semafoarele alea? Sunt niste alei practic, ce putea fi cu sens unic in directii diferite.

Cristi N

Cel putin Chefalului nu ai fizic cum sa o faci cu sens unic fiind o fundatura, poate te referi sa se permita doar viraj dreapta in cele 2 intersectii. Nici asta nu e ok, de exemplu daca ai vrea sa iesi de pe Chefalului si sa mergi spre centru atunci ar trebui sa mergi pana la giratoriul de la Gherghitei. In plus mai sunt si niste treceri de pietoni si alea trebuie semaforizate.

office.laurentiu

Poze 14.07.2020. Se pare ca saptamana aceasta se finalizeaza si ultimul tronson.

FdG partea finala cu zona spre Floreasca.


FdG la intersectia cu Barbu Vacarescu


FdG la intrare in Barbu Vacarescu



Powered by API/PUM imgur uploader

om_bun

Sa faci pista de biciclete mai lata decat trotuarul pentru pietoni unde nu e loc sa treaca o mama cu un carucior,asta inseamna sa fii mafiot.

Hef

Din comentariul tau sa inteleg ca problema trotuarelor inguste vine de la latimea pistei de bicicleta?

Asta inseamna sa muti aiurea discutia.
Deci nu incompetenta celor care au facut proiectul. Deci nu bataia de joc a unor politicieni fara vizune (asta ca sa fiu politicos). Latimea pistei de bicicleta e de vina. Mama ei de pista de bicicleta cu cine a inventat-o.
In toate orasele mari se ia din partea carosabila sa se aloce bicicletelor si pietonilor la noi sa facem invers.

Dar de "liniutele" care se intampla in fiecare noapte si in weekend ce putem zice?

office.laurentiu

Suprize ! Oare ce sa fie dupa nici 2 saptamani de la inaugurare. Foarte multe zone taiate la disc sub forma de patrat !








Powered by API/PUM imgur uploader

RaduC

Bucle de inductie pentru sistemul de management al traficului. (Senzori pentru semafoare/numaratoare trafic, etc)

perfidus

E aproape gata, cum ziceam. Mai trebuie 'decat' reglata semaforizarea.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


voicul

#595
@Cristi N - nu stiu ce sa zic, poate am avut noroc. Cert e ca la intoarcere am luat-o pe Petricani. Am zis ca daca prind 3 din 4 semafoare pe rosu doar pe FDG ...

Inca trebuie sa ma obisnuiesc cu NJ in mijlocul orasului.
Inteleg notiunea de gard si utilitaea lui, dar NJ ... ?!


om_bun

NJ nu e fabricat de firma de partid,nu tre sa mananca si gura lor o paine? :(

dr4qul4

NJ nu are nevoie de mentenanta. Gardurile de la tramvai le dau mari dureri de cap. Daca nu intervin imediat dupa un accident, pot sa apara situatii extrem de periculoase.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nirolf

QuoteInacceptabil! ❌🌳 PMB elimină copacii pentru a remedia trotuarele neconforme de pe Fabrica de Glucoză
Asociația Metrou Uşor a trimis autorităților o serie de propuneri concrete, rapid de implementat şi care să NU afecteze deloc spațiul verde de pe noile trotuare ale şos. Fabrica de Glucoză. Totuşi, astăzi au apărut în mediul online poze cu soluția implementată de Primăria Municipiului Bucureşti - eliminarea copacilor din proiect prin asfaltarea alveolelor verzi.
Cetățenii vor plăti, cu un aer mult mai poluat, proiectele insuficient gândite, care împiedică mobilitatea urbană durabilă. Reamintim faptul că pietonii şi bicicliştii sunt puşi în pericol de aceste trotuare înghesuite, în timp ce pentru maşini s-au amenajat benzi la standard de autostradă, pe o arteră urbană a capitalei, într-o zonă ce se va dezvolta imobiliar semnificativ în următorii ani.
Asociația "Metrou Uşor" solicită încetarea asfaltării alveolelor pentru copaci în cea mai poluată capitală a Europei şi propune încă o dată:
1) scoaterea parapeților din beton ce delimitează sensurile de trafic auto
2) reducerea lățimii benzilor auto la 3 metri
3) mutarea pistelor de biciclete de pe trotuar pe carosabil, separate prin bordură
4) redarea trotuarului în întregime pietonilor
Documentul Asociației Metrou Ușor: https://forum.metrouusor.com/download/file.php?id=171559



Fotografie: Geo George

Sursa.

horatiu.cosma