Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Teo

Salutare!

Sunt nou pe acest forum, chiar daca va urmaresc de cativa ani.

Traiesc in zona Sebes-Cugir-Alba-Iulia si fac des drumuri de Bucuresti si Zalau, deci am sa incerc sa ofer updateuri pentru proiectele de infrastructura rutiera care se desfasoara in aceste zone.

Cu toate acestea, aleg sa debutez cu o intrebare in aceasta rubrica, referitoare la pasajul de CF de la Vintu de Jos, care din presa locala am inteles ca avea termen de finalizare luna aceasta, insa e evident ca nu va fi gata. Pana una-alta traficul rutier se desfasoara improvizat pe sub un pasaj rutier, in zona Pianu - Sibiseni si e incurcatura mare de tot, mai ales pentru masinile mari (autocare, camioane).

Mi-ar fi utila o informatie in acest sens.

Redox

Din informațiile pe care le am, știu așa:
- au fost finalizate lucrările la structura de beton a pasajului;
- lucrările la rampa dinspre loc. Vințu de Jos vor începe după finalizarea procedurii de expropiere UAT Vințu de Jos;
- soluția proiectată pentru execuția rampei care asigură accesul la DN7 a fost respinsă de către CNADNR, proiectantul urmând să refacă documentația în baza observațiilor menționate și să o retrimită proiectul spre avizare;
- pasajul are termen de finalizare de 6 luni din momentul în care este avizată noua soluție și sunt finalizate exproprierile.


alecu26

Numai sa se poată reface documentați și proiectul. Poziția și proiectul inițial erau greșite. ...așa ca acum greu de tot de reparat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

21 poduri şi podeţe feroviare
din judeţele Vrancea, Buzău, Bacău şi Galaţi intră în reabilitare


S-a finalizat procedura de licitaţie pentru reabilitarea a 21 poduri şi podeţe de cale ferată aflate pe raza Regionalei CF Galaţi, program cu o valoare financiară totală de 129,73 milioane lei.

Companiile desemnate câştigătoare pentru cele 4 loturi de lucrări sunt Asocierea ARCADA SA – SC DARIA CONST SRL – SC ISAFT LITORAL SRL, cu o ofertă financiară finală în valoare de 18,46 milioane lei (fără TVA) pentru lotul I, Asocierea SC CONFER GRUP SRL – TABLEROS Y PUENTES SA – SC RADARIA SRL, cu o ofertă financiară finală în valoare de 20,61 milioane lei (fără TVA) pentru lotul II, Asocierea IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT M.B.H – GDO MOV IMPEX SRL, cu o ofertă financiară finală în valoare de 27,42 milioane lei (fără TVA) pentru lotul III şi Asocierea IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT M.B.H – GDO MOV IMPEX SRL, cu o ofertă financiară finală în valoare de 37,63 milioane lei (fără TVA) pentru lotul IV.

Programul de reabilitare a celor 21 obiective feroviare, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, are drept scop dezvoltarea reţelei feroviare din estul ţării, prin creşterea vitezei de circulaţie, a gradului de confortul şi îmbunătăţirea indicatorilor de siguranţă pe segmentele de cale ferată Zoiţa-Rm. Sărat, Gugesti-Coteşti, Rm. Sărat-Sihlea, Oneşti-Tg.Ocna, Borzeşti-Oneşti, Ghimeş-Bolovăniş, Asău-Ghimeş, Asău-Goioasa, Focşani-Putna Seacă, Galaţi-Frontiera Reni, Mărăşeşti-Pădureni, Pădureni-Pufeşti, Oneşti-Tg. Ocna, Tg. Ocna-Cireşoaia.

La finalul perioadei legale de contestaţii, contractele de achiziţie publică pot fi încheiate şi semnate de ambele părţi (CNCF CFR SA şi ofertantul câştigător pentru fiecare lot). Marius CHIPER, director general al CFR SA, ,,Reabilitarea podurilor şi podeţelor de cale ferată înseamnă creşterea vitezei de circulaţie, siguranţă şi confort, beneficii care vor reorienta opţiunile călătorilor şi ale operatorilor de marfă spre calea ferată".

CFR Infrastructura

TibiV

 >:(

Poate il punem in urmatoarea lista de intrebari ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Telvanni


Harry

Ministrul Transporturilor, Razvan Cuc, Secretarul de Stat, Dragos Titea, Directorul General al Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, Marius Chiper şi Directorul General al CFR Călători Iosif Szentes au efectuat luni, 20 martie a.c., o vizită de lucru în comuna Comana, din judeţul Giurgiu. Discuţiile cu reprezentanţii locali au vizat importanţa redeschiderii liniei de cale ferată între Grădiştea şi Giurgiu, un proiect prioritar pentru CFR SA, care va contribui la dezvoltarea transportului feroviar local.

Marius Chiper, Director General al Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA
"Licitaţia pentru elaborarea studiului de fezabilitate este în faza de finalizare şi emitere a raportului procedurii. Pentru obiectivul Pod Grădiştea termenul a fost redus pentru că nu facem foarte multe studii de teren, nu este o reabilitare majoră si sperăm ca în maximum 9 luni să avem studiul făcut. Dupa acest termen vom demara licitaţia pentru proiectare şi execuţie, iar în 2 ani ne propunem să construim podul. Poate ca termenul stabilit de noi nu este foarte optimist pentru localnici, dar e realist. Facem tot ce se poate, am fost nevoiţi de foarte multe ori să ne adaptăm, să schimbăm scenariile, ca să putem aborda această problem de o importanta deosebita pentru locuitorii acestei zone".

CFR SA a lansat deja procedura de achiziţie a Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea liniei de cale ferată pe tronsonul Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră (inclusiv podul Gradiştea).

Studiul de fezabilitate va prezenta varianta optimă de traseu şi va propune o planificare a activităților proiectului tehnic prin dezvoltarea unei structuri de executare a lucrărilor de reabilitare, cu o soluție de execuție pe 2 loturi:

- lucrări la podul peste râul Argeș, între stațiile Vidra și Grădiștea
- lucrări la infrastructura de cale ferată dintre stațiile CF București Nord şi Giurgiu Nord, până la Frontieră.

via CFR Infrastructura

GDPR

^^
Martie 2017:
Quote"Licitaţia pentru elaborarea studiului de fezabilitate este în faza de finalizare şi emitere a raportului procedurii. Pentru obiectivul Pod Grădiştea termenul a fost redus pentru că nu facem foarte multe studii de teren, nu este o reabilitare majoră si sperăm ca în maximum 9 luni să avem studiul făcut. Dupa acest termen vom demara licitaţia pentru proiectare şi execuţie, iar în 2 ani ne propunem să construim podul. Poate ca termenul stabilit de noi nu este foarte optimist pentru localnici, dar e realist. Facem tot ce se poate, am fost nevoiţi de foarte multe ori să ne adaptăm, să schimbăm scenariile, ca să putem aborda această problem de o importanta deosebita pentru locuitorii acestei zone".

Martie 2016 (Agerpres):
Quote"Aici avem un termen redus, pentru că nu e complicat, nu facem foarte multe studii de teren, nu este o reabilitare majoră. Este podul, plus mici corecții de suprastructură, și noi sperăm ca în maximum 9 luni să avem studiul făcut, cu tot cu licitație, iar în prima parte a anului 2017 să dăm drumul la lucrare și să ne încadrăm în 2 ani să construim podul și să îl finalizăm undeva la sfârșitul lui 2018. Anul 2018 este un target. Poate nu este foarte optimist din punct de vedere al călătorilor din zonă, dar e realist. Mai mult nu se poate și, după cum v-am spus, am fost nevoiți de foarte multe ori să ne adaptăm, să schimbăm scenariile, ca să putem aborda această problemă."

Incredibil, sa poti repeta o afirmatie cu aproape aceleasi cuvinte, la un an distanta!

TibiV

Nu este chiar copy-paste...
Mai apar si expresii noi...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

No way !....
:o
http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1555-28042017

Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
Bucureşti, 28 aprilie 2017

Reluarea traficului feroviar de pasageri între Grădiştea şi Giurgiu

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a participat astăzi, 28 aprilie 2017, la reluarea traficului feroviar de pasageri între Grădiștea și Giurgiu.

6 trenuri Regio, tip Săgeata Albastră, vor asigura zilnic transportul pasagerilor pe ruta Grădiştea – Giurgiu și retur, 3 trenuri pe direcţia dus şi 3 trenuri pe retur. Traseul are prevăzute opt opriri iar distanța parcursă este de aproximativ 1 oră și 20 de minute.

Graficul de circulație este realizat astfel încât intervalele orare să răspundă nevoii de mobilitate a localnicilor.

Reluarea circulației feroviare între Grădiștea și Giurgiu vine în sprijinul pasagerilor, în special al navetiștilor și elevilor, prin facilitarea transportului între localitățile situate în proximitatea acestui sector feroviar.

"Am afirmat, luna trecută, în vizita de lucru de la Giurgiu, că până la demararea lucrărilor de execuţie a Podului de la Grădiştea, un prim pas pentru asigurarea mobilității cetățenilor din zonă este reluarea circulației. Companiile feroviare s-au mobilizat destul de bine și au venit cu această soluție în sprijinul oamenilor", a declarat Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.

Concomitent cu reluarea traficului pe ruta Giurgiu-Grădiștea, CFR SA derulează proiectul de reabilitare a Podului Grădiștea. Acesta face parte dintr-un amplu program care vizează modernizarea  liniei de cale ferată Bucureşti Nord -Jilava - Giurgiu Nord – Giurgiu Frontieră.

În 2016, a fost lansată procedura de licitație pentru elaborarea documentaţiei tehnice care va prezenta varianta optimă de traseu şi soluţia de execuţie pentru cele două loturi. În prezent, CFR SA evaluează ofertele studiului de fezabilitate ce urmează a fi efectuat în 2017. Elaborarea  proiectului tehnic şi demararea  lucrărilor sunt programate pentru semestrul al doilea din anul 2018. Valoarea estimată a obiectivului de investiţii (SF/proiectare/execuţie pentru loturile I şi II) este de  70 mil euro. Sursa de finanţare este asigurată din fonduri externe nerambursabile.

Biroul de presă al MT
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee


TibiV

Nu stiu daca aduc ceva nou fata de pozele ante-vorbitorului, dar daca tot am trecut pe acolo, pun ce am pozat.
Podul/pasajul CFR peste DN1A la intrarea in Mogosoaia.

Primul set este facut dimineata la ora 11.11 (asa s-a nimerit... ;) ), sensul spre Mogosoaia/Buftea

Adicatelea podul este gata de 3 luni si noi nu ne-am prins ?!?!?!...  :roll:



Nici urma de muncitor

Or fi in pauza de masa ?...


Setul al doilea de poze, la intoarcere, sensul spre Bucuresti, ora 13.29
Panoul l-ati vazut deja....

Ce pauza lunga de masa...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

#102
Incepand din seara asta se apuca de montat podul propriu-zis.

QuoteÎn perioadele 04.07.2017 - 06.07.2017, respectiv 12.07.2017 - 14.07.2017, în intervalul orar 22:00 - 05:00, traficul rutier pe DN 1A, în zona  km. 12+950 va fi închis, în vederea execuției lucrărilor de, ,,Reabilitare pod CF km.1+510 linia colectoare Mogoșoaia"

Circulația se va desfășura deviat pe următoarea rută ocolitoare:

DN Centura București, km. 64+400, - Intersecție  DN 1A, km. 12+260, - DN 7, km. 11+500, - DN 7, km. 13+200,  - DN Centura București (varianta veche) - DN 1A, km. 13+300 și retur         

De asemenea, în perioada 06.07.2017 - 12.07.2017, în intervalul orar 22:00 - 05:00, circulația se va desfășura alternativ pe sensul de mers Târgoviște - București și retur

Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte restricţiile de circulaţie instituite şi semnalizarea rutieră temporară.

Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau pot accesa pagina de internet: www.cnadnr.ro/Situatia Drumurilor Nationale.

Sursa CNAIR

Cristi N

Nu mi-am pus problema ca il fac cu pila mediana, masurata din ochi descchiderea totala peste 4 benzi si 2 trotuare ar trebui sa fie in jur de 20 de m. O:-)

Intre timp, dupa ceva sapaturi pe metrouusor am gasit o schita postata acolo de Costin: sursa


cutter

Eu auzisem că au schimbat proiectul față de SF și că au renunțat la pila mediană.