News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: TibiV on May 11, 2018, 10:36:13 AM
Situatia de marti, 8 mai 2018




Si doua poze de astazi de la "electrici"... https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=210&t=191&p=281901#p281897
Quote from: PinkyHogInca putin...

IMG_8536 by Pinkyhog, on Flickr
IMG_8537 by Pinkyhog, on Flickr

Mishto stalp, bine "echilibrat" intre marginile trotuarului...
:madwife:
Bine ca prostia nu doare, ca altfel toti angajatii PMB ar fi fost pensionati medical (si sedati continuu) de muuuuultaaaa vreme...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

^ Aceea e pistă de bicicliști? Dacă da, foarte fain, mă bucur că s-a făcut separat de trotuar.
Pe aici, unde locuiesc eu, se face în general din beton în care se adaugă deja un colorant, deci culoarea nu se va șterge nici dacă marcajele ar dispărea (ceea ce nu e cazul, pentru că sunt întreținute). Pe lângă că le indică cicliștilor pe unde e pista, culoarea îi avertizează și pe pietoni că nu circulă pe unde trebuie:




rocklee

spunea mai zilele trecute MADAM FIREA ...ca sau apucat de studile de fezabilitate pentru pasajele de la doamna ghica ..andronache si pasajul peste CF petricani .... ???

TibiV

Daca duamna blonda vrea sa faca ceva inteligent (desi ii vine contra firii...) ar putea sa faca trei lucruri:
1/. Sa ingroape linia de tramvai de la intersectia D.Pompeiu/Petricani pana la statia RATB "Strandul Tei" (intrarea spre Romsilva), iar actuala statie de tramvai "Fabrica de Glucoza" sa o faca subterana. Nu cred ca sunt mai mult de 1200 de metri, si nu trebuie ingopata la mai mult de 9 metri (ca metroul), doar la 5-6.
2/. Sa faca naibii o iesire suplimentara din statia de metrou "Pipera", cu galerie subterana pe sub D.Pompeiu, pana  pe partea cealalta a bulevardului. Asta ar rezolva 30% din ambuteiajele de la orele de varf, cand ai un flux continuu de pietoni care traverseaza bulevardul de la/spre statia de metrou.
3/. Sa se vopseasca bruneta si sa se apuce odata de pasajul Doamna Ghica !

Quote from: Cristi N on September 04, 2018, 09:53:34 PM
Ca sa faci giratoriu ar trebui sa "scurtezi" autostrada cu vreo 10m cred, nu cumva dai peste bretele?
Depinde ce giratoriu faci. Daca faci un giratoriu adevarat, nu o "pastila" cu diametru de 4-5 metri, pot sa apara probleme.
Nu trebuie multe explicatii. Este suficient sa te uiti la filmarile aeriene.

In filmarea ASCORO zona cu pricina este la 02.30. Oricum se vede ca exista o "dezaxare" intre A3 si FdG. Axul A3 este pe directia trotuarului nordic al FdG (pe partea cu Mobexpert), iar axul viitoarei FdG largita va fi acolo unde acum este (ar trebui sa fie) trotuarul sudic...
(L.E. Dezaxarea asta chiar nu o inteleg... Se stia de multa vreme, inca inainte sa fie aprobat proiectul A3, ca FdG va fi largita spre sud, caci spre nord NU se poate. Si totusi vedeti si voi cum arata...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

#1054
Tibi ai mult prea multe pretentii de la "blonda" si asta o spune unul care de obicei este optimistul de serviciu.
In legatura ca punctul 3 l-as reformula in: sa faca naibii inelul ala median, macar portiunea Petricani - Aparatorii Patriei.
Partea cu dezaxarea nu ma sperie, mai ales daca la mijloc e si un giratoriu.

Oricum discutia nu prea mai tine de A3 si cred ca in curand o sa ne fugareasca Ionut, mai potrivit ar fi sa dezbatem la o bere toata treaba, mai ales ca suntem aproximativ vecini de cartier. O:-)

KenyaSong

^^ interesante comentariile voastre dacă nu s-ar axa atâta pe niște stereotipuri și sexisme tembele

TibiV

Studiaza "reusitele" primarului general in proiectele de infrastructura "din propria ograda".
Dupa ce le identifici (reusitele) si le expui aici accept sa ma acuzi de "sexisme tembele"...

Altfel, este o acuzatie absolut tembela.

Daca vrei iti dau o mica lista cu "reusitele" ei, adica proiectele pe care le anunta in 2016 ca vor fi terminate in 2017. Daca vrei, iti dau si locatia pe GM, sa te duci sa le vezi cu ochii tai...
Doar ca idee, ghici ciuperca ce-i ?... Indiciu: NU este Natura 2000...


(By the way... Corina Cretu este si femeie, si blonda, dar nu ai citit nicaieri o postare a mea in care sa o critic... Dimpotriva.)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#1057
@TibiV, iar aduci vorba despre un anume pasaj.... pe care il vad zilnic... si la fel de zilnic murmur niste vorbe....
Apropo de pct 2. nu e treaba ei sa faca ci Metrorex... (sau cum naiba s-or numii) Ea, eventual trb sa dea apobari si toate cele... Si, DA, ar fi excelent un pasaj acolo DAR, cred ca "geometria" statiei si a vestibului nu permit. Statia nu este de adancime... :(
Iar la pct 1.... RATB  nu are bani sa cumpere tramvaie... daramita sa faca lucrari de infrastructura...
Dar si asta ar fi o idee buna... ceva asemanator cu exObor sau exPiata Muncii, cu rampele respective... Si ca sa zicem ca sunt baieti destepti, doar o rampa ar trebui... pentru ca de la lac, incepe o urcare care nu o sa mai fie urcare ci merge drept (ca la Marasesti) si intra in... galerie (cum ne-a invatat subwayguru) :) Ii zic galerie pentru ca o sa fie destul de lung.
Cat despre dezaxare, care-i baiul? N-zis nimeni ca giratoriul trebuie sa fie drept.... poa' sa fie alungit... tot giratoriu se numeste... (evident, marcat si semnalizat ca atare)

LE: si ca sa fiu un pic la dreaqu, ar merge si un pasaj auto subteran acolo....
Traficul majoritar este pe Petricani spre Pipera...

TibiV

rocklee....
Poate "s-au apucat". Si se vor tine strans de ele. Inca 10-15 ani....

Duamna (blonda, ca tot am fost acuzat de "sexism"....) in cauza a mai spus "chestii"...
In 2016 spunea ca la final de 2017 vor fi gata strapungerile Ciurel si Nicolae Grigorescu, ca la final de 2018 va fi gata largirea FdG (Fabrica de Glucoza - abia s-au apucat de lucrari) si multe alte OZN-uri din mintea (blonda) a domniei sale....

In afara de trimis pensionari in Grecia (nu este gluma) si de diverse "festivale" (recunosc, asta este un "rautacism" din partea mea. Duamna are limba romana "la purtator", nu se compara cu primarul "almanahe"..) nu a facut ABSOLUT NIMIC.

Ba gresesc...
In urma cu vreun an a inaugurat statia RATB "verde" de la Sf.Gheorghe, la km 0 (kilometrul zero) al Romaniei...
Imi pare rau ca in urma cu doua zile nu am pozat mizeria aia, doar am trecut pe langa ea... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sorin62

Quote from: TibiV on September 04, 2018, 10:57:34 PM
Daca duamna blonda vrea sa faca ceva inteligent (desi ii vine contra firii...) ar putea sa faca trei lucruri:
1/. Sa ingroape linia de tramvai de la intersectia D.Pompeiu/Petricani pana la statia RATB "Strandul Tei" (intrarea spre Romsilva), iar actuala statie de tramvai "Fabrica de Glucoza" sa o faca subterana. Nu cred ca sunt mai mult de 1200 de metri, si nu trebuie ingopata la mai mult de 9 metri (ca metroul), doar la 5-6.
[...]

,,Îngroparea" liniei de tramvai se va face într-un pasaj subteran, sau într-un tunel? Tramvaiele de suprafață sunt omologate să circule în tunel?
Dacă tot faci un pasaj pentru tramvaie, de ce să nu faci un pasaj pentru toată Șos Petricani?

alexbb

De ce sa mai sape pentru tunel la tramvai? N-a zis ca le 'suspenda'?
Iar blocajele de pe D. Pompei s-ar putea ameliora cu 3-4 semafoare cu comanda pentru pietoni. Pe strada Preciziei, langa statia de metrou cu acelasi nume, s-a putut face aceasta operatiune. Pe D. Pompei nu...

paulmare

"nici acum trotuatul nu e mai lat, am mers vreme de 5 ani pe acolo si era la fel. Nu este un aflux prea mare de oameni care sa mearga pe jos... un trotuar de 1m poate 1.2m, cam asa are acum e de ajuns"

Chiar fara nici o "dezvoltare" noua gen vreo noua cladire de birouri sau blocuri noi de locuinte, un trotuar decent va avea intotdeauna destui "pedestrasi" - acum sunt multi care evita mersul pe jos tocmai din cauza trotuarelor inguste si a prafului si a mizeriei si a masinilor parcate - care iau masina in locuri unde ar putea merge pe jos
Pandele a raspuns odata unei intrebari de ce strazile noi facute in secolul 21 nu au trotuare deloc prin alta intrebare - cate masini aveti ? 2? de ce ma intrebati atunci de trotuar ?
Aceeasi mentalitate de ev mediu vad ca e mai nou si la PMB de vreme ce aproba proiecte ridicole cu trotuare inguste si cu parapeti new jersey pe bulevard in locul spatiului verde

river

Problema e ca nu ai spatiu efectiv in Bucuresti sa faci si trotuare si strazi si benzi de biciclete si spatii verzi si parcari. Bucuresti nu e Barcelona. E un targ de provincie fata de marile orase europene. Singura sansa reala a Bucurestiului este extinderea peste centura cu interzicerea constructiilor pe spatii verzi in arealul actual. Bine, extindere facuta concomitent cu modernizarea centurii cat mai repede, inceperea si finalizarea lui A0, dezvoltarea liniilor de metrou pe masura ce orasul se extinde, introducerea utilitatilor. In interiorul Bucurestiului va ramane aglomerat pentru totdeauna pentru ca totul e inghesuit si transportul subteran e la nivel de anii 70. Tot ce este in interiorul centurii actuale este suprainghesuit, tot ce s-a contruit nou s-a facut si mai inghesuit decat pe vremea comunismului. Noi nu avem o centura de 2 benzi pe sens cand sunt orase/capitale europene care au 4 benzi+ pe sens deja. Si odata cu scandalul din interiorul PSD din ultimile zile ne dam seama ca nu se vrea de la nivel guvernamental sa se faca aceasta centura (toate guvernele indiferent de orientarea politica nu au facut nimic pana acum).
Si problemele nu sunt numai la nivelul asfaltului ci si sub el. Toata infrastructura principala a RADET, tot ce nu tine de APA Nova, e la pamant si trebuie schimbata.

rizzuh

Nu ai spatiu efectiv? Extindere peste centura? Este spatiu berechet in Bucuresti, problema este doar in centru si in alte cateva zone, acolo nu mai este spatiu, in rest:
Si mai sunt zone pustii precum Popesti-Leordeni, Glina, Pantelimon, Voluntari, Chiajna, Rosu. Toate sunt in interiorul cercului centurii rutiere si feroviare. Da, sunt mai multe localitati, dar acesta este un detaliu administrativ. Pentru comparatie, Parisul este un oras mai mic ca Bucurestiul, insa este incojurat de multe alte orasele cu rol de suburbii; Bucurestiul nu are suburbii, in mare parte la periferie are teren viran si este inconjurat de teren viran, cu putine exceptii: Pantelimon, Voluntari, Otopeni si Mogosoaia - restul satucelor din sud sunt doar cateva case risipite in jurul unor drumuri.

Ca sa nu mai zic ca in maaaaare parte din Bucuresti vezi numai case cu cel mult un etaj, daca il au si pe ala. Uitati-va pe Google Maps pe satelit in Bucurestii Noi, Dorobani, Grivita 1 Mai, Cismigiu, Foisorul de Foc, zona Mitropoliei, Uranus, Rahova, Ferentari. In Paris in echivalentul zonelor astea vezi 80% blocuri de 4-6 etaje, dar foarte aerisite, cu multe strazi si stradute. Comparati cu Drumul Taberei, Militari, Dristor, Titan, Tineretului - toate foarte inghesuite (densitate foarte mare) si doar cateva drumuri de capacitate (1 sau 2), in rest doar stradute si alei. Drumul Taberei este ceva mai aerisit, dar e singurul.

Deci, despre ce vorbim? Bucurestiul este o amestecatura de zone cu densitate de Singapore cu alte zone cu densitate de sate ardelenesti, iar la 6 km de centru (Piata Unirii) creste liber porumbul.

TibiV

Quote
o să vi se pară incredibil, dar în România există cineva chiar mai incompetent și corupt decât Compania de Autostrăzi în gestionarea investițiilor – Primăria Municipiului București.

:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)