Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23


raulbogdan23

Quote from: raulbogdan23 on October 24, 2024, 06:21:48 PMAm uitat sa mentionez ca la rampa dinspre Cluj la subtraversarea DN1 parea ca ceva nu a iesit cum trebuie, au scos material de pe margine pe modelul WeBuild de pe PISI5.

Revin luni in zona pentru ca azi drona mi-a pus bete in roate.

N-a fost luni, a fost azi. Asta pentru ca am avut filmare de weekend.

Legat de ce am mentionat ca au scos material pe modelul WeBuild de pe PISI5 cred ca totusi nu e o problema, ci pur si simplu au scos material pentru a largi rampa si pentru a putea realiza unirea dintre cele 2 zone mai bine.

Update de azi:
- la supratraversare DN1, la culea dinspre Cluj se turna ceva beton, pe cand am plecat cred ca au inceput sa lucreze la hidroizolatie (sau pregatire)
- au inceput sa apara banchetele la pilele lipsa de la viaductul Paraul Racilor si se armeaza in continuare
- se turna beton la culea dinspre Tureni la subtraversarea DC (pe filmare nu am prins, se intampla cand plecam din santier)
- azi s-a urcat armatura pentru bancheta de la subtraversarea DC85 partea dinspre Tureni, la celalalt pilon se cofra, zilele urmatoare primeste niste beton
- la breteaua A3 Cluj - Tureni au inceput sa pregateasca terasamentul



Agos

Quote from: raulbogdan23 on October 24, 2024, 06:21:48 PMAm uitat sa mentionez ca la rampa dinspre Cluj la subtraversarea DN1 parea ca ceva nu a iesit cum trebuie, au scos material de pe margine pe modelul WeBuild de pe PISI5.

Revin luni in zona pentru ca azi drona mi-a pus bete in roate.

Se face un zid de sprijin la limita cu VLG

alexV


florin74

O firma care are depozitul langa breteaua spre CLuj... la intrare in Martinesti

raulbogdan23

Obiectiv: Drum Expres DEx 4 Legãtura A3 - DN 1 loc. Tureni | filmare completa
Data filmare:
Constructor: DIMEX 2000 - Con-A - Autotehnorom



Enjoy!

raulbogdan23

Nu cred ca merg pana acolo cu zidul de sprijin, au loc suficient pana in DN acolo unde au realizat sapatura in trepte si e pe partea opusa de VLG

trifrazvan1977

E un paradox santierul asta fata de A3 Umb de exemplu: aici am avut o aparenta forfota constanta dar extrem de greu avanseaza, pe A3 santierul parca a fost pustiu dar avem structuri si terasamente finalizate.
Am citit un comentariu pe FB unde cineva spunea (citez din memorie): "am lucrat acolo si am renuntat pentru ca e haos total pe santier, muncitori bauti, nimeni nu stie ce are de facut, se lucreaza haotic". Dincolo de acea mutare de utilitati, inca nu avem finalizat complet decat cateva structuri, inca mai este de munca destula la umpluturi, etc. Cat vor lua finisajele finale ? Au noroc cu scuza legata de relocare dar pentru mine e mai degraba o fenta atat timp cat inca nu e gata nici macar terasamentul in rest...
Da stiu, e complex proiectul dar sunt totusi 5km, pe CIM vom avea o complexitate si mai mare per km...

medicul de garda

Nu vreau sa adaug la polemica de mai devreme cu normele de proiectare si diplome in flacari, dar merita mentionat pentru cine nu a observat in filmari: imediat dupa breteaua dinspre Gilau spre Tureni, in A3 apare banda a 3a pentru vehicule care urca lent, iar imediat inainte de breteaua dinspre Tureni spre Turda, aceasta banda se termina. Nodul rutier a fost incadrat perfect pentru a tine cont de aceasta limitare data de relief si impactul acestuia asupra traficului greu, fara a sacrifica o banda aflata deja in teren.

Nu inteleg de ce e necesara piromania in discutia asta, e printre putinele noduri rutiere recente care au o explicatie logic. Restul, tot ce e licitat recent, de acord, e supradimensionat si ridicol...
Trust me, I'm an east-european doctor!

Archi

^^ pe A3 UMB nu este forfota acuma, de aproximativ un an jumate, dar la inceput a fost forfota foarte mare.

Hercule

Hai sa va pun un desen cu ce am vrut eu sa zic si o sa incerc sa explic cat mai pe scurt.


Powered by API/PUM imgur uploader

* Zona cu umbra rosie e un varf de deal, se vede clar pe filmare ca e cea mai inalta zona din sudul A3.
* Prin faptul ca au ales bretele exagerat de lungi (desi va fi limitare de viteza) sunt nevoiti sa taie adanc varful dealului.
* Niste bretele mai scurte ca cele desenate de mine ar fi evitat varful dealului si sapaturile mari ce se fac.

Singura problema cu o bretea mai scurta ar fi pe intrare, directia Tureni -> Turda dar acolo A3 coboara si te ajuta gravitatia sa prinzi viteza.

As aprecia sa combateti cu argumente exact ce afirm eu. Expresiile "am vazut eu ca banda se termina..." sau "am vorbit eu cu proiectantul si e baiat simpatic..." nu sunt argumente valide in dezbaterea de fata.
Deasemenea va rog sa pastram un ton civilizat. Multumesc!


Deșteaptă-te române!

AlexC

Acolo este o diferenta de nivel mare.
La urmatoarea filmare o sa las drona la nivelul solului sub pasajul de sub autostrada A3 si o sa pun filmarea ecranului sa vedeti cat este de mare diferenta de nivel, câti metri urcă drona pana ajunge la diferite niveluri.

klax187

#2007
Hercule, daca iti motivezi nemultumirile cu argumente legate de relieful zonei, verifica o harta 3D macar.

Carioca ta urca exact pe varful dealului si are o ascensiune de la 490m (sub pod) la 513m (la nivelul autostrazii). Nu degeaba este un pod proiectat acolo. E mult, e putin, cred ca niste ingineri pot aprecia cel mai bine.
Bretelele care sunt in lucru acum, exact asta evita. Ele se lipesc de autostrada intre acele doua dealuri (unul nimerit de tine, unul evitat de inginerul care ar trebui sa isi dea foc la diploma)

Nu cred ca isi doreste nimeni roller coaster pt a evita o bretea prea lunga (subiectiv).





Powered by API/PUM imgur uploader

raulbogdan23

Las niste capturi de la subtraversarea DEx4 a DN1 sau supratraversarea DN1 a DEx4 (cum vreti voi sa ii ziceti).
Nu am inclus in filmare imagini de aici, dar am filmat si zona aceasta.























Powered by API/PUM imgur uploader

ijwtsh

Casa din dreapta din prima poza cum va fi conectata la DN1?