[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

nirolf

Soluția este RATB+metrou. Orice altceva o să fie o mare parcare, cum a ajuns și Pasajul Basarab la ore de vârf.


rizzuh

Nimic util:

Doar atat am gasit. Se pare ca de atunci a ramas in pom.

TibiV

Cele doua amintite de tine sunt unul si acelasi, "Nod Intermodal Răzoare". Care avea in vedere doar intersectia de la Razoare, nu si pe cea de la Cotroceni.
Erau ppropuse doua pasaje, unul pe "inelul principal", celalalt perpendicular, de pe Bd.Timisoara spre Eroilor.
Doar ca din cate imi amintesc, al doilea ar fi trecut exact pe traseul actual al M5, asa ca a cazut...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Aveti vreo idee cum am putea face pentru a misca acest proiect? Ma refer la pasajul Leu.

voicul

De principiu luat legatura cu presa si mentionat de proiect, in ideea in care sa prezinte si ei despre treaba asta.
Eu nu stiam de acest proiect, desi am mai fost prins prin trafic acolo.

Totusi solutia mai sanatoasa (la cati bani lipsa sunt) este sa se puna accent pe terminarea a ceea ce e inceput si dupa trecut la altele noi.
Ca altfel facem SF-ui peste SF-uri (si actualizarea lor) si doar deschidem santiere sa avem ce sa conservam (e mai mult degradare decat conservare - parerea mea).

O solutie simpla acolo, dar fara legatura cu pasajele:
Intre 7 si 9.30 dimineata acest si acest semafor sa tina mai mult iar intre 16 si 20 acesta sa tina mai mult.

dr4qul4

Solutia este sa incepem odata sa investim in infrastructura.
Ideile lui Oprescu nu mi se par acum vise.  DIn pacate a fost singurul care a facut pasi concreti pentru pasaje.
Tot aud ca nu sunt bani.....Haideti sa lansam  5-10 proiecte majore pe an (includem aici rutier, tramvai sau metrou), si sa vedeti cum se gasesc bani.
Avem nevoie de denivelarea inelului principal (si completarea inelului median). Cel putin la toate intersectiile principale, si interzis virajul la stanga la restul.

Pasaje pe Inelul principal (nu e ordinea de realizare)
1. B Vacarescu - Calea Floreasca - C Dorobanti
2. Leu - Razoare (1 sau 2 pasaje, dar acelasi proiect)
3. 13 septembrie
4. Calea Rahovei
5. eroii revolutiei
6. Dristor -Baba Novac
7. Ferdinand



Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nirolf

QuoteDIn pacate a fost singurul care a facut pasi concreti pentru pasaje.

Vrăjeală ieftină. Sau o fi statul paralel. În afară de suspendata paralelă cu rază vidului din capul lui nu a făcut decât să blocheze lucrări logice și să înceapă tot felul de inutilității scumpe gen Pasaj Mihai Bravu, Piața Presei.

Oprescu este tocmai cel care a blocat pasajul de la Răzoare (și pasaj Doamna Ghica de altfel, pe principiul șpaga au luat-o alții, ne trebuie proiecte noi pentru șpăgi noi), care trebuia să se facă odată cu M5. Bonus, a întârziat și M5 pentru că a fost nevoie de refacerea proiectului în zona Răzoare astfel încât pasajul să se poată face ulterior. Cândva în viitor când o sta vreun primar prin Drumul Taberei și nu pe DN1.


Referințe:

http://www.b365.ro/mobi/pasajul-subteran-de-la-razoare-reinviat-de-primaria-capitalei_38248.html

http://www.b365.ro/mobi/solutia-ambuteiajelor-de-la-razoare-rezolvata-pe-jumatate-primaria-va-construi-doar-unul-dintre-cele-doua-pasaje-proiectate_136238.html

Proiectul din 2008, dat uitării după ce a câștigat "marele vizionar":

http://www4.pmb.ro/wwwt/l52/docs/01_20080326.pdf

Scuzați tonul mai agresiv, dar văd că unii s-au apucat deja să rescrie istoria.

dr4qul4

Pe langa faptul ca era singurul care aducea mereu in discutie infrastructura, si lasand la o parte ca avea un defect profesional (cand pui un doctor primar, te astepti sa-ti ceara si o mic atentie), avem asa:
Pornite, deblocate sau imaginate de el:
- Pasajul Aviatiei
- Buzesti
- Pasaj Piata Presei
- NG-Iuliu Hateganu
- Mihai Bravu
- Piata Sudului
- Pasajul Ciurel _ strapungerea pana la A1
- autostrada suspendata (proiect care ar avea nevoie de vreo 20 de ani pt finalizare, daca nu ar fi fost abandonat acum 3 ani)

Primarul dinaintea lui nu a fost in stare sa termine nimic, si s-a remarcat doar pentru fetisul lui in ce priveste bordurile. Iar la 3 ani dupa Oprescu nu s-a mai inceput nimic.
Si chiar mai rau de atat, nimeni nu a mai adus macar in discutie necesitatea denivelarii intersectiilor principale (in afara de cea de la D-na Ghica)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

captiva

^^
Wow, wow, wow! Stai nitel, ca ai luat-o rau de tot pe aratura!

Pe vremea primarului dinainte, adica Videanu, s-au reabilitat liniile de tramvai si strazile aferente din vest si sud-vest (Giurgiului, Ferentari, Trafic Greu, Timisoara, Oltenitei etc.), au demarat Pasajul Basarab, pasajul Doamna Ghica, Arena Nationala, s-au reabilitat tone de sosele si bulevarde etc. Poate esti prea tanar si nu-ti amintesti, insa Basescu a avut CGMB de partea lui doar sase luni (iunie-dec. 2004), iar pe Videanu a cazut greul dupa aceea. In 2004, dupa ce CGMB blocase patru ani orice investitie pentru a-l sabota pe Basescu (exasperandu-l pana si pe Nastase, care la un moment dat i-a amenintat cu desfiintarea si cu alegeri anticipate), marile bulevarde din Bucuresti erau intr-o stare incredibil de proasta, cu gropi si denivelari demne de lumea a treia. Mai toate au fost refacute in perioada 2005-2008. Da, sub Videanu.

Iar o buna parte din proiectele pe care i le atribui lui Oprescu au fost lansate tot pe vremea lui Videanu. Uite aici:
- Buzesti in 2006 http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteinterne/acte_int/afisint.php?f=17534,
- Nicolae Grigorescu - Hatieganu in 2006 acteinterne.pmb.ro/legis/acteinterne/acte_int/afisint.php?f=18464
- Piata Sudului in februarie 2008 http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteinterne/acte_int/afisint.php?f=22732
- Ciurel si penetratie A1 in 2006 - http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteinterne/acte_int/afisint.php?f=18465
- modernizare pasaj Universitate in 2007 http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteinterne/acte_int/afisint.php?f=21469

Ca sa nu mai vorbim ca pe vremea lui Videanu au fost demarate proiecte super-utile pe care nici Oprescu nici Firea nu le-au continuat:
- pasaj Andronache - http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteinterne/acte_int/afisint.php?f=18885
- strapungere Timisoara - http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteinterne/acte_int/afisint.php?f=18872
- strapungere prelungirea Ghencea - http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteinterne/acte_int/afisint.php?f=18467
- strapungere Splai - Oltenitei - http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteinterne/acte_int/afisint.php?f=21428

Mi se pare absolut penibil ca un pasionat de infrastructura sa il considere pe papagalul de Oprescu superior lui Videanu. Cat de antipatic era ca personaj poliic, Videanu a a avut bnunul simt sa se inconjoare cu specialisti si sa adopte un stil de lucru modern, cu planuri multi-anuale, cu proiecte si licitatii pregatite din timp

dr4qul4

In vara lui 2008 Bucureștiul arata execrabil. Borduri înlocuite peste tot și asfalt praf.
O fi început pe hârtie ce zici tu (deși Basarabul e început de Base), dar în teren nu se vedea nimic.
Exemplele tale le echivalez cu licitațiile CNAIR de anul trecut. De fapt nici măcar cu alea.
Măcar Oprescu a arătat traseele pt suspendata și străpungerea a1.
Bordureanu e un penal mai mare ca Oprescu, care însă a reușit cumva sa scape de condamnare.

Dă-mi exemple de șantiere de pasaje deschise în timpul lui.
Giurgiului, ferentari, trafic greu, Timișoara și Olteniței... Toate sunt niște reabilitări dezastruoase care arata jalnic la momentul actual. Nu a lățit nimic, nu a modernizat nimic.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

captiva

Ok, eu vin cu fapte, tu vii cu pareri. Si chiar daca coboram la nivelul de opinii personale, eu in perioada 2002-2008 am supravegheat activitatea administartiei locale din Bucuresti in cadrul unei entitati private independente (am facut-o si dupa aceea, dar ceva mai putin), am asistat la zeci de sedinte CGMB si traiesc in Bucuresti de peste 40 de ani. Adica eram major si vaccinat in perioadele de care vorbesc. Tu?

dr4qul4

Eu băteam bateam Bucureștiul la volan în lung și în lat și nu am văzut mărețele tale reabilitări. Erau cel mult carpeli.
Era vremea de dinainte de waze și chiar google maps, când era o aventura sa mergi prin ferentari, pentru ca majoritatea străduțelor erau înfundate de noroi.
Dacă te mândrești cu reabilitări pe Giurgiului și Ferentari... Atunci e clar.  Alea au rămas la stadiul de drum de căruță.
Nu ca restul ar fi mult mai avansate.
Chiar, tot tu ai supravegheat și reabilitarea capătului de tramvai de la Progresul? Minunatie inginereasca.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nirolf

El e doar telespectator Antena 3.

Schimbarea la față a bulevardelor din perioada 2004-2008 este de necontestat pentru orice om de bună credință. În acea perioadă s-au refăcut de la fundație bulevardele care arătau că după bombardament după fiecare iarnă (sau pur și simplu aia era starea lor naturală) tocmai din cauză că aveau probleme de fundație. Majoritatea sunt în stare bună și acum, necesitând doar întreținere periodică (cârpeli, strat de uzură). "Borduriada" a fost doar o invenție a presei de partid, fiind multe lucrări în curs normal că se schimbau multe borduri pentru că reabilitarea capitală a unui bulevard începe cu bordura care îți dă apoi cota pentru restul elementelor. Ba chiar a fost și o investigație cerută de Tăriceanu la vremea aia care a concluzionat că doar ~2% din bordurile folosite la reabilitări proveneau de la firma lui Videanu. Știrea asta bănuiesc că nu a ma dat-o doamna Firea la Antena 3. Iar străduțele dintre blocuri nu țin de PMB, toată lumea știe asta, doar el nu.

Mai important decât atât, odată cu bulevardele s-a refăcut aproximativ 50% din rețeaua de tramvai a orașului, de la stadiul "Barbu Văcărescu azi" până la nivel de linia 1, 21, 25, etc. De atunci nimic, 2 linii amărâte terminale într-o perioadă ridicol de mare, în timp ce pe restul liniilor nereabilitae se circulă cu 10-15 km/h și tot ai senzația că sare de pe șine.

Pentru că aici a fost marele chix dat de Oprescu, RATB-ul a rămas în paragină, s-a transformat din ceva ce începea să semene a transport civilizat într-un veritabil CFR al Bucureștiului: parc circulant în scădere accentuată, întreținere la limita penibilului (pe final de mandat nu mai aveau nici neoane de pus în tramvaie, se circula în întuneric că pe vremuri), mizerie, aglomerație. Și toate la un preț derizoriu menținut artificial scăzut dintr-un populism stupid. Ce justificare există pentru a avea cel mai mic preț al biletului din țară în condițiile în care aici sunt cele mai mari venituri? Si tot renunță lumea la serviciile tale, atât de proaste sunt.
Un populism care a îngropat regia venit din partea unui primitiv care consideră transportul public ca fiind "pentru săraci".

Părerea mea e că parte din problemele actuale din trafic vin tocmai de aici, foarte mulți oameni au renunțat la RATB din cauză condițiilor și a intervalelor din ce în ce mai mari. De asta a ajuns să fie aglomerat toată ziua, nu doar la orele de vârf, nu mai rentează să aștepți un tramvai 15-20-30 de minute nici măcar dacă nu te grăbești nicăieri.

dr4qul4

M-as ataca daca m-au uita la stiri. In schimb voi bateti campii. Probabil vi se trage de la irealitatea. sau aveti mintea incetosata. Si din pacate pentru voi, pe street view inca se pot vedea fotografiile mai vechi.
Am pastrat doar 4... Ca sa vada si ceilalti ce insemna o reabilitare. Pozele cu liniile de tramvai sunt din 2009,, adica imediat dupa mandatul lui bordureanu.
Iar pasajul D-Na Ghica peste CF, pe care captiva i-l atribuie lui Videanu, era doar un santier abandonat...la 2 ani distanta (in 2011). Nu cumva grinzile alea depozitate spre cercul magic sunt de la pasajul asta? Platite cumva de PMB si nefolosite niciodata? Eu am terminat discutia aici. Daca vreti sa va cred cand vorbiti de maretele realizari ale penalului pdl, atunci puneti si ceva poze, sau macar planuri. Cu hotarari de consiliu se poate lauda si Firea













Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Hai sa fim realisti...
In prima lui campanie electorala, dom' doctor spunea ca va rezolva "in scurt timp" problema "nodului multimodal de la Eroii Revolutiei"...  :lol: :lol: :lol:
(L-ati vazut voi gata ?!... Eu trec zilnic pe acolo, si... nimic!)

Pe de alta parte...
Voi stti cum arata strada Gherghitei inainte de dom' doctor?... (Da, strada aia care va asigura o legatura cu A3 Bucuresti-Ploiesti...)
Era un rahat pe bat ! O banda pe sens, plina de gropi...

Hai sa nu mai demonizam si sa nici nu sanctificam primarii urbei...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)