News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: cezar-mario2012 on October 27, 2019, 09:13:48 PM
... de pe loturile executate de chinezi nu prea sunt filmări, dar lucrările lor sunt spectaculoase.

@rocklee,
sper sa nu gresesc, dar in filmarea postata de cezar-mario2012 in martie se vede piesa de rezistenta a chinezilor, cel mai mare si inalt viaduct...
Pe mine m-a luat ameteala doar vazand filmarea....
Nici macar nu as fi in stare sa urc atat de sus, ce sa mai vorbim de lucrat acolo...
Eu merg pe principiul ca la inaltime stai in chestii sigure (avioane/planoare/aerostate) nu in niste bete nesigure din beton-armat...  ;)

Oricum, uita-te de la minutul 02.00 si ai sa intelegi ce a incercat sa spuna cezar-mario2012 cu "lucrari spectaculoase":

Quote from: cezar-mario2012 on March 03, 2019, 11:12:53 AM
Muntenegru, autostrada Bar - Bolijare:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

^ Uite aici viaductul, intre timp a fost finalizat structural și au început finisările, va fi flancat pe ambele parți cu panouri antivânt de patru metri înălțime.


pasadia

Desi nu neg utilitatea acelor panouri, imi va parea rau de lipsa de priveliste de pe viaduct...

perfidus

Poate se indura de turisti si le fac transparente. Ca drumul va fi cu scop turistic destul de clar.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

Pun aici, ca daca pun in parcare, iar zic cei de la CNAIR ca sun hater si ca nu imi place de ei (si au dreptate):

Si la noi e la fel, pentru ca noi avem felxibilitate si putem muta teremenele dupa bunul plac. Deci noi putem termina si 3 zile inainte de termen!

VIDEO. Tunel construit în 4 zile la Amsterdam

https://www.digi24.ro/stiri/externe/ue/video-tunel-construit-in-4-zile-la-amsterdam-1212282

alecu26

nu prea am inteles din filmare unde e tunelul...si mai ales unde sunt aia 3000 de muncitori.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

laszlo.robert

Ieri Polonia a deschis 11 km din Dx  S11. Cu această deschidere a depășit pragul de 4000 km  de drum de mare viteză.
Această  sumă este jumătate din cei 8000 km cuprinși în Masterplanul lor de dezvoltare a rețelei de autostrăzi și drumuri expres. Polonia mai are în construcție în diferite faze alți 1000 km.
De menționat că primii 1000km au fost atinși în anul 2008 ,deci  în 11 ani au construit 3000 km.
Dacă am face o mică comparație între Pl si Ro , noi am trebui să  avem în folosință 3000 km ,în  bază a suprafeței teritoriale  și 2000 km după numărul de locuitori. Iar în execuție 700 km în bază de suprafață și 500 km după nr.de locuitori.

Dominik

You're in Steelers Country

nenea_hartia

Acum o săptămână am fost la Lisabona și, pe lângă orașul în sine, am rămas cu gura căscată când am văzut infrastructura de acolo. Scuze pentru calitatea pozelor, dar cerul a fost tot timpul acoperit și a plouat des.

Podul Vasco da Gama (12,3 km), de tip hobanat, peste care trece autostrada A12:

















nenea_hartia

Podul 25 de Abril (2,27 km), de tip suspendat, rutier și feroviar:







O parte din viaductul de acces la pod:



Tablierul metalic susține infrastructura căii ferate, în timp ce pe cel de beton este construită infrastructura rutieră:




nenea_hartia


nenea_hartia



Viaductul de acces la pod:








nenea_hartia



Dedesubt, prin zona mediană trec trenuri regionale către Estoril și Cascais, iar în dreapta sunt câteva linii care permit manevrele trenurilor de marfă dinspre și înspre zona docurilor, aflată în apropiere:







La sol se vede un tren regional spre Cascais, pe pod trece un tren către sudul Portugaliei:



nenea_hartia







În stânga se observă Monumentul Navigatorilor:




voicul

^Posibila intrare in faliment a Portugaliei este tocmai cauzata de aceasta infrastructura. Se pare ca au facut-o pentru ca se putea, dar nu prea e folosita.

Pana la urma e de apreciat ca au stiut sa atraga fondurile UE.