Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

florin74

In timp ce noi reparam un pod cu 2 zile mai repede, altii inaugureaza un tunel de 57 km.

Maine se deschide noul tunel Gotthard.

"Facts and figures : The Gotthard base tunnel is 57km and in some places 2.3km from the surface. Without ventilation, the temperature inside the tunnel system is 46C (115F). The project took 17 years to build and cost 12.2bn Swiss francs. Teams excavated 28.2m tonnes of rock in the process. Trains will be able to cross the Gotthard massif at a maximum speed of 250km/h, taking about 20 minutes. The tunnel will allow 260 freight trains to pass through the tunnel every day, as opposed to 180 in the old tunnel."

Mai multe detalii, imagini etc :
http://www.theguardian.com/world/2016/may/31/worlds-longest-tunnel-to-open-in-switzerland

dorum

#76
The project took 17 years to build and cost 12.2bn Swiss francs....

alte vremuri...azi, 2016, nu cred ca s-ar mai apuca de construit asa ceva pentru:

The journey time between Zurich and Lugano will be reduced by 45 minutes to just under 2 hours

The tunnel will allow 260 freight trains to pass through the tunnel every day, as opposed to 180 in the old tunnel.

Dar eu ma bucur ca a fost facut/terminat si imi propun sa-l traversez odata :)




TibiV

#77
Superb proiect !
Din toate punctele de vedere!

Quote from: florin74 on May 31, 2016, 11:02:16 PM
Facts and figures : The Gotthard base tunnel is 57km and in some places 2.3km from the surface. Without ventilation, the temperature inside the tunnel system is 46C (115F).
Really hot...
Si lumea spune ca la munte este frig... :)

Dar...
Quote from: florin74 on May 31, 2016, 11:02:16 PM
Trains will be able to cross the Gotthard massif at a maximum speed of 250km/h, taking about 20 minutes.
Hmmmm...
250 km/h = 4,16 km/min
57/4,16 = 13,68 minute
Jurnalisti din toate tarile, uniti-va !...
Probabil 20 de minute este pentru trenurile de marfa care vor circula cu "doar" ~160 km/h...
Sau de fapt nu vor fi 250 km/h ?

Dar mi se pare fabulos ca asta inlocuieste "its predecessor, which was completed in 1882"... Adica pe vremea locomotivei cu aburi...
Nu vreau sa fac comparatii locale... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ranger

Gottardo 2016 - Prima cursa

http://www.youtube.com/v/l_4XIude8Gs

Viteza nu imi pare asa mare, poate din cauza ca era plin de oficialitati si atarnau greu. Oricum, nu e pentru claustrofobi  :D

TibiV

Pana in Elvetia mai aproape mi-e... Mogosoaia! :)
Podul CF peste DN1A.
Doua poze postate de userul shoppy pe MetrouUsor aici: http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=16&t=3621&start=63#p208939


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Quote from: TibiV on June 01, 2016, 01:07:57 AM
Probabil 20 de minute este pentru trenurile de marfa care vor circula cu "doar" ~160 km/h...
Sau de fapt nu vor fi 250 km/h ?

Viteza maxima in tunel va fi de 200 km/h, cu doua sectiuni unde viteza scade la 160 km/h (cele doua "statii" de interschimb intre tuburi). Intr-un viitor se va ridica viteza la 250 km/h.

Trenurile standard de marfa nu pot merge cu mai mult de 120 km/h.

Singurele servicii de mare viteza de marfa (>120 km/h) sunt serviciile postale - in Franta posta are propriile TGV-uri care merg cu 270 km/h, in UK exista trenurile DB Schenker care merg cu 160 km/h etc. Pe baza lor se incearca un proiect de coletarie expres cu trenuri de mare viteza in Franta-Germania-Benelux-UK numit Eurocarex, dar nu pare ca au mult succes.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Andi

Salutare !
Astazi va prezint un filmulet cu stadiul lucrarilor de la podul peste bratul Borcea fir 1, lucrari care fac parte din proiectul de reabilitare al podurilor Dunarene de pe magistrala 800 Bucuresti-Constanta (km152+149 si km 165+817).
Se lucreaza la sudarea sinelor si montarea contrasinelor.

9 iunie 2016


Directorul CFR Infrastructura, Marius Chiper, a dat asigurari ca lucrarile la aceste poduri vor fi gata in toamna.

alin_simeriaveche

pe contul de facebook al MT

QuoteEvoluţia lucrărilor de reabilitare a podurilor de cale ferată peste Dunăre, km 152+149 şi km 165+817










nenea_hartia

^ Deci și MT a învățat să pună poze clare și la obiect. @alin_simeriaveche: Mulțumesc!

dr4qul4

La Mogosoaia pare ca nu mai misca nimic.... poze de ieri:


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ciprebbe

Filmare aeriana din drona API la pasajul de la Mogosoaia.

Odata cu finalizarea lui se va reduce substantial timpul de parcurs al trenurilor spre/dinspre OTP.

http://www.youtube.com/v/w_idWqyxGfw
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ion59

Un amărât de pasaj! La ăsta ce nu mai au?

TibiV

Quote from: ion59 on June 20, 2016, 10:18:00 PM
La ăsta ce nu mai au?

Probabil n-au temperatura optima, minim 20, maxim 24 de grade.
E prea cald si se acreste betonul... :(

Dar... ciprebbe,
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Marins

Marti, la ora 12:00 erau cel putin 10-15 muncitori pe fiecare parte si lucrau de zor. Din pacate, eram prins in trafic si nu am reusit sa fac foto.

TibiV

#89
Aceeasi sursa - contul FB al CFR Infrastructura.
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1252199294814936
Este drept, sunt postate pe 23 iunie, iar unele poze sunt datate 14 si 16 iunie (putin inainte de filmarea cu drona a lui ciprebbe) dar unghiurile sunt inedite...









Mama proștilor este mereu gravidă... :)