[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Lyvyoo

In zona Tei - Obor - Dna Ghica (cel putin) se lucreaza de o luna foarte intens la reteaua netcity, banuiesc, trasandu-se santuri longitudinale de aprox. 20-30 cm  in care se ingroapa serpi negri si portocalii. Am numarat peste 20 de cabluri pe stalpii de pe Colentina, deci dpdv estetic ar fi un mare pas inainte.

Si tot ca o stire din zona, dupa jumatate de an in care o groapa imensa din fata bazarului de pe Ziduri Mosi a ajuns la vreo 30 cm adancime 1-2m latime, incat se circula doar pe linia de tramvai, astazi au razuit zona si se pregateau de asfaltare. Incredibil cat au putut sa astepte. Am sunat la ADP2 si au spus ca nu se ocupa ei si ca s-au facut nenumarate reclamatii, lenesii fiind dei de la Administratia Strazilor (PMB-ul deci)





cutter

Apropo de asta și doar pentru confirmare:
- pasajul Ciurel cand va fi gata se va descărca în str. Dealul Ţugulea, nu? E singurul plan pe masă azi.
- faza 2 de la Străpungerea Grigorescu (fără de care se termină în boscheți) e moartă complet, nelicitată... nu?

Două mega investiții, sute de milioane de euro, cheltuite aproape degeaba - se poate spune așa?

Ionut

Putem scrie aici, mut ulterior discutia.

- La Ciurel se face nod, deci traficul se va descarca in Virtutii. E practic inutil DOAR nodul... de sine statator. E nevoie de continuare. Fara continuare, am facut un super-nod trifoi cu pod hobanat care leaga Splai/Regie de Virtutii. Deci practic inutil. (Podul se termina "in aer", tablierul spre vest se infige intr-un deal langa reprezentanta Ford, masinile urca si coboara de pe bretele in Virtutii.)

- La Nicolae Grigorescu da, se termina aproape in boscheti, Str. Iuliu Hateganu este (aproape) praf si nu este folosita decat de cativa care au treaba in zona (e o fabrica de mezeluri parca sau ceva). NU este niciun plan concret pentru continuare, nici vorba de licitatie.

QuoteDouă mega investiții, sute de milioane de euro, cheltuite aproape degeaba - se poate spune așa?

Cam da, in forma actuala, sunt cam degeaba... ele au rost, isi "produc efectele pozitive", doar daca sunt continuate (Ciurel/Virtutii cu strapungerea de 8,3 km pana in A1/DNCB si Nicolae Grigorescu cu strapungerea Iuliu Hateganu-Sos. Vitan-Barzesti (prin spatele INML).

ss

Aici ai dreptate, amandoua investitiile se vor finaliza, nu se stie cand, nu se stie unde... nimeni nu poate bate la incompetenta si la aruncat pisica la altcineva un functionar de cariera!

Doar treaba cu sutele de milioane de euro miroase a politicianism, mai taie din ele, da-le drak! :nono:

danutzu_1069

La N Grigorescu... chiar si asa daca se termina, podurile de la sol sunt un punct in plus, 100% folosibile...
Eu unul, daca maine ar fi gata asa, fara nicio continuate, l-as folosi asa cum este, fie pe Hateganu, fie pe Splai si stanga pe podul de la nivel... Ma scuteste de multă aglomeratie... zilnica...

perfidus

#1070

^^
@Lyvyoo
De mult doresc sa vad asa ceva si la mine in oras.
Intrebarea este, poate stie cineva raspunsul, cum au făcut sa șunteze standardul SR 8591-97 in care se specifica adâncimea minima de la cota terenului de 0,7m la cabluri electrice si 1,2m la canalizatii telefonice. Chit ca e vorba doar de cabluri cu fibre optice. Eu nu am reusit sa conving pe cineva cu vechime ca diriginte de santier/RTE, ca se poate si astfel.

edit: au aparut posturi intercalate si nu se mai intelege.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

irirat

Quote from: cutter on September 11, 2018, 03:39:57 PM
- pasajul Ciurel cand va fi gata se va descărca în str. Dealul Ţugulea, nu? E singurul plan pe masă azi.
Cred ca dacă se descarcă traficul pe Str. Amilcar C. Săndulescu și după aia acorzi prioritate traficulul de pe Str. Dambovitei, blocajul va fi mai rău decat e acum la intersecția Virtuții<->Splaiul Independentei. Acum, ca să ieși de pe str. A. Săndulescu astepți minim un minut iar traficul pe strada aia e aproape inexistent, sunt doar riveranii.
Singura utilitate a acestui pod, pe care o vad in condițiile in care nu se continua proiectul cel puțin după canal Arges si DNCB, este să-ți ofere posibilitatea de a traversa linia 41 dinspre Militari spre Splai.  În rest sensul Splai -> Militari va fi inutil, descarcărea in forma actuala e o glumă proastă.

cutter

Quote from: ss on September 11, 2018, 03:50:10 PM
Doar treaba cu sutele de milioane de euro miroase a politicianism, mai taie din ele, da-le drak! :nono:

Cele 2 proiecte au valoare spre 200 de mil de € cu tot cu exproprieri din ce știam... mă înșel?

(Nu mai vorbim de posibilele și probabilele "claim"-uri...).

ss

Quote from: cutter on September 11, 2018, 03:39:57 PM
Două mega investiții, sute de milioane de euro, cheltuite aproape degeaba - se poate spune așa?

Ai spus ca s-au cheltuit sute de milioane aproape degeaba, nu ca valoarea e de 200 milioane, plus ca, dupa cum stii si chiar ai precizat in acelasi post, din proiectele marete initiale, au mai ramas doar podurile, deci nici macar nu se pot cheltui banii astia, chiar daca ar vrea cineva cu tot dinadinsul! :p

dr4qul4

Oare domnul deputat Nicusor Dan si cu domnul consilier Danes, de la sectorul 6, ambii din partea USR nu au nici un "merit" pentru ca nu avem continuare la Ciurel?
Nu cumva ei au sustinut sus si tare, inclusiv in justitie, ca un drum intre Ciurel si A1 ar aduce mai multe masini in centru si au obtinut anularea PUZ-ului acestui proiect?

Ce mi se pare mie ciudat e ca nu te-am vazut vreodata sa propui vreun proiect de infrastructura rutiera in Bucuresti.  Ce sa inteleg din postarea asta? Vrei sa se faca strapungerea Splai - A1? Sau o spui cu jumatate de gura pentru ca nu ai primit dezlegare de la partid?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cutter

1) Domnul deputat Nicușor Dan nu mai e de mai bine de un an în USR.
2) Nu cunosc speța cu PUZ-ul etc, dar înțeleg că a decis o instanța asta - ce e de comentat la o decizie a justiției, era ilegal asta înțeleg.
3) Hobanatul la Ciurel a fost pornit pe repede înainte, electoralist, la fel ca hobanatul de la DN1/DNCB - era moda hobanatelor, după ce a văzut olteanul girafa la Basarab. "Hai să mai facem niște de-astea repede că-s bune la voturi". Nu s-a proiectat nimic serios din ce știu eu - SF+PT+exproprieri - pentru un drum până la autostradă. Nu, important a fost să "se dea drumul" la măgăoaie pentru un pic de praf în ochi că "se face ceva", fără vreo intenție serioasă ulterioară a lui Oprescu/Firea de a continua în vreun fel - nu există nicio scuză pentru asta.
4) La fel și Străpungerea N. Grigorescu pornită, sunt convins, tot pe principiul - "băi, mai dați-mi ceva mare de început undeva în București să mă vadă lumea că încep chestii" - complet fără gândire, fără continuare, fără prioritizare (oare niște pasaje pe inelul Ștefan cel Mare/Mihai Bravu nu erau mai utile? să avem un petit ceinture ca în Bruxelles?). Din pixul șefului nea doctoru' fără număr.
5) Eu mă axez și mă preocupă centura/A0 și orice fel de proiect de tip ring (cum spuneam, de ex. pasaje pe Șt. cel Mare) - dacă vorbim de proiecte rutiere.

nirolf



Quote from: dr4qul4 on September 11, 2018, 06:37:39 PM
Oare domnul deputat Nicusor Dan si cu domnul consilier Danes, de la sectorul 6, ambii din partea USR nu au nici un "merit" pentru ca nu avem continuare la Ciurel?
Nu cumva ei au sustinut sus si tare, inclusiv in justitie, ca un drum intre Ciurel si A1 ar aduce mai multe masini in centru si au obtinut anularea PUZ-ului acestui proiect?

Greșit, instanța a anulat PUZ-ul pentru că PMB nu a îndeplinit condițiile legale când l-a aprobat. Judecătorii se bazează pe legi când dau sentințe, nu pe ce susține unul sau altul și cu atât mai puțin în funcție de numărul de mașini aduse sau nu în oraș. Doar incompetența celor din PMB a permis anularea PUZ-ului.

AdrianB1

Quote from: cutter on September 11, 2018, 07:02:59 PM
1) Domnul deputat Nicușor Dan nu mai e de mai bine de un an în USR.
La momentul respectiv era, chiar in varf de tot, deci disocierea de ND nu are nici un sens.

Proiectul a fost anulat in instanta pentru maruntisuri rezolvabile. Da, instanta a decis corect, dar pasul imediat urmator era corectia si continuarea proiectului. Intre timp s-au construit case si blocuri pe traseu, nu e clar cum ca PUZ nu exista (daca ar fi existat, ar fi inclus si strapungerea).

rizzuh

Au rasarit blocuri in Bucuresti printre case fara sa stie nicio institutie/autoritate, au aflat ca exista abia cand au luat foc. Nu ma mira deloc ca s-au construit blocuri si case pe traseul unui viitor drum de care se stia de multi ani.

dr4qul4

Ba se stie cum. In acelasi mod in care si-a facut Danes (consilier sector 6 din partea USR) casa in strandul Cismigiu. Pt aceleasi nimicuri pt care s-a blocat proiectul strapungerii de catre Nicusor Dan, Danes si USB (acum USR) se putea bloca si Pasajul Basarab si cam orice proiect de infrastructura rutiera din Bucuresti.
Pt cei care isi amintesc doar ceea ce vor, se gaseste pe hotnews istoria.
Sau mai bine pe forumul metrousuor.

PS. Cu hala Matache ce facem pana la urma? o reconstruim in mijlocul Strazii Berzei (cum vrea nicusor) sau o punem 20 m mai in spate?
Nu era mai bine asa https://goo.gl/maps/jgKViADpDbn decat cum e acum ?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist