[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

panda_no 5

Quote from: burli on August 01, 2018, 10:12:36 PM
Confirm s-au pus pe o lungime de circa 150 m catre Herastrau pentru a impiedica intoarcerea catre Calea Floreasca , acum s-a "gatuit" inainte de semafor cu 50 m , multi intorc acolo ...pe trecerea de pietoni

Intre timp au mai pus borduri pentru o pista de biciclisti pe sensul spre Pipera si pentru masini a ramas o singura banda.
E o coada incredibila acum.
De pe acea unica banda se face si viraj la stanga, intorc si pe trecerea de pietoni cei care vin dinspre Pipera ( de obicei din 3 miscari ), trec si pietoni, si se face un dop greu de trecut.
Nu am nimic in mod special cu banda de biciclisti insa e o portiune de doar 200 - 250 de metri. Nici inainte de ea si nici dupa ea nu exista banda speciala pentru biciclisti.

AdrianB1

Am trecut sa vad despre ce e vorba pe-acolo. Nu am nimic cu mincinosii, dar minciuna prin omisiune tot minciuna este: pe portiunea aia dinspre Caramfil spre Pipera nu au fost niciodata 2 benzi decat in planurile primariei, una fiind permanent blocata de masinile parcate, circulatia efectuandu-se pe o singura banda. Acum e o pista de biciclete ingusta si o banda de masini foarte larga, ceea ce inseamna ca sunt sanse sa se circule fix ca si inainte dar sa existe si o pista de biciclete. Riscul e ca pe banda foarte larga sa se parcheze si sa incurce vreun camion sau autobuz, nu autoturisme, dar mai rau decat inainte nu are cum sa fie.
Pe partea cealalta inca nu se vede vreun semn ca s-ar face pista de biciclete decat pe breteaua pasajului unde erau 2 benzi, de obicei cu ceva masini parcate si oricum inutile pentru ca intrarea in soseaua Pipera e pe o singura banda si se intalnesc sos. Pipera, pe 2 benzi, cu breteaua si continua tot pe 2 benzi, deci disparitia unei benzi pe bretea nu are nici un efect pentru trafic.

panda_no 5

Pe portiunea de care pomenesti au fost 2 benzi de circulatie.
Faptul ca nesimtitii parcau pe o banda este un alt aspect. Dar nu poti spune ca nu erau 2 benzi.
Si nu era blocata permanent pentru ca in ultimul timp patrula politia si erau lasate amenzi in geam.
Acea banda de masini , larga cum zici, e o banda.
Din cauza celor care intorc ilegal ( din 3 miscari pe trecerea de pietoni ) , din cauza celor care fac viraj la stanga, plus oprirea la trecerea de pietoni, acea unica banda lata este blocata aproape continuu.
Nu se circula fix ca inainte ci mai greu chiar si acum in luna August.
Si ti-o spune unul care trece de 4 ori pe zi pe acea bucata ( de 2 ori la dus, de 2 ori la intors ). La ore de trafic intens , dimineata inainte de job si dupa-amiaza dupa.
Pe partea cealalta nu cred ca va apare nici o pista.
Daca acea bucatica ar fi fost continuarea unei piste de biciclisti as mai fi gasit o scuza. Dar sa faci un tronson de pista de biciclisti de 200 de metri, tronson care nu continua nici o alta pista in nici unul dintre cele 2 capete.....
Si sa stii ca merg des pe bicicleta din Pipera pina in Herastrau. Ma descurcam ok pe bucata aia.
Mai bine se gindeau cum sa faca pista pe Sos Caranfil intre intersectia cu Bd Pipera si rondul de la restaurantul Pescarus.
Acolo cu bicicleta intr-adevar iti risti viata.....
Cele 2 benzi sunt atat de inguste incat nici cu masina nu merg cu nici un alt autoturism in paralel. Ca biciclist trebuie sa ocupi ca lumea banda sa stii sigur ca nu incearca unul sa se strecoare pe linga tine.

AdrianB1

Vorbim de acelasi loc? Link.
In 2014 nu erau foarte multe masini parcate, se vad in Street View. In 2018 erau de la coltul intersectiei cu Caramfil pana la breteaua spre Floreasca. Da, erau 2 benzi fizice, una permanent ocupata cu masini parcate si nu am vazut vreodata politie acolo, se mergea doar pe banda 2 si eventual pe banda 1 incapea cate o bicicleta sau motocicleta.

Pista cred ca o sa continue pe bretea spre Floreasca. Asta imi sugereaza pista de pe breteaua opusa, nu am vazut sau auzit de vreun plan concret.

voicul

Portiunea din poza va mai fi libera: dupa 8 seara, duminica si cand ninge.
Suntem in 21 august (multe concedii - deci multi plecati) si arata asa (dupa ora 10 dimineata - deci cand teoretic cei care merg la serviciu, chiar sunt la serviciu).
Seara coloana probabil va fi pana la AFI.

Tramvaiu "baga" 50 pe acolo ca m-am luat la intrecere cu el  :D




Powered by API/PUM imgur uploader

AdrianB1

Sau cand va fi eliberata de masinile parcate. O banda din 3 e ocupata de masini parcate, o treime din capacitatea drumului disparuta cu ajutorul primariilor (politia locala e in subordinea lor si face fix ce li se comanda).

slartibartfast

Culorile pe care le pune și Google sunt totuși relative. 10 minute de la intrarea în pasajul Obor până la Dorobanți nu e chiar așa mult. Pe porțiunea aia cel mai aiurea sunt însă marcajele care parcă nu mai au nicio noimă: după ce s-au montat gardurile de la tramvai, s-au retrasat benzile, și acum sunt două marcaje: cel vechi și cel nou. Nu știi după care să te iei.

TibiV

Asta mi se pare foarte tare!...
Mai ales ca este asa, "peste noapte"..




Quote
De cateva zile se lucreaza la un posibil acces in #parcarea de sub esplanada Teatrului National, direct din bulevardul N.#Balcescu.
Pentru ca NU este nici un panou de santier, presupunem ca santierul apartine #PrimarieiGenerale.
Ea e prima care nu respecta legea, chiar daca tot ea trebuie sa o si aplice.
Cu ocazia asta s-au ,,rezolvat,, si o parte din problemele semnalate de noi pe acest segment, prin DISTRUGEREA zonei.

https://www.facebook.com/414095968961368/photos/a.614322822272014/695031800867782/?type=3
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Am văzut acum pe fb o poză cu "au început demolările la stadionul "Steaua" . Sunt curios dacă în afară de reconstrucția stadionului în zonă mai sunt prevăzute și alte lucrări ( eu mă gândeam - probabil prea departe - la eliberarea zonei sau chiar construirea unei artere suplimentare care să completeze inelul al doilea al Bucureștiului în zona respectivă) . Ar fi un moment favorabil (poate singurul) în care s-ar putea face pași în direcția asta...

AdrianB1

Quote from: StefanCelMare on August 25, 2018, 01:53:30 PM
Am fost miercuri pe A1 de la Pitești spre București. Chiar dacă nu am făcut tot tronsonul, am remarcat că este FOARTE aglomerat. Într-o miercuri la amiază... Este vreun plan de lărgire A1 spre București? Ar fi nevoie de 3 benzi deja.
Am vazut niste discutii la un moment dat de extindere la 3 benzi pe vreo 20 de kilometri, dar nici un plan concret. Nu stiu nici daca exista vreun SF pentru asta, deci e intr-o faza foarte timpurie.

Cea mai aglomerata portiune e intrarea in Bucuresti, iar acolo fara o impartire a traficului pe 1-2 intrari suplimentare nu are nici un sens A1 pe 3 benzi varsata in Iuliu Maniu pe 2 benzi si DNCB. Cu bifurcatii spre Virtutii si Bd. Timisoara, are sens. Sau 3 benzi pana in A0, cand va fi gata, dar ar insemna modificari la nod care nu sunt incluse in contractul existent.

voicul

Sau expropriata bucata asta pana in strada Preciziei - asta o face PMB - si transformata banda de urgenta in banda de circulatie.

Desigur nu s-ar mai numi autostrada atunci, dar nici autostrada pe care stai cu 0 km la ora si faci 500 de m in 10 minute nu prea este autostrada!

danutzu_1069

Si ce rezolva asta? Preciziei este la fel de aglomerat ca Iuliu Maniu...

StefanCelMare

Eu eram pe ruta Rm Vâlcea - Buzău. GPSul mă trimitea pe centura nord București. Am ales eu explicit să NU intru pe centura București, pentru că este imprevizibilă... nu știi când are loc un accident sau un blocaj. Dar se vede că mulți aleg A1 Pitești București pentru a evita alte rute care, să recunoaștem, sunt oribile. Am mers pe DNuri aglomerate, prin margini de orașe, cu multe giratorii, semafoare, treceri CF... a fost rău până am trecut de Ploiești... apoi, după vreo 10-15 km, a fost mai OK. E mare nevoie de Autostradă spre Buzău, s-ar decongestiona parțial centura București Nord.

voicul

^Mai rezolva din trafic.
Preciziei e mai libera/se circula putin mai fluent de cand s-a pus semafor la West Gate.
Unii ar mai castiga niste minute (legal adica) fara a depasi pe banda de urgenta.
Mi se pare ca e un proiect care are costuri minime pentru o imbunatatire a traficului.

Desigur nu la fel de buna ca o iesire din DNCB pe Timisoara, dar desigur asa ceva nu se va face in urmatorii 10 ani!  >:(

AdrianB1

Daca se face nodul cu A0 fara posibilitatea de extindere, probabil nu o sa se faca in veci.