Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 41 Guests are viewing this topic.

iuli

Sper ca nu ati asteptat prea mult  :-[

Bazin de decantare a apelor pluviale de langa nodul de la Giarmata



Se termina banda de accelerare dinspre nodul de la Giarmata



Si imediat incepe presemnalizarea spatiului de servicii







Panourile fonoabsorbante facute din ceva aschii de lemn cimentate. Nu sunt prea incantat de aspect :( Preferam cele impletite din lemn de pe Arad bypass











Pasajul de la Giarmata foarte aproape de finalizare





Se rearanjeaza pamantul





Ne apropiem de spatiile de servicii











Podet peste paraul Unu













Se fac rosturile de dilatatie la podet











-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Intrarea in spatiile de servicii dinspre Timisoara







Inca se mai fac santurile de drenare a apei



Si limita de viteza pe autostrada...





Podetele gemene sunt peste Valea Behelea







Gardurile sunt montate in unele parti







Spre Timisoara, pasajul peste autostrada finalizat si intrarea in spatiul de servicii



Incepe deja presemnalizarea nodului de la Remetea Mare









Pasaj peste autostrada care pe o parte are deja balustrade





Acelasi pasaj inspre Timisoara





Aproape de nod inspre Timisoara



-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Nodul de la Remetea Mare





Dinspre nod spre Timisoara



Nodul de la Remetea Mare dinspre DN6



Din dreptul sensului giratoriu a drumului de legatura cu A1 cu DN6 inspre Remetea Mare...



... si spre Izvin



Poze de pe pasajul de la nod inspre Timisoara











Si inspre viitorul lot 2 cu breteaua de acces de pe DN6 pe A1



Bazinul de decantare a apei pluviale de la nod



Apa limpede ca de munte...  :cheers:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Si ne intoarcem spre Timisoara. KM 495...



Vitezele legale pe autostrada





Mai sunt 23 de kilometri pana la Timisoara



Aici se vor monta telefoanele SOS



Incepe banda de deccelerare pentru spatiul de servicii





Si in acest moment spatiul de servicii inspre Timisoara e mai avanasat decat celalalt. Deja se taseaza pamantul pentru asfalt.



Intersectie pentru acces in diferite zone ale parcarii





Inspre intrarea in spatiul de servicii



In dreapta, cladirea alba e toaleta, se lucra la gresie





Parcarea pentru TIR-uri



Se pun bordurile parcarii











Ne apropiem de nodul de la Giarmata si acum se vede progresul pasajului DC din Giarmata





Gardurile de protectie au reinceput sa apara





Si am ajuns la final



Multumiri reprezentantilor constructorului pentru intregul sprijin acordat.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

#3214
Si acum, ce va doare pe toti... Data la care se va putea circula pe portiunea asta de 9,5 km pe care multi o sa o ia in ras...
Deadline-ul este 15 septembrie  ???
Daca vor sa predea lucrarea la 15 septembrie si atunci sa o deschida traficului atunci ma indoiesc de termenul asta, daca doar vor sa o deschida traficului si sa mai lucreze atunci e perfect realizabil in cazul in care la nod se baga la greu desi nu mai e mare branza decat lucruri marunte dar mancatoare de timp.
Ce asteptam noi toti este nodul de la Giarmata care pare rupt din alta piesa, dar insa mai e ceva ce m-a ingrijorat pe mine... portiunea de legatura dintre Arad - Timisoara si Timisoara - Lugoj, unde nu s-a facut NIMIC... Pai mai sunt o gramada de straturi de dorosol, asfalt plus timpii de asteptare pentru fiecare. Corect nu se incadreaza in timp, facut pe viteza da, dar calitate ba...  :2c:

Apoi, ce vi se pare aiurea in poza asta?



sau asta



Ce vedem pe indicatorul asta?



dar pe asta



si mai ales pe asta facut data trecuta in dreptul bretelei de iesire de la nodul de la Remetea Mare



:o

LE Era sa uit.... vestitele cabluri de curent din apropierea spatiului de servicii (ghiciti?) sunt tot acolo!!!  :headbash:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

lautaxi

Multumim de poze, sunt super
Cred ca  in 2 sapt e gata.

sebba

nu ma prind ce e in neregula cu pozele alea
ori e prea tarziu ori imaginea mea de ansamblu e incompleta :D

ne spui? plzzzzzzzzzzzzz! :)
Sailing away! S/Y Haimana

Klaudiu!!!

#3217
Super pozele  :cheers: ceva informatii din interior despre viitorul lot???macar zvonuri?!

BoGDaN

Iuli ca de obicei un PRO! 10x man
Nu reusesc sa ma prind nici eu :)
Ce deosebire intre papucarii Euroconstruct si Romstrade de pe A3 si UMB. Manusi, echipament de lucru, etc. Asa da!

iuli

Un hint:
Nodurile trebuie sa aibe iluminat...  8)
La a doilea set de imagini inca va mai las sa va ganditi  :D
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

#3220
Excelenta treaba iuli...felicitari.
Sincer m-am tot uitat pe pozele incriminate.....mie mi se pare aiurea indicatoarele care pt ce dumnezeu au limita de viteza asa?
Chiar nu le am priceput limitarile. Eu unul nu imi amintesc pe afara sa vad astfel de indicatoare pe afara. Sunt limitari de viteza pt banda de iesire dar....din ce inteleg eu...la intersectie cu European ies cu 80 , la intersecti cu DJ merg pe 50, iar pe banda de decelerare cu 40.........
Pe A3 nod Turda(singurul nod facut ca la carte si semnalizat corespunzator acum) pe decelerare ai 80 apoi cand intri pe bretea ai 60 urmand apoi 40....3 indicatoare in 500m.....

later:
pai eu daca vin cu 130 regulamentar spre indicatorul din ultima poza....crede-ti ca la ce marime are o sa vad limitarea la 40....
Si inca ceva as vrea sa-l vad pe istetul care poate iesi cu 80/h spre E70.....Daca e limitare la 80...teoretic se poate merge cu ceva mai mult.....oare e proiectat la asa viteza nodul?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

udar

#3221
multumim iuli de poze foarte faine ca de obicei..........
apropo pe la inceputul constructiei acestei centuri a Timisoarei cum era denumit acest tronson 1 din Timisoara-Lugos  se discuta ceva de genul ca o sa fie iluminata ca si bypass Arad sau nu imi amintesc eu bine, poate ca de noduri se spunea.............????

legat de acele poze si eu am remarcat 40; 50 ; 80 limitarile........

BoGDaN

Bun, lipseste iluminatul....dar de ce? Is boland io de nu ma prind  :lol: Nu e un standard la nivel de noduri privind iluminatul?
Apoi sa reduci la 40 pe banda de decelaratie urmeaza o iesire foarte curbata....ori ce?
Nu sunt specialist in domeniu asa ca sunt curios de raspunsul tau Iuli :lol:

sebba

zi-le domnu' geo!
nu ne prindem, n-am fost acolo "live" si cu cat ne muncim creierii mai mult cu atat ne departam de subiect :)

de iluminat nodurile ai dreptate, da, asa ar trebui dar numai la asta nu m-am gandit... da-le dr*** de becuri, am crescut fara becuri si fara drumuri...   asa ca un nod neiluminat il putem aborda fara probleme... care poate.... care nu... merge ziua! :D

deci care-i soparla?
Sailing away! S/Y Haimana

tonică

Quote from: iuli on September 04, 2012, 11:01:35 PM
Un hint:
Nodurile trebuie sa aibe iluminat...  8)


Acel nod se va putea folosi doar in timpul zilei... :D

Insa legat de bucatica aceea intre loturi nu cred ca trebe sa ne ingrijoram, cam aceeasi treaba cu aproximatie a fost si pe bypass arad cu portiunea ce tinea de aeroport...ca sa nu mai zic de casuta 'veterinarilor', ambele finalizate in timp record... Sa speram insa ca tine de umb si nu de ceilalti... ;)
Eu unul zic ca vor fi gata pe 15 si nu cred sa fie necesar sa termine si spatiile de servicii pana atunci, oricum ar fi primele finalizate din toate aceste ultime loturi date in constructie.