Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 26 Guests are viewing this topic.

Ionut

Va rog nu deviati cu discutii pe langa A1. Aveti threaduri pentru tot ce va trebuie.

Quest

^^
Alecu, deci TS n-a primit avizul CTE ? Asta cu "se aproba PT cu observatii" e cutit cu doua taisuri. CNADNR trebuia sa nu le aprobe PT pina nu era ok din TOATE punctele de vedere, nu "pe alocuri cu observatii". TS o sa spuna ca observatiile erau minore, motiv ptr care le-a dat ignore. Asa-i cind tu Beneficiar nu esti ferm in cerintele pe care procedura iti da voie sa le impui. 

Inteleg Horatiu, deci si Salini a schimbat viaducte cu terasamente pe LG-DV L2.
Delacroix are niste randari frumoase, dar cred ca sint de la Nod Grind pe L3, nu Margina. Oricum, tin minte ca tot asa e full de terasamente si pe acolo, in loc de viaducte.
Common sense will get you far !

Cozak

Quote from: horatiu.cosma on August 18, 2015, 02:12:33 PM
La nodul de la Margina, era un viaduct continuu peste DN si CF. Acum se fac doua podete si terasament intre. La Stejaris era viaduct, s-a eliminat de tot structura. Despre astfel de "pendulari" vorbesc. Nu mai continui, ca nu e locul potrivit, dar sper ca ati prins ideea.

Nu, nu era viaduct continuu ci doua pasaje intre ele umplute cu terasament, se observa si in SF a lui DIWI.Nu avea rost sa il schimbe la viaduct.Se vede?Colorat cu verde e terasamentul.



alecu26

CNANDR era intre ciocan si nicovala. Trebuia sa-i ajute cumva sa inceapa lucrul, ca altfel se duceau pe apa sâmbetei (oricum s-au dus) si fondurile de pe acest tronson.

Cu TS pur si simplu nu te joci. Au fost scene hilare la aprobarea in 2011 a CTE-ului pentru Lugoj-deva 1, când au fost respinsi de 2-3 ori...si ei veneau cu aceasi solutie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: Cozak on August 18, 2015, 04:14:28 PM
Nu, nu era viaduct continuu ci doua pasaje intre ele umplute cu terasament, se observa si in SF a lui DIWI.Nu avea rost sa il schimbe la viaduct.Se vede?Colorat cu verde e terasamentul.

E colorat cu verde inclusiv peste calea ferata...
Si la relocarea DC106 nu inteleg de ce nu l-or fi dus in giratoriul dinspre Faget ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AlexIP

E DC, căruțe, biciclete, chestii dinastea care n-ar fi bine să fie băgat într-un giratoriu de pe care poți ajunge rapid pe autostradă dacă greșește calul drumul.

danutzu_1069

Azi dimineata se reparau parapetii la km281. sensul Sibiu - Deva
Total neprofesional!!!
Fara indicatoare vizibile de deviere pe o banda.
Masina care i-a adus pe muncitori si materiale stationa pe banda de urgenta, si muncitorii traversau in voie benzile de circulatie.

E bine asa????

(cred ca merge si la "siguranta circulatiei")

Ionut

^ Evident nu e bine, am tot discutat subiectul asta. Da, e de siguranta circulatiei, puteti discuta acolo.

TibiV

Astazi are loc prima sedinta de guvern dupa 3 saptamani de pauza.
Pe agenda sedintei gasim:
Quote
20.   PROIECT DE HOTĂRÂRE privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Autostrada Lugoj-Deva"
Fara alte detalii...
E posibil sa fie vorba despre relocarile stalpilor LEA, dar la fel de bine ar putea fi vorba de orice alte modificari ale proiectului aparute in plus fata de SF...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20366889-compania-autostrazi-despre-problemele-aparute-lotul-3-din-autostrada-orastie-sibiu-constructorul-lucrat-gresit-nu-respectat-proiectul-daca-nu-remediaza-contractam-alta-firma-recuperam-banii-constructo.htm

"În data de 17.08.2015, a avut loc o şedinţă de lucru la sediu CNADNR, la care au participat reprezentanţii Beneficiarului, Antreprenorului şi Experţi Tehnici implicaţi, atât din partea CNADNR S.A., cât şi din partea Antreprenorului, în cadrul căreia s-au concluzionat, în baza investigaţiilor din teren, următoarele cauze cu privire la degradările constatate de la km 60+600:

-    nerespectarea prin execuţie a soluţiei proiectate;

-    funcţionarea defectuoasă a sistemelor de colectare şi evacuare a apelor pluviale din cauza colmatării/degradării substraturilor de beton, permiţând infiltrarea apelor în rambleul drumului

-    compactarea redusă a straturilor structurii rutiere"

Totusi, CNADNR mentioneaza ca "atât Experţii tehnici din partea Antreprenorului, cât şi cei din partea Beneficiarului, au concluzionat faptul că apariţia şi evoluţia acestui defect nu s-a cauzat unui fenomen de alunecare ci unei tasări structurale pricinuită de execuţia necorespunzatoare a lucrărilor la corpul autostrăzii".

TibiV

Exproprieri A1 Lugoj-Deva:
Quote
Fonduri alocate pentru plata despăgubirilor pentru exproprieri ale unor imobile situate pe amplasamentul suplimentar al Autostrăzii Lugoj-Deva
19 August

    Guvernul a aprobat, printr-o Hotărâre, declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar al lucrării de utilitate publică de interes național Autostrada Lugoj-Deva, precum și fondurile necesare pentru plata despăgubirilor. Prin acest act normativ, Executivul a alocat suma de 773.000 de lei destinată despăgubirii celor 1582 de imobile, reprezentând terenuri extravilane, în suprafață totală de 878.164,82 metri pătrați.  Proprietăţile se află pe raza localităţilor Dumbrava, Făget, Margina din județul Timiș și localităților Lăpugiu de Jos, Dobra, Gurasada, Ilia și Brănișca, din județul Hunedoara.
     Suma de 773.000 de lei necesară despăgubirii imobilelor a rezultat ca urmare a Raportului de expertiză întocmit de către un expert autorizat al Asociației Naționale a Evaluatorilor Autorizați din România (ANEVAR), conform Legii 255/2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică necesară realizării unor obiective de interes național, județean sau local, cu modificările și completările ulterioare, precum și normelor metodologice de aplicare a acesteia.
     Menționăm faptul că pe coridorul de expropriere nu există imobile care ar putea constitui monumente istorice/zone de protecție a acestora.
      Suma necesară plății despăgubirilor se încadrează în suma globală aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 1232/2010 privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate private situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică Autostrada Lugoj-Deva. Fondurile se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor.

Informații suplimentare:
   Hotărârea privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării Autostrada Lugoj-Deva a fost luată de Guvern în decembrie 2010, prin Hotărârea Guvernului nr. 1232/2010. Ulterior, în 2012, aceasta a fost modificată.
    În 2010, Guvernul a aprobat planul de amplasament aferent Lotului 1 şi a fost declanşată procedura de expropriere pentru acest lot pentru proprietăţile situate pe raza localităţilor Lugoj, Balinţ, Belinţ, Bethausen, Traian Vuia, Mănăştiur şi Dumbrava. Ulterior, lista de exproprieri a fost completată cu imobile din Lugoj şi Coşteiu. Suma aferentă despăgubirilor pentru tot Lotul 1 a fost de 950.720 lei. O nouă completare, de 147.000 lei, s-a făcut în 2012.
    În 2012 a fost suplimentată lista de exproprieri pentru Loturile 2,3 şi 4 pentru imobile situate pe raza localităţilor Făget, Margina, Lăpugiu de Jos, Dobra, Gurasada, Ilia, Brănişca şi Şoimuş. Cuantumul total al despăgubirilor a fost estimat la 5,19 milioane lei.
    Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii Autostrada Lugoj-Deva au fost aprobaţi de Guvern în iulie 2010.
    Lungimea viitoarei autostrăzi va fi de 99,5 km, lucrările fiind împărţite pe patru loturi:
-   Lot 1 Traian Vuia – Sanovita, 27,4 km;
-   Lot 2 Cosevita – Traian Vuia, 28,6 km;
-   Lot 3 Ilia – Cosevita, 21,2 km;
-   Lot 4 Şoimuş – Ilia, 22,1 km.
Sunt 87 ha de teren, deci se pare ca nu e vorba de teren pentru relocarea stalpilor LEA, ci chiar de terenuri de sub autostrada....
Am facut si un mic calcul: 88 bani/mp (0,88 RON/metru patrat)... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


dragos.popescu

Expertiza de la autostrada Sibiu – Orăștie: CNADNR-ul amenință constructorul. Ce decizii s-au luat! http://goo.gl/CAzIJ8

anacronox

Domnule Dragos Popescu.

Tot respectul pentru ca aduceti informatii pe forum dar titluri bombastice in stilul sport.ro/ cancan doar ca sa va creasca numarul de clickuri pe site nu cred ca este scopul acestui forum. Tot ce e articolul asta e copy-paste dintr-un document CNADNR, contributie jurnalistica 0. Puteati mai simplu sa dati direct linkul de la comunicat.

Cu respect,
Anacronox

rocklee

am fost pina pe santierul umb -ului ...la baraj , si inca doua locuri...dar nimic nou ...nici nu erau iesiti la lucru  !!!!