Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

Pur teoretic, constructorul are tot interesul să protejeze înaintea iernii cât mai mult din ce pune în operă.
Dacă nu va fi până la final de an, mult nu mai e oricum.

raulbogdan23

Obiectiv: Drum Expres DEx 4 Legãtura A3 - DN 1 loc. Tureni | filmare completa
Data filmare: 15.10.2024
Constructor: DIMEX 2000 - Con-A - Autotehnorom



Enjoy!

StefanCelMare

Are cineva idee dacă erau grinzi pentru DX?

"ACCIDENT pe centura Vâlcele-Apahida: Câteva grinzi uriaşe de beton au căzut dintr-un camion.

Totul s-a întâmplat după ce chingile cu care erau asigurate grinzile de beton de pe o platformă s-au rupt într-o curbă, iar acestea au căzut pe carosabil. Manevra ar fi putut fi fatală pentru alţi participanţi la trafic. Din fericire nu au existat victime.

Traficul a fost blocat duminică seara pe centura pe Valcele-Apahida, din judeţul Cluj după ce trei grinzi de beton au căzut dintr-un camion pe DN1 N.

,,Eveniment rutier soldat cu pagube materiale pe DN1N, centura Vâlcele - Apahida, trafic blocat la coborâre pe breteaua cu DN1 E60.

Încărcătură unui ansamblu de vehicule, respectiv 3 grinzi din beton, a căzut de pe platforma semiremorcii,  fiind produse avarii asupra ansamblului de vehicule, parapetului metalic și părții carosabile.

Traficul rutier a fost deviat pe breteaua de coborâre înspre Cluj-Napoca", au informat reprezentanții IPJ Cluj."

https://zcj.ro/eveniment/accident-pe-centura-valcele-apahida-cateva-grinzi-uriase-de-beton-au-cazut-dintr-un-camion--270681.html





Powered by API/PUM imgur uploader

radupe

In principiu grinzile ar trebui sa vina de la Avrig unde Cona are fabrica de prefabricate, nu cred ca ar avea ce sa caute pe centura.

Dutzy

Or mai fi subcontractat fabricatie de grinzi si catre ACI Cluj, care are fabrica de prefabricate in Dezmir.

roberthpop

Nu par a fi grinzi pentru structuri de autostrazi,poate pentru lucrari mai mici!
Roberth Pop

andreita

azi dimineata pe la 8 era activitate mare la pasajul de pe DN1 peste Dex4. lucrau la placile de racordare(cred ca asa se numesc) si la umplutura, sa ajunga la nivel. in plus am mai vazut utilaje in miscare la bretelele de la Tureni.

as zice ca sigur pana in iarna se circula pe pasaj


in schimb la ora 10 seara, nu era activitate deloc (banuiesc ca se lucreaza doar cat e lumina)

raulbogdan23

Un update mic de azi:
- se lucreaza la realizarea armaturii la cele 2 viaducte (Paraul Racilor si unde e o supratraversare a unui drum agricol)
- au instalat o macara pentru DC la care s-a forat recent
- la subtraversarea DC85 a ajuns si cel de-al doilea pilon la inaltimea maxima cu armatura, urmeaza sa cofreze; la celalalt pilon lucreaza la bancheta

Fara filmare.

raulbogdan23

Am uitat sa mentionez ca la rampa dinspre Cluj la subtraversarea DN1 parea ca ceva nu a iesit cum trebuie, au scos material de pe margine pe modelul WeBuild de pe PISI5.

Revin luni in zona pentru ca azi drona mi-a pus bete in roate.

lorigergely

Un scurt reportaj video publicat pe pagina oficiala de facebook a celor de la Dimex 2000:

https://www.facebook.com/Dimex2000/videos/1260834715161554/

ncb

L-am gasit si pe Youtube pe pagina E fain la Cluj doar ca ei au exagerat putin cu titlul :lol:


Hercule

Cine a proiectat conexiunea asta ar trebui sa isi dea foc la diploma.  :(
Deșteaptă-te române!

piXel


Hercule

Am comentat de fiecare data, dar fie, pentru ca esti nou si nu ai chef sa citesti mai inainte, o sa repet ce imi vine rapid in minte:

1. Nod supradimensionat in comparatie cu alte noduri (imaginile sunt la aceeasi scara)

A0-A3  /  A3-DEx4  /  A3-A10


A0-A1  /  A0-DN1  /  A0-DN4

2. Supratraversare DC85 complicata, foarte inalta si dificil de executat. Cred ca un tunel de 200-300 metri ar fi rezolvat elegant problema. Posibil si mai ieftin.
3. O alta supratraversare 500 metri mai la nord pentru un drum comunal care nici nu are denumire.
4. Basca inca 2 pasaje peste paraie in aceeasi zona. Se puteau grupa cat de cat pasajele cu cel putin o supratraversare.
5. Breteaua Gilau -> Tureni facuta intr-un canal.

Nu tine de proiectul asta, dar nu s-a gandit nimeni ca pe DN1 sensul spre Cluj cele 4 benzi (2 DN1 + 2 legatura de la A3) se transforma imediat in 1 (una) banda imediat dupa curba. Acolo va fi distractie!

Acuma imi pare rau daca te-am nimerit si tu esti proiectantul. Dar imi sustin afirmatiile. :p 

Deșteaptă-te române!

piXel

Mersi pt lămuriri. Nu sunt proiectantul, nu lucrez în domeniu. Singurul motiv pt care e un proiect atât de complicat este că nodurile sunt pe teren foarte denivelat. Celealte noduri sunt pe teren relativ plat.
Poate bat câmpii cu dizgrație.
Unde sunt 100% de acord cu tine este nevoia de a avea sub/supratraversări pt drumuri comunale/agricole la foarte mică distanță între ele.
Am mai văzut și în alte proiecte și pare o risipă.