News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.


marinul

Macedonia

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Si cel mai bun lot din Macedonia pe care am fost, facut de Akor

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

marinul

#1277
Si intrarea in Grecia, imi place separatorul natural :)

(GPS)


In indepartare muntele Olimp

(GPS)


Din Litochoro vf Mithikas

(GPS)



Si la intoarcere poze cu autostrada care trece prin Belgrad

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


In concluzie cum am spus Serbia si Croatia au drumuri foarte bune si spatii de servicii. In Macedonia multa mizerie ca la noi pe marginea drumului, nu am gasit un spatiu de servicii, doar benzinarii iar in  unele nu gasesti deloc alcool. Kosovo la calitatatea autostraziilor par sa fie peste noi, spatii de servicii inexistente, foarte multa mizerie pe marginea drumului si multe monumente cu UCK (organizatie paramilitara care a  luptat pt independenta)dar pare destul de sigur de tranzitat

pentium10

de la 1 octombrie si Slovacia trece langa Poprad la 140km/h legal pe autostrada D1.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

adigsm

Nebunie de drumuri in Norvegia.



locatia e aici: https://www.google.com/maps/@60.422224,7.2293287,1878m/data=!3m1!1e3

Si noi cu lipsa noastra de tuneluri...

rizzuh

#1280
Are sens daca te uiti la harta topo, intrarea in tunel este pe la 300 metri altitudine, iesirea pe la 600 ;)

Adica cam la aceeasi altitudine care o au varfurile din poza asta:



4.5 km, diferenta de 300 metri, 6.6% panta medie pe toata lungimea.

alecu26

Chestia asta e mult mai comuna la caile ferate. Sunt mai multe exemple in lume. In SUA si prin Europa imi amintesc vreo doua unde am vazut filme...dar nu as putea indica exact locatiile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Am facut vreo 400+ km pe VOAK in Creta.
Concluzia: un drum prost cu ingustari, de la 1+1 la 1+1 si inca ... pana la 1.5 m pe o alta banda (dar variaza in functie de relief) si pana la 3 + 3 (pe langa orase), la denivelari, lasari, carpeli si petice, inclusiv pietere mici (chiar mici) cazute pe sosea ... de toate are soseaua aia.

Intradevar pe autostrada, care te ustura la buzunar, totul e lux, dar cand iesi de pe autostrada ... pot zice ca sunt mai jos ca noi. Noi avem niste DN-uri in general bune. Adevarat ca la ei se evita orasele, pe cand la noi DN-urile direct prin ele.

In alti ani am mai facut inca vreo 2000 de km prin alte parti ale Greciei si peste tot e cam la fel.

elphax

autostrada pe 2 niveluri subterane in Olanda

LINK





rocklee

care este povestea acestei autostrazi ....ce termen de finalizae are .....este in construita in PPPu... ??? ???

cezar-mario2012

Este un PPP cu finanțare din China, finalizare poate la anul, la ea lucrează două firme CRBC(China) și BEMAX(Muntenegru). Filmările sunt de pe loturile executate de Bemax, de pe loturile executate de chinezi nu prea sunt filmări, dar lucrările lor sunt spectaculoase.


voicul

De fapt povestea este: cum a cumparat China o tara din Europa sub forma calului troian numit PPP.

O sa inceapa din munte si o sa se termine in munte.
Muntenegru va trebui sa vand o alta tara ca sa termine aceasta autostrada - din granita in mare adica.

cezar-mario2012

Aceasta este secțiunea cea mai grea și se va conecta cu capitala, pe partea cealaltă se va termina într-o zonă cu multe conexiuni, drumurile naționale din acele zone sunt în modernizare acum. Două ramificați sunt importante legătura cu Serbia și legătura cu Kosovo.


rocklee