Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 47 Guests are viewing this topic.

Ionut

De putut se poate, insa vom vedea ce se va decide.

rocklee

Ionut ...ce sti se lucreaza pe timisoara lugoj ... ????

Eurocopter

Stati pe pozitii, saptamana viitoare aflam mai multe despre Tm-Lugoj lot 2.

stefanudrea

Cred ca beau prima bere din viata mea cand se face tm lugoj lot 2!

rocklee

#23494
stie cineva locul exact unde sau descoperit castori pe lotul umb-ului ....sa puna locul pe google maps [link] ...as vrea  sa merg pana acolo sa vad si eu ...; minunea ; :o  :o

horatiu.cosma

Probabil ca aici.

Am gasit ceva articole pe net, pun chestile legate de castori:

"Cele trei familii de castori, animale protejate prin lege, au fost descoperite în zona localității hunedorene Bejan. Castorii şi-au făcut casă pe un canal care se află lângă un iaz al termocentralei Mintia. Un localnic a văzut familiile de castori şi a anunţat autorităţile de mediu că lucrările la autostradă vor trece extrem de aproape de iaz."

"De la sfârşitul săptămânii trecute au început în forţă lucrările la autostradă, mai exact în zona localităţii Bejan, lungul porţiunii din DJ 706 A aflată între DN 76 şi iazul nou al Termocentralei Mintia. În porţiunea respectivă s-au stabilit castori, chiar în canalul de sub dig, din partea dreaptă, iar urmele activităţii lor se întind pe circa 1 km, urme care cuprind cel puţin două baraje şi numeroşi copaci roşi de aceştia."

"Aceştia şi-au făcut casă pe un canal din zona localităţii hunedorene Bejan, lângă un iaz al termocentralei Mintia."

Articolul asta e cel mai complet.

rocklee

multumesc horatiu ...la viitoarea iesire voi incerca ...sa fac o vizita in zona sa vad desprece este vorba .....!!

danny_cbu

Pe lotul 3 Sibiu-Orastie s-a dat jos parapetul separator intre sensuri imediat dupa nodul Apold pe vreo 200 de metri inspre Sibiu. La fel si inainte de viaductul Aciliu, inspre Sebes.
Banuiesc ca se pregatesc de o inchidere partiala a autostrazii pentru reparatii.

horatiu.cosma

Cel mai probabil se va circula pe un sens, in timp ce celalalt va intra in reparatii capitale. Sper sa nu vedem bizoni care nu au rabdare 4-5 km in spatele tir-ului, si se vor aventura pe banda de urgenta.

Cozak

#23499
^
Nu o sa aibe cum. In mod normal si banda de urgenta va fi folosita pentru mers, asta daca vor delimita frumos cu separatoare.

GabiHd

#23500
Emisiune despre autostrada Orastie - Sibiu lotul 3

http://www.nasul.tv/

http://www.youtube.com/v/Oond2iJfXyw


MNU

#23502
Quote"Când a fost gata totul, am avut o şedinţă. Am luat experţii noştri şi experţii lor. <<Dacă există cel mai mic dubiu că o deschidem acum şi n-o deschidem peste o lună sau peste un an, spuneţi acum>>. Toată lumea zis că din punct de vedere tehnic nu va fi nici o problemă", rememorează Neaga, care spune că expertizele ulterioare au arătat că problemele apărute pe autostrada Orăştie-Sibiu, lot 3, au fost cauzate de o nerespectare a proiectului de către constructor. 

Ce om cu doua fete e Neaga asta... dupa ce au insistat sa se deschida inainte de turul doi al alegerilor, esential pentru mitoman, brusc, "s-au sucit" si, cu doua zile inainte de deschiderea programata, a spus ca daca e vreo problema, nu se deschide. Iarasi ne insulta inteligenta individul asta.

horatiu.cosma

Acuzatii nu pot fi aduse CNADNR-ului decat pe baza de expertize tehnice. Ok, sa zicem. Expertii tehnici CNADNR + constructor s-au strans cu 2 zile inainte de deschiderea circulatiei, si in unanimitate au decis ca nu exista niciun pericol pentru participanti, in concluzie se poate deschide. Peste doua saptamani apare crapatura. Vorba aia, cu asa experti alaturi, nu mai ai nevoie de dusmani. Deci domnul Neaga ne spune ca in societatea civila nu poti avea intredere, nefiind specializata, dar in specialistii CNADNR da. "Acolo ne-au explicat profesorii universitari că s-a creat un fenomen exact ca la canalul Dunăre-Marea Neagră. Acele forme de relief s-au stabilizat de la sine."(debleul de dupa viaduct). Domnu Neaga, acolo s-au bagat tone de DURASOL, plus ca mai e CF pe o parte, unde sunt ziduri de sprijin care tin cat de cat de deal. S-au pus poze cu niste crapaturi mai departate de debleu, acolo nu exista stabilizare de la sine. Solutia e sa indulceasta panta peste tot in debleu, sa termine zidurile de sprijin, sa finalizeze sistemul de scurgere al apei, si sa il curete periodic.

TraianBV.

Miercuri plec spre Viena, voi face poze de pe tot traseul, inclusiv de pe Sibiu Orastie.
Stay tuned!