Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

Hercule

@AlexC chiar iti inteleg frustrarea. Problema e ca nodul trompeta poate fi facut doar in directia aceea. Spre Turda nu e asa de mult spatiu iar dealul e mai inalt. Solutia ce o propui tu inseamna 1-2 pasaje peste bretele si eventual A3. Altfel nu s-ar profita de trecerea pe sub A3.
In fine, ne place sa facem noduri mari (poate compensam ceva ?). Nodul A3/A0 masurat cum faci tu are 3 km pe doua directii.

@qionescu1 diferenta de nivel e de aprox 7-8 metri (am fost per pedes acum vreo 4 ani). La final nu va fi mai mica decat 5.5 metri (cota minima). Poza ce ai pus-o e foarte sugestiva...
Deșteaptă-te române!

dumbravaandrei

Prefer cei 2,4km in plus care imi salveaza minim 20 de minute pe drumul de la Brasov la Cluj. Din cate stiu, anvelopele fac mai greu febra musculara.

Dar na... unii n-au timp de pierdut, altii n-au combustibil sau curent de pierdut. Probabil ca cei 2,4km sunt in zona in care sunt impacate si caprele si verzele.

Hercule

Daca vii dinspre Tg Mures nu e nimic in plus, ba din contra. Pe A3+legatura Tureni sunt (va fi) cu 1 km mai putin decat prin nodul Turda apoi prin gropile din Turda spre DN1.
Deșteaptă-te române!

raulbogdan23

Daca nu va place distanta asta, am auzit ca nu mai sunt gropi prin Turda si ca stam bine cu planeitatea.

AlexC

Văd că multă lume postează, aiurea aș putea zice! Păna una alta, am trăit 20 de ani in Turda si 20 de ani la Cluj-Napoca.vreo 3 ani am făcut naveta zilnic pe Dn1 din Turda in Cluj cu mașina. Pe vremea aia nu era A3. De ceva vreme, 6 ani, prin Bistrita... așa că stiu foarte bine drumurile, atât din Turda căt și din Cluj. Cam de 1 milion de kilometri, nefăcuți pe autostrăzi.
In rest sănătate ca e mai bună decât toate!


horyatm

Dar tu crezi că noi facem drumurile??? Adresează-te autorităților. Tu știi că toate proiectele sunt supuse dezbaterii publice?? Astfel de idei sunt binevenite în faza Studiului de fezabilitate. De exemplu au fost discuții pentru nodul cu DN1, care au influențat într-un final soluția aleasă. Dacă chiar vrei să te implici și să nu inflamezi o discuție inutilă, implică-te în proiectele viitoare, ca să nu mai faci km în plus. Îți sugerez proiectul DeX Satu Mare - Suceava, care implică în mod direct Bistrița, să vezi acolo km în plus.

AlexC

Pff...
Chiar am participat la o discutie imtalnire on line cu Horatiu C. referitor la eventualele trasee ale centurii Bistrita la nivel de Dex, sau ce o să fie.

LRadu

Din satelit e usor sa calculam, si sa ne dam pe forum cu pararea fara o mica analiza macar, insa cand dai de realitatile din teren (in special aici diferentele de nivel) lucrurile se pot schimba foarte mult. Ne e usor sa comentam aici, dar totusi cineva cu o diploma a gandit si calculat acel nod si a avut anumite limitari de panta si unghiuri. Ce interes ar fi avut sa il lungeasca ?

Pe de alta parte arareori autostrada este cel mai scurt/economic traseu. Daca vrei cel mai scurt si economic traseu in majoritatea cazurilor o iei pe DN. De exemplu eu de multe ori aleg sa vin pe autostrada in Cluj si sa cobor in Baciu sau Gilau, e un ocol de vreo 20+km si de multe ori si ca timp este mai lung, dar prefer sa ma duc in liniste pe autostrada.

horatiu.cosma

Cam repede a venit "iarna" anul ăsta  :lol: .

andreita

#2034
care e gluma? Nu mai lucra nimica de azi ?

miahi

Iarna apar pe forum tot felul de discutii pentru ca nu prea mai este "actiune" pe santiere .

TibiV

@andreita

După 3-4 ani pe forum te lămurești cum e "iarna pe ulițele forumului"....  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)