[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Pai daca nu iese, cineva trebuie sa castige si campionatul de promisiuni, nu?

panzer

Spune totusi ca nu se vor mai baga peste pasajul de la Domnesti. Tramvaiul ei ipotetic va intoarce inainte de giratoriu, nu sub giratoriu.
A mai adaugat asa de la Nasu mare si un Park&Ride, ca nu o doare gura.

TibiV

Voi pune si stirea Agerpres, caci este mai completa - Firea a vorbit si despre alte OZN-uri...Noaptea mintii blonde...

https://www.agerpres.ro/administratie/2018/03/13/firea-vom-demara-lucrarile-pentru-o-linie-de-transport-monorail-80-de-tramvaie-suspendate-implicate-in-acest-concept--71691

Quote
Firea: Vom demara lucrările pentru o linie de transport monorail. 80 de tramvaie suspendate - implicate în acest concept

Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a anunţat marţi că în scurt timp vor fi demarate lucrările pentru o linie de transport monorail, 80 de tramvaie suspendate urmând să fie implicate în acest concept.

"Într-o perioadă scurtă de timp - am început deja pregătirile tehnice -, vom demara lucrările pentru o linie de monorail. Este vorba despre tramvai suspendat şi material rulant. 80 de tramvaie suspendate vor fi implicate în acest concept - o rută Bucureşti - Măgurele şi Bucureşti - centura în zona de nord spre Ploieşti", a declarat Firea.

Prezentă la seminarul "Împreună pentru dezvoltare durabilă - Dezvoltarea regiunii Bucureşti-Ilfov", Firea a prezentat mai multe proiecte demarate sau care sunt necesare pentru rezolvarea problemei privind mobilitatea în această zonă.

"Anul acesta - am prins deja în bugetul Primăriei Generale a Capitalei - extinderea şi modernizarea şoselei Bucureşti - Măgurele, pentru facilitarea accesului la Institutul de Fizică Nucleară. (...) Dezvoltarea şi reorganizarea reţelei de transport public de călători în Ilfov, 63 de trasee pe o lungime de 1.150 km, reorganizarea traseelor de autobuz în Bucureşti pentru a răspunde mai bine nevoilor călătorilor, (...) realizarea coridorului de transport rapid cu autobuzul pe ruta Măgurele - Gara de Nord", a afirmat Firea.

Potrivit primarului general al Capitalei, în foarte scurt timp, va fi demarat "un nod intermodal, lângă pasajul Domneşti". "Va fi realizat de CNAIR, prin extinderea la patru benzi şi linie de tramvai rapid pe prelungirea Ghencea până la şoseaua de centură, de asemenea cu realizarea în acea zonă a unei parcări de tip park and ride", a spus Firea.

Ea a vorbit şi despre demararea, luna viitoare, a construirii parcării de tip park and ride de la capătul şoselei Pantelimon, cu staţie de tramvai în acea zonă.

"Acest concept va fi extins la toate ieşirile din Bucureşti. (...) Pasul următor va fi construirea unei staţii de căi ferate în aceste locaţii, deci noduri intermodale şi introducerea transportului local de călători pe centura feroviară. (...) Transportul urban pe calea ferată este utilizat în marile aglomerări urbane din Europa, în timp ce reţeaua de căi ferate din Bucureşti, cât şi centura feroviară a Bucureştiului stau neutilizate de aproape 30 de ani", a arătat Firea.

Primarul general a vorbit şi despre lipsa unui aeroport în sudul Capitalei şi despre nefinalizarea Canalului Dunăre - Bucureşti. "Am primit mai multe delegaţii de investitori români şi străini, care, dacă Guvernul României ar decide reluarea acestui proiect al canalului Dunăre - Bucureşti, ar fi dispuşi să vină să participe la licitaţii sau să preia aceste lucrări pentru a le finaliza. Este mare păcat ca o investiţie a statului român, banii noştri, ai tuturor, să fie îngropaţi în acest obiectiv - canalul Dunăre - Bucureşti", a spus edilul Capitalei.


Noaptea mintii blonde...
CNAIR va face noduri intermodale pentru PMB ?!?!....  :jawdrop:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR


Mao

Din ciclul: "D-ale țoapei..."
Ce visează noaptea, dă pe sticlă ziua.

dr4qul4

@TibiV, astfel de stiri nu ar trebui puse pe forum. Cel putin pana cand nu vedem o licitatie pt SF sau o simulare grafica (care are nevoie de documentare seriaosa pentru a fi realizata, nu merge doar cu vorbe).

Referitor la tramvaiul suspendat de pe Magurele, intr-o interpretare wishful thinking ar suna cam asa...
Quotein proiectul strapungerii Brasov-Rahova vom include si linie de tramvai, cale proprie, interconectata cu linia lui 41 si care va continua pe Soseaua Magurele.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Intre timp, dupa 2 ani, se pare ca in sfarsit s-a gasit vinovatul pentru traficul haotic din B. Drept urmare se poate revolutiona aceasta problema in "6 luni de la instalarea la PMB" a noului primar.

Dupa aproape doi ani la Primarie, Firea a gasit vinovatii pentru haosul din traficul din Bucuresti: lipsa de aeroport nou, lipsa centurii si a canalului Dunare - Bucuresti
Dupa aproape doi ani petrecuti ca primar al Bucurestiului, Gabriela Firea a enuntat cateva cauze externe pentru haosul traficului din Bucuresti. Gabriela Firea nu a spus nimic despre marile restante la masurile propuse de ea insasi, ci a dat vina pe nefinalizarea proiectului de extindere a soselei de centura, lipsa centurii feroviare, a unui aeroport in Sudul Capitalei, nefinalizarea canalului Dunare- Bucuresti, intarzierea construirii autostrazii Pitesti-Sibiu si faptul ca metroul este la Ministerul Transporturilor, nu la primarie.

https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22339621-dupa-aproape-doi-ani-primarie-firea-gasit-vinovatii-pentru-haosul-din-traficul-din-bucuresti-lipsa-aeroport-nou-lipsa-centurii-canalului-dunare-bucuresti.htm

dr4qul4

Lasa ca ne salveaza uniunea  :lol:
Petitie pt parc la casa poporului
Cu siguranta cei din zona 13 Septembrie au ca prioritate amenajarea unui parculet, nu traficul infernal din zona.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GDPR

Salveaza tot, inclusiv Calea Calarasilor  :D

QuoteRoxana Wring, consilier general USR, membru in comisia de urbanism a Consiliului General: "Solutia supralargirii Caii Calarasi nu isi va atinge scopul asumat oficial, si anume, decongestionarea traficului bucurestean. Numeroase studii realizate de experti straini arata ca largirea unei artere de circulatie nu face decat sa atraga si mai mult trafic. Nu numai ca nu rezolvi problema, ci o agravezi. Este una din axiomele urbanismului modern despre care doar "specialistii" de la Primaria Capitalei nu au aflat inca! Supralargirea Caii Calarasi va insemna exproprieri si demolari, adica, distrugerea cartierului istoric. Pentru cei care nu stiu, in aceasta zona se afla apoximativ 50 de imobile monument istoric, imobile care fie vor fi  demolate,  translatate, sau vor ramane stinghere intr-un cartier desfigurat de elanul modernizarii lucrative ce va urma. Distrugerea  Halei Matache ar trebui sa fie un semnal de alarma. Solutiile pentru traficul bucurestean vin din modernizarea transportului public, din investitii reale in proiecte de infrastructura, nu in operatiuni de PR. Zonele protejate trebuie readuse la viata. Avem nevoie in Bucuresti de adevarate proiecte de regenerarea urbana in zona centrala, nu doar interventii la trotuare, borduri si mobilier urban, ci consolidari, restaurari de fatade, crearea unor spatii publice si pietonale de calitate, revigorarea comertului stradal, refacerea spatiilor verzi. USR se va opune cu cu toate armele legale proiectului de distrugere a cartierului Calarasi".

https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22280749-dezbatere-publica-merita-demolate-cladirile-vechi-calea-calarasilor-pentru-largirea-strazii-din-centrul-bucurestiului.htm

TibiV

"Numeroase studii realizate de experti straini arata ca largirea unei artere de circulatie nu face decat sa atraga si mai mult trafic. Nu numai ca nu rezolvi problema, ci o agravezi. Este una din axiomele urbanismului modern..."

Ma mir ca doamna Wring nu a dus pana la capat "deductia axiomatica"....

Bun, daca largesti agravezi problema pentru ca atragi mai mult trafic.
Inseamna, logic, ca rezolvarea problemei este reducerea traficului.

Iar reducerea ideala, de-a dreptul perfecta, se poate face desfiintand Calea Calarasi, ceea ce va genera "trafic zero".
Simplu, la mintea cocosului...
Q.E.D.

(Urmeaza propuneri de aplicare a "axiomei" si la autostrazi, ca si alea atrag mai mult trafic ?...  O:-))
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


GDPR

#897
Noroc ca nu existau ONG-uri pe vremea lui Pache Protopopescu,  ca nu mai facea saracul nimic. Sau cand s-a taiat Magheru prin anii '30.

Realitatea e ca Bucurestiul are acum 2 griduri suprapuse, dintre care unul vechi cu artere inguste gen Calea Mosilor, Calea Calarasilor sau 11 Iunie, iar celalalt, "al lui Ceausescu", e neterminat. Orice ai face acum, nu ai cum sa le impaci pe amandoua.

dr4qul4

Largirea straziilor nu genereaza mai mult trafic. Doar il permite. Traficul este generat de cresterea numarului de masini înmatriculate si de distantele parcurse.
Pe acelasi principiu, promovat de uniunea Sabotati Bucurestiul.. nu am avea nevoie nici de autostrazi.
Hala Matache nu era decat o fabrica de sobolani asa cum sunt majoritatea monumentelor din cartierul istoric... Fabrici de sobolani si adaposturi pt drogati.
Largirea Caii Calarasilor nu e o idee noua. Daca mai traia Ceaușescu 1 an, pb ca era deja gata. Vorbim de o artera cu 2 benzi pe sens si linie de tramvai, atat la Unirii  cat si la Mihai Bravu, ingustatata doar la linie de tramvai pe portiunea centrala.
Si este singura artera pe directia est-vest,  cu linie de tramvai.

Cum sa nu modernizezi asa ceva? Chiar tb sa vina cutremurul sa curete gunoiul din centru? Ii invit pe usr-isti sa protesteze sub balcoanele clădirilor istorice.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cavver

Exemplu de cladire de pe lista monumentelor (gri pe harta din articolul hotnews )

N-as vrea sa fiu in pielea urbanistului care va trasa traiectul corectat al bulevardului . Privind pe google maps sa vad cladiri care au fost retrase de la strada prevazand largirea bulevardului.