Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

ncb

Presupun ca va fi conectata la DN prin Str. Clujului:





Powered by API/PUM imgur uploader

dragos76

Tare sunt curios dacă are autorizație de construcție casa aia. pare bine în extravilan.

raul.olaru

la fel mi se pare si mie, ca-i in extravilan, dar si asa... va avea acces pe unde a indicat ncb.

dragos76

Drumul ăla, paralel cu DN-ul, nu se întinde până la acea casă, ci până la ultimele din sat. Se vede și pe imaginile de street view.

ijwtsh

Atat de recent a fost sateliul de la Google in zona noastra?

Light

#2015
^^Se întinde și până la acea casă, dacă te uiți mai atent, însă de la ieșire din sat drumul nu mai e asfaltat.

gicu

#2016
Casa are autorizație și este întăbulată. Apare pe portalul ANCPI.
La fel și cea din jos de DN, de langă viaductul Valea Racilor.

Chiar ieri am verificat, am încercat acum să pun captură de ecran, dar nu le merge bine serverul la ANCPI.
Adresa e aici când revine:
https://geoportal.ancpi.ro/geoportal/imobile/Harta.html

În altă ordine de idei, update pe harta CESTRIN, stadiul fizic e la 62%.

alexV

Constructorul zice ca a ajuns aproape de 70% in santier. Fiananciar e 30%. Termen de finalizare iunie '25.
Anul asta vor sa ajunga spre 80%, care inseamna darea in trafic a pasajului DN1 pe la jumatea lui Decembrie, ridicarea tuturor grinzilor ramase, si primul strat de asfalt pe unde se poate.

Am intrebat de debleu, groso modo a costat 10 milioane EUR, jumate din bani au mers pe ancorele de pe o parte a drumului ce se vad in poza (urmeaza ultimul rand, al cincilea). Daca cineva vrea sa estimeze cat ar fi costat o solutie cu tunel, fiti bineveniti sa partajati.

Mi se pare o lucrare cu materiale quality, balast si pamant stabilizat peste tot. Vedem daca se confirma cu o planeitate buna, in timp.


raulbogdan23

Au turnat beton la pilonul de pe stanga Tureni-A3? Se vede elefantul acolo


Doar debleul a fost 10milioane EUR, fara pasaj?

alexV

Atunci lungeau elefantul, pe la 15:30.
Costul estimativ e pentru intreaga solutie din debleu: ancore, ziduri, pasaj, excavatie, taluze.

Cetatean

Ca si in alte cazuri...cred ca se puteau face optimizati pentru a reduce costurile. Dar se stie,interesul proiectantilor e o valoare cat mai mare. Ca aia 3-4-5% pe proiectare din 110 buli €,nu sunt cat 3-4-5% din 80 de mili €,nu? Altfel stai ca si proiectant,nu?

De mentionat si gapul urias intre fizic si financiar! 40% e mult. La valoarea contractului sunt vreo 44 de milioane.
Mult.
Oricum,dintre surprizele placute ale anului 2023.
Sa vedem daca le iasa schema cu centura Cluj.

AlexC

Salutare tuturor,

Pentru ca s-a actualizat harta la google maps am vrut sa vad cat merg in plus pe bucla Cluj --> Turda la urcarea pe A3?
Raspunsul este 2,24 km. Pentru mine, care în ultima lună am facut 6000 km pe drumurile din Transilvania, fiecare km în plus este mult! Si nu, nu sunt sofer profesionist.

Cine a proiectat acest drum sigur nu sta nici in Turda, nici in Cluj Napoca. Adica sa mearga zilnic pe aceasta legatura, ulterior realizarii drumului. Eu personal sunt sigur ca existau si alte solutii astfel incat oamenii sa nu faca kilometri in plus pe acesta buclă. Pe acesta legatura cele 2 axe importante sunt: Cluj-->Turda si retur. Celelalte culee nu o sa fie atat de folosite.

Stiu ca este o diferenta de nivel mare, tocmai de aceea am desenat cu rosu un traseu care putea fi luat in considerare, cu podurile de rigoare.





Powered by API/PUM imgur uploader

nicolaem

inainte sa pui cu bold cat de sofer esti, as fi preferat sa spui daca ai terminat CFDP.

qionescu1

Diferenta de nivel in nod. Ochiometric, nu ca s-ar mai putea face ceva.




Powered by API/PUM imgur uploader

AlexC

Quote from: nicolaem on November 03, 2024, 04:43:47 PMinainte sa pui cu bold cat de sofer esti, as fi preferat sa spui daca ai terminat CFDP.
eu am terminat medicina in 2003, tu cata scoala ai facut la viata ta?