[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: dr4qul4 on November 11, 2016, 10:59:30 PM
Eu as fi facut altceva acolo: inelul median intre Sos Pipera si Gherghitei  Are si PUZ si sigur podul A3 peste CF va avea deschiderea destul de mare cat sa lase loc si pentru inelul asta. Si nu e nimic de daramat acolo!

Da, are PUZ (desi la ora asta nu am rabdare sa il caut...)
Dar nu ma mai contrazic cu voi.
O sa fie "apa de toaleta" cand se va termina portiunea pana in Popasului, va fi "parfum" cand va ajunge A3 in Petricani.

Astept dislike-uri multe dupa ce se vor realiza cele doua etape de mai sus, si cand mi se va spune "Tibi, ai batut campii ! Este Coco Chanel no.5"
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Goldmund

TibiV ti-am dat un like, in rest in Romania se cauta ca de obicei  doar "solutia de avarie", v. si de ce suntem acolo  http://www.capital.ro/tabloul-de-bord-al-ue-in-domeniul-transporturilor-romania-pe-ul.html
Ce si cum s-a construit in Pipera, sau aiurea are o influenta directa si asupra locuitorilor capitalei, iar infrastructura...

Totusi e de apreciat ca acei cativa care sunt pe aceste forumuri specializate pe "transporturi" cauta mereu solutii la incompetenta x 2 , coruptia si reavointa generala din domeniu.

alexbb

Unde dai, si unde crapa...
Incerc sa pun intrebarea altfel, lasand la o parte traficul de pe A3. Vedeti vreo problema cu modificarea propusa initial de mine?
Quote from: alexbb on November 11, 2016, 11:09:47 AMDevierea traficului pe strada Toma Caragiu...
Ma intereseaza daca e ceva ce-mi scapa, sau sunt sanse sa faca mai mult rau decat bine. Nu am pretentia ca prin modificarea asta se va debloca Petricaniul, Pipera, FdG sau Colentina. Eu as fi considerat-o benefica in special pentru a iesi pe A3 ceva mai rapid in special pentru cei care vin de pe Pasajul Pipera si acum trebuie sa dea prioritate odata in sensul giratoriu.
De-asemenea unde as putea sa ma adresez pt a propune modificarea asta? Primaria Voluntari, Politia rutiera?

TibiV

Exact cele doua institutii sunt responsabile de introducerea unor sensuri unice.

Incearca...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

De ce sa nu incerce?

Va mai amintiti povestea cu separatorii mediani pe Pipera. Pandele a vrut, i s-au opus gospodinele care nu pot sa faca stanga peste 4 benzi sa mearga la Piata.
E vreun separator pe Pipera? Nix!

Otopeni, DN1 si Militari-ul pot cu separator pe sens. La Pipera nu se poate!

Treaba lor. Eu abia astept A3 pana in Petricani sa ii las in ale lor cu modul lor de a conduce a la Jamaica.

Ionut

Paie pe foc.




Bucureștiul este în topul mondial al ambuteiajelor

Apocalipsa după şoferi a venit în România, dar nu are planuri de plecare. Haosul din trafic demarează în fiecare zi, în toate marile oraşe. Bucureştiul este campion la ambuteiaje. Şi nu e de mirare dacă ne gândim că sunt 455 de maşini la mia de locuitori, dublul mediei naţionale. Traficul sufocant de astăzi reflectă corupția și promisiunile electorale neonorate din ultimii 26 de ani. Desigur, autorităţile nu duc lipsă de planuri măreţe. În lumea largă, trafic rutier mai aglomerat decât Bucureştiul este doar în şase metropole: Ciudad de Mexico, Bangkok, Istanbul, Rio de Janeiro şi Moscova. O realitate alarmantă, cauzată în mare parte de infrastructura rămasă, parcă, în Evul Mediu.

Cu un buget anual de peste un miliard de euro, Bucureştiul s-a ales, în ultimii 26 de ani, cu pasajul subteran de la Casa Presei şi cu cele supraterane de la Basarab, Mihai Bravu şi Pipera. Singurul bulevard lărgit cu preţul a zeci de monumente istorice distruse este Uranus, dintre Calea Victoriei si Parlament. Celelalte investiţii promise în diferite cartiere au rămas la stadiul de gogosi electorale, ca şi autostrada suspendată.



Digi24

AdrianB1

Quote from: Ionut on November 14, 2016, 07:11:41 AM
Cu un buget anual de peste un miliard de euro, jumatate tocat din start pe subventii in conditiile in care veniturile in Bucuresti sunt mult peste restul tarii
Am corectat.

GDPR

Gabriela Firea a nominalizat arhitectii care vor face parte din noua Comisie Tehnica de Urbanism. Cine sunt oamenii care iau prima decizie privind soarta marilor proiecte imobiliare din Bucuresti

Consiliul General al Municipiului Bucuresti va decide marti componenta noii Comisii Tehnice de Urbanism de la Primaria Capitalei, primul filtru in aprobarea marilor proiecte imobiliare din capitala. Gabriela Firea, primarul general al Capitalei, a propus 11 arhitecti/urbanisti: Marian Moiceanu, Tiberiu Florescu, Dorin Stefan, Dan Serban, Dan Marin, Constantin Enache, Anca Mitrache, Radu Petre Nastase, Laurentiu Olan, Timur Mihailescu, Irina Criveanu.

Marea majoritate a celor nominalizati sunt profesori la Universitatea de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu (UAUIM), dar au si birouri de proiectare. O parte dintre proiectele realizate de acestia au starnit numeroase controverse si au fost catalogate de societatea civila drept nocive pentru Bucuresti.

http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21415021-gabriela-firea-nominalizat-arhitectii-care-vor-face-parte-din-noua-comisie-tehnica-urbanism-cine-sunt-oamenii-care-iau-prima-decizie-privind-soarta-marilor-proiecte-imobiliare-din-bucuresti.htm

"societatea civila" = nicusorii  :lol:

vreausosele

Oare ce as putea face in legatura cu o lucrare facuta in bataie de joc in Bucuresti?
Este vorba de niste lucrari pe Strada Osiei, cea care face legatura intre Iuliu Maniu si Militari Residence. De cateva saptamani tot lucreaza cred ca la canalizare pe cate o banda si e dezastru. In seara asta s-au apucat de alta portiune si au plecat acasa fara sa sa puna nici semafor, nici om cu paleta, e dezastru, e coada de pe Iuliu Maniu pana in Chiajna.

Dimineata, ca sa ajung pe Iuliu Maniu, adica peste 500m, ocolesc pe centura. In seara asta au lasat un excavator in mijlocul drumului si au plecat acasa, nu tu semnalizare, semafor, nimic.
Unde as putea face o plangere, ceva? Simt ca innebunesc.

Ionut


dr4qul4

Acum depinde unde anume e lucrarea: Militari Residence tine de Rosu.
Dar mare parte din strada face parte din Bucuresti. S-ar putea sa nu fie inca incadrata ca strada. Aia parca a fost facuta de Metro. Sa nu fie inca pe domeniu privat...
Vor mai fi lucrari in zona. Inca e santier dpdv al Bucurestiului (toate casele si blocurile sunt in ilfov)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

irirat

Lucrarea este in Bucuresti (Str. Osiei tine de Bucuresti, Str. Rezervelor de Chiajna), vinerea coada e pana in fata casei mele la 1.5km de locul cu pricina

alexbb

Quote from: TibiV on November 12, 2016, 11:25:54 PM
Exact cele doua institutii sunt responsabile de introducerea unor sensuri unice.

Incearca...

La politie inca n-am 'ajuns', dar de la primarie, neoficial mi s-a spus ca nu se pot aduce modificari la strada T. Caragiu timp de 5 ani, din cauza ca a fost reabilitata cu fonduri europene. Nici macar un semafor? Mi s-a mai dat exemplul cu intersectia Pipera cu Iancu Nicolae, unde nu vom avea semafor prea curand din acelasi motiv. Nepasare nu ar fi, pentru ca de curand s-a instalat inca un semafor pe strada care este in prelungirea bd Andronache. Practic de la calea ferata pana la centura acum sunt 3 semafoare pe aceasta strada si niciunul pe Pipera.

Chiar atat de imbecile sunt aceste finantari europene incat pe o strada nu poti pune nici macar un semafor?  :headbash:

voicul

Cred ca aici se potriveste acest video: https://www.facebook.com/330173690660874/videos/364683013876608/?pnref=story

1. Nu stiu cum cineva s-a putut hazarda la astfel de afirmatii, mai ales ca deja castigase!
2. Este un subiect care s-a discutat putin prin parcare: cum arata filmare video cu harta interactiva.

Sorin62

@alexbb
Nu există așa ceva. Este o procedură care trebuie aplicată, procedură prin care se solicită o "modificare nesubstanțială" a proiectului inițial . (că nu are cine să o aplice pentru că nu se cunoaște, asta e altceva).

Incompetența în administrație se manifestă întotdeauna prin: "nu se poate deoarece nu ne lasă... (legea/europa/guvernul/poliția/biserica/etc).

Toate aceste "explicații" sunt emise verbal, neoficial, în speranța că nu o să faci o solicitare scrisă la care nu vor mai putea răspunde superficial.

Uite un exemplu de procedură pentru modificarea proiectelor finanțate prin fonduri europene:
http://www.fonduri-ue.ro/images/files/legislatie/nationala/Instructiunea.1.2016.pdf