News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

#60
cateva exemple privind materialele care trebuie folosite la realizarea tunelului:

Cadrul de pornire: nervuri de otel
1. Aprovizionarea si instalarea de steel ribs coaste: alcatuite din doua secţiuni cuplaste IPE200 din otel S275, pas rigidizare paranteze 1.00m ± 20% toleranta, placi de otel S275 si unghiul de otel 60x60x10 pentru atasarea de lanturi.

......


Tunel invertit pentru tunelul artificial
1. Cofraje pentru structurile de tip conglomerat in fundatii si similare;
2. Beton pentru structurile de fundatie pentru tunelul invertit: C30/37; G2 de tip; fck> = 30 MPa; raportul apa / ciment <0,50; minim structurale clasa S3 S4 ÷; clasa de expunere referitoare la conditiile de mediu: XA2; tip de ciment CEM III ÷ V; clasa a continutului de clorura Cl 0,20; agregat max Ø = 32 mm.
Exprimate in loc cel puţin 4 domenii de la 6 m pentru o lungime totala de 24 de metri inainte de indepartarea de cel de-al doilea nivel al strutului.


..........

Perforare, furnizarea si instalarea de conducte de drenaj in avans timpul cercetărilor în tunel în cazul prezenţei de apă.

Drumurile noastre POATE;

frunzaverde

#61
^^
In ce limba-i aia?  Asa arata documentatie oficiala ??? ? WTF?

Problema mea cu GT este ca foarte de schimba cantitati si calitati, pentru ca foloseste traducere statistica bazata pe documente manual traduse care exista in copii identice atat intr-o limba cat si in alta... Adica foarte multe tratate UE/ONU.

Care, desi identice in substanta si text, exprima valori si unitati in valorile tarii respective (de exemplu, in copia in germana a unui tratat, preturile sunt in DM, in cea italiana, in lire, rezultatul fiind ca Google Translate va traduce "50000 DM" in "50000 lire"). La fel, Bucuresti devine, la o traducere in engleza, foarte des, Londra/Washington, cm. devin inch si tot asa... Sper ca macar verifica cineva ca unitatile de masura sunt cele care ar trebui sa fie... Sa nu ne trezim cu sina de 60 livre / m liniar in loc de 60 kg / m liniar (ambele exista), doar ca unele sunt pentru linii industriale cu trafic redus, altele pentru magistrale...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Şi AFER a luat bani să pună ștampila pe aşa ceva ?!...
Şi a şi pus ștampila ?!?!.... :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

mi-a fost mai usor sa pun copy paste la text...dar cautam acum si un document cu ştampila AFER. A pus ştampila si a si luat bani pt fiecare pagina semnata/stampilata/parafata.
Drumurile noastre POATE;

alecu26



in fapt e chiar mica distanta intre I-ul din ştampila, si înlocuirea lui cu U. E doar o liniuta. Totul e sa ai ştampila.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

http://www.agerpres.ro/social/2016/03/17/traficul-feroviar-intre-statiile-blejoi-si-ploiesti-va-fi-intrerupt-in-perioada-18-27-martie-2016-09-34-02

Quote
Traficul feroviar va fi întrerupt în perioada 18-27 martie, între orele 8,00 și 20,00, între stațiile Blejoi Sud și Ploiești Sud, din cauza unor lucrări de reparații la pasajul peste calea ferată din comuna Blejoi, se arată într-un comunicat al CFR SA, remis, joi, AGERPRES.

"În perioada de execuție a lucrărilor, pentru călătorii din trenurile care au trasat graficul de circulație prin această zona, se va asigura în perioada 18-21 martie transbordare cu un automotor special, între stațiile Blejoi Sud și Ploiești Sud, călătorii fiind însoțiți până la automotor de personalul feroviar", se arată în comunicat.

De asemenea, traficul rutier va fi închis în zona intersecției DN1B km 5+790, acesta fiind redirecționat pe ruta ocolitoare DN1A, km 90+560 (Boldești — Scăieni + Pod Teleajen) — DC 159 — DN 1B, km 11+500 (Bucov), în perioada 18-27 martie 2016.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Pe ordinea de zi a sedintei de guvern de maine, la capitolul HG:

Quote
4.    PROIECT DE HOTĂRÂRE  pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Pod km 47+128, Linia C.F. 418A Beclean-Sărăţel, între staţiile Măgheruş şi Sărăţel''

5.    PROIECT DE HOTĂRÂRE  pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Pod km 197+557, Linia C.F. 101 Chitila-Craiova, între Staţiile Slatina şi Piatra Olt''

http://gov.ro/ro/media/comunicate/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-care-ar-putea-fi-incluse-in-sedinta-guvernului-romaniei-din-13-04-2016&page=1
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

neobluenet

Pe pagina de FB a celor de la Jurnal Feroviar au aparut niste poze cu podul de la Gradistea.














dr4qul4

Judecand dupa pozele cu tablierul, tind sa cred ca nu s-a deplasat deloc pila care a fost afectata (cea cu pilotii la vedere) si ca poate fi reparata, nefiind nevoie de demolare. Nici tablierul nu arata foarte rau.

Ne spune si noua un specialist daca exista solutie sau cel mai eficient este sa se inlocuiasca si pila si tablierul?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

construita alta pila in fata sau in spate fata de cea existenta, si schimbat practic 2 tabliere atunci. Ceva aseamantor se va face la Bogata, langa podurile de pe A3, unde se reconstruieste complet podul CF.
Drumurile noastre POATE;

GDPR

#70
Trebuie verificata fisa actuala a coloanelor pilei si daca e ok (si eu in continuare cred ca e), trebuie facute doar lucrari hidro cu rol de aparare. La tablier in schimb s-ar putea sa fie probleme mari cu coroziunea.

TibiV

V-am mai povestit că acum 6-7 ani am fost pe pod...
M-am oprit (de frică) fix aici:


Arăta încă de atunci groaznic de părăginit... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/2942-20-mai-2016-lucrari-reparatii-pod-cf-dej-calatori-dej-triaj

Quote
Bucureşti, 20 mai 2016

Compania Naţională de Căi Ferate ,,CFR" SA informează că în perioada 24.05.2016-02.06.2016, se vor executa lucrări de reparaţii între Dej Călători şi Dej Triaj, la podul CF de la Km 0+658, cu închiderea totală a circulaţiei şi scoaterea de sub tensiune a liniei de contact. Scopul lucrărilor este îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie şi creşterea gradului de siguranţă.

În perioada de execuţie a lucrărilor, se vor înregistra posibile întârzieri maxime de 30 de minute faţă de orarul actual, deoarece trenurile vor circula deviat, prin Hm Căşei, şi vor fi tractate pe porţiunea menţionată cu o locomotivă Diesel.

Călătorii sunt rugaţi să solicite operatorilor de transport feroviar informaţii referitoare la noul program de circulaţie al trenurilor pe relaţia Dej Călători - Dej Triaj, sau să consulte informaţiile publicate de fiecare operator pe site-ul propriu.

Ma bucur ca repara podul (era cazul de multa vreme), dar nu inteleg ce vor sa zica cu "deviat, prin Hm Căşei" ?!?!...
Căşei este la nord, spre Baia Mare, si pe acelasi mal al Somesului ca si Triajul....
indiferent ce manevre fac si ce Diesel folosesc,  pe acelasi pod trebuie sa treaca trenurile spre Dej Calatori...
Deci: se inchide podul sau nu ?!...   :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/2967-31-mai-2016-redeschidere-circulatie-dej-calatori-dej-triaj
Quote
CFR SA a reluat traficul feroviar direct pe relaţia Dej Călători şi Dej Triaj
Bucureşti, 31 mai 2016

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a finalizat lucrările de reparaţii la podul CF de la Km 0+658, dintre staţiile Dej Călători şi Dej Triaj, circulaţia trenurilor fiind reluată pe ruta directă începând cu ora 15.00.

Lucrări de reparaţii la podul CF de la Km 0+658 care au avut drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie şi creşterea gradului de siguranţă în traficul feroviar s-au finalizat cu 2 zile înaintea termenului stabilit (2 iunie 2016), trenurile de călători fiind înscrise pe traseul normal, fără deviere prin Hm Căşei, începând de marţi, 31 mai 2016, de la ora 15.00.

Dar tot nu mi-a raspuns nimeni la intrebarea din postarea precedenta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)