[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

panzer

Acum cativa ani politia romana a gasit sa puna vreo 100 de semafoare noi, intr-un heirup total. Ca sa le iasa peschesul au pus mai multe decat era nevoie. La o saptamana dupa ce le-au montat cateva au fost puse pe intermitent si lasate asa. Mai mult incurcau. Preciziei/Valea Cascadelor este unul dintre ele. Dupa care au platit bine baietii de la Kaufland si au facut giratoriu. Semaforul a fost "relocat" intr-un depozit. Curat eficienta!

dr4qul4

Eu as interzice semafoarele intermitente. Mai rau te chiorasc noaptea. In locul lor sa puna doar semafoare cu buton pentru pietoni.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panzer

Semafoarele cu buton nu sunt compatibile cu sistemul de management al traficului implementat la noi. Vor fi scoase de peste tot unde se extinde managementul.

AdrianB1

Sunt incompatibile din parti. Semafoarele cu buton sunt foarte compatibile cu sistemul de management al traficului: din centru poti lasa semaforul de pietoni pe rosu, iar daca il lasi pe buton o sa stea rosu pana apasa cineva butonul. Ideea semaforului cu buton e sa lase traficul liber daca nu are cineva nevoie sa treaca si atunci cand se apasa butonul sa comute doar daca e lasat ce centrul de coordonare. Cand stateam in Viena acum 15 ani aveam semafoare cu buton la coltul strazii, era intersectie cu o artera mare, dar cand apasam butonul nu se facea verde instantaneu ci cand era in perioada in care ar fi putut da verde.

dr4qul4

exact la fel se intampla si in Londra. Si ei au trafic pietonal mult mai mare ca la noi. Si au si sistem de management al traficului.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sorin62

Cred că sunteți prea răi ;)
#panzer a spus clar: sunt incompatibile cu sistemul implementat LA NOI. Ăla care este.

De aia spuneam eu că poate ar trebui să schimbăm sistemul.
Cum au făcut nemții http://www.flir.com/traffic/blog/details/?ID=71430.

elcraft

Si in Praga e plin de ele.
E absurd sa nu poata fi integrate, sunt niste conditionari amarate. Ce contine sistemul ala, masini de cusut?

Lyvyoo

Quote from: voicul on December 08, 2016, 05:47:46 PM
Cred ca o sa folosesc varianta asta de intrare/iesire pentru DN2. E posibil sa fie mai rapid, dar cu siguranta nu iti mai rupi masina prin seria de zeci de canale denivelate din Colentina si aglomeratia din Voluntari.
Pe ce ruta mai exact si unde "intepi" DN2-ul?

voicul

Mai mult ca sigur ca va fi liber mai tot timpul: Popasului - iesire pe DNCB - stanga pe DN2 in Afumati (posibil asteptat cateva min)
Invers, acelasi traseu, dar seara e posibil sa te blochezi (d)in Popasului, etc.

Ca estimare de timp, aseara la 7, diferenta de timp este de +10 min pe varianta: DN2 - intrare prin Tunari - rond Omv vs prin Colentina.
Pe A3 va fi mai scurt ca timp si km.

In mare e rentabil pentru: Tei, Victorie, Floreasca, Romana si zona de la aceste cartiere spre V sau SV.

Inca odata: timpul este estimativ, dar masina sigur nu ti-o rupi prin gropi, linii de tramvai si canale :)

panzer

Informatia e luata dintr-un comunicat al primariei de pe vremuri. Nu am nici o treaba cu sistemul de management al traficului de la noi sau de aiurea.

Daca nu poate sistemul, daca nu poate UTI, sau sunt prea lenesi, sau n-au cumparat modulul?! Nici cea mai vaga idee. Doar ca asta s-a intamplat si pana acum si cred ca se va intampla si in continuare.

Logic nu are de ce sa nu poata. Aveti dreptate. S-a discutat mult pe marginea lui acestuia pe MU. Detalii despre punctele de agregare, etc. Daca va intereseaza puteti cauta acolo.

Lyvyoo

Quote from: voicul on December 09, 2016, 12:53:00 PM
Ca estimare de timp, aseara la 7, diferenta de timp este de +10 min pe varianta: DN2 - intrare prin Tunari - rond Omv vs prin Colentina.
Pe A3 va fi mai scurt ca timp si km.
In mare e rentabil pentru: Tei, Victorie, Floreasca, Romana si zona de la aceste cartiere spre V sau SV.
Zona de Est si nu numai, cred ca are o alternativa si mai buna (testata si retestata de un un prieten, urmez si eu luna asta daca nu ninge), asfalt bun, fara trafic major si cu supratraversare DNCB, prin Bd. Biruintei (Pantelimon, pe langa fabrica Tuborg) - DJ301B - DC 29 - Sindrilita (DN2). La intoarcere, nu este niciun indicator din Sindrilita care sa indice vreo directie, parand un drum adiacent oarecare.

carutasul

Eu am incercat de mai multe ori in trecut ( când stăteam in Pantelimon) să nimeresc drumul asta, niciodată nu mi-a reuşit. Asta se intampla mai demult, cand încă nu apărusera smartphone-urile cu GPS - si A2 nu era deschisă, pentru că destinaţia finală era Galaţi.

dr4qul4

eu ies des pe DN2 prin sindrilita. si inapoi tot pe acolo. waze-ul il stie.

asfaltul, in mare , e bun. dar foarte ingust. sunt si cateva viraje din care unul in camp la 90grade fara indicator de curba. sunt si cateva localitati unde 1 banda este folosita ca parcare.
si mai e si o trecere la nivel cu o cale feratata + o padure dupa pantelimon unde mereu sunt frunze/craci pe drum.

ca timp e ok dar doar daca e liber. inca 500 masini la mza si se blocheaza.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panzer

Azi la 18:00 blocaj pe Pipera. Avem semafor la intersectia cu Iancu Nicolae. Da prioritate pe directia sprea Tunari, dar cam fara folos. E mai mult trafic spre Iancu Nicolae, iar banda spre Tunari e blocata de masini parcate! Semaforul rezolva insa problema celor care nu aveau prioritate venind dinspre Tunari.

Ma intreb sincer daca nu aveau loc sa faca 2x benzi si parcare doar pe una din parti.

Acestea fiind spuse acum directia Dimitrie Pompei => DNCB va fi mult mai utila pe traseul: Dimitrie Pompei, Petricani, Popasului (Emil Racovita), A3, DNCB. Hai Aktor! Mai e un pic.  :lol:


Sorin62

^^ N-ar fi mai simplu să stea Poliția Locală vreo două zile pe acolo ca să nu-i mai lase să-și parcheze mașinile pe prima bandă?
Sau este de neconceput așa ceva?