Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 74 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Cumva te referi daca e viaduct continuu ? eu din proiect am inteles ca sunt 2 poduri separate peste Cf si Dn, deci scurte,restul rambleu.

horatiu.cosma

Sunt cam 350 de metri intre CF si DN, aveam impresia ca o sa faca un viaduct continuu acolo. Poate m-am inselat, dar intrebarea mea e daca toate pilele sunt la stadiul precizat de @istvan78, inclusiv cele care preced si succed CF.

Eurocopter

Am primit de la CNADNR raspuns la solicitarea privind remedierea parapetilor rupti de pe A1 Sibiu-Deva. Ce ma bucura este ca in urma acestei solicitari s-au trimis oameni in teren pentru identificarea/confirmarea acelor puncte, iar pe alocuri problemele deja s-au remediat. Ce nu ma bucura in schimb este ca DRDP Timisoara face achizitie publica pentru a remedia restul de puncte cu parapeti deteriorati, procedura ce s-ar putea sa dureze inacceptabil de mult.

Am deschis un nou topic in care vom centraliza toate adresele trimise de catre API si statusul raspunsurilor.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=377.0

istvan78

Quote from: horatiu.cosma on July 21, 2015, 06:56:56 PM
Sunt cam 350 de metri intre CF si DN, aveam impresia ca o sa faca un viaduct continuu acolo. Poate m-am inselat, dar intrebarea mea e daca toate pilele sunt la stadiul precizat de @istvan78, inclusiv cele care preced si succed CF.
Doar langa sosea am vazut eu din goana masinii... din pacate nu am avut posibilitatea sa opresc sa aprofundez observatiile.  :(

pasadia

Raspunsul CNADNR postat de eurocopter mai sus:


adiarc

A1 Sibiu-Deva este in admin.Drdp Timisoara ???????...Doamne ce idioți........pai pe principiul asta , de ce nu DRDP Galați , Iași sau Constanta ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Din cate stiu partea din jud. HD e in grija DRDP Timisoara. Ce e in SB + AB e la DRDP Brasov.

stangabriel

#22942
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2021%2007%202015%20-%20Lucrari%20Orastie%20-%20Sibiu%20Lot%203.pdf

11 pagini despre Lotul 3 Impregilio. Constari.

Ideea principala:

Procesul-verbal de predare-primire incheiat in aceste conditii nu este un proces-verbal de
receptie pentru partea de lucrare in cauza, dar inverstitorul poate cere inscrierea in
procesul-verbal de receptie, intocmit la terminarea lucrarii in intregime, a viciilor pe care
le-a constatat cu ocazia predariiprimirii si le-a consemnat in procesul-verbal respectiv.
Pentru partea de lucrara preluata de investitor, perioada de garantie pentru viciile care nu
tin de siguranta constructiei incepe de la data terminarii remedierilor.", in data de
13.11.2014 a fost emis Procesului Verbal de predare – preluare care a recomandat
preluarea lucrarilor executate la tronsonul de autostrada Orastie - Sibiu, lot 3: km
43+855 – km 65+965 in vederea deschiderii traficului rutier. Acest documentat a fost
acceptat si insusit de catre Antreprenor, prin reprezentantul sau.

- "Tevile de scurgere contorsionate" sunt defapt tevile de canalizatie ale
sistemului ITS care datorita dilatatiilor viaductului au fost desprinse din zona
de mufare. Aceasta deficienta va fi remediata in cursul zilei de 21.07.2015.

Placa de ornament de pe grinda parapet a fost degradata datorita lovirii cu
cupa excavatorului in momentul taluzarii umpluturii la sfertul de con.
- Panoul de semnalizare de la km 60+300 dr. (km 272) a fost miscat de o
alunecare de suprafata. Fundatia este realizata la o adancime de 1.50m. Pe
zona respectiva sunt prevazute in proiect consolidari cu coloane deep-mixing,
care nu au fost inca realizate.
− Fisurile aparute la riglele pilelor Viaductului de la Aciliu
Antreprenorul a emis un raport tehnic detaliat, semnat de un expert, prin care se
ilustreaza solutiile tehnice pentru a remedia microfisurile aparute la riglele pilelor
viaductului de la Aciliu, iar lucrarile de remediere vor incepe la finele lunii iunie
2015 si se vor finaliza in aproximativ 2 luni.
- Crapatura km 60+595 - km 60+717, calea 1
In data de 20.11.2014 s-a constatat aparitia unor fisuri la pozitia km 60+660, calea 1,
in corpul autostrazii care pleaca din banda de stationare sub forma de arc de cerc.
La data prezentei se constata executia lucrarilor la sistemul de drenaj aflat in partea
de aval a autostrazii, si s-a constatat ca Antreprenorul a efectuat lucrari de reparatii
provizorii a pe ambele cai, pe o lungime de 122.0 m (calea 2, banda a 2-a, iar pe
calea 1 pe toata latimea). In momentul de fata sunt in curs de elaborare 2 expertize
tehnice, una efectuata de Antreprenor, si una de CNADNR, in baza carora
Antreprenorul va adopta solutii de remediere a problemelor, degradarilor aparute.
− Alunecare km 64+300 - 64+500, calea 1
S-au constatat ravenari (eroziuni) si usoare alunecari ale taluzului debleului ca
urmare a actiunii apelor meteorice si a lipsei protectiei acestuia. Alunecarile
observate nu sunt de natura sa puna in pericol siguranta circulatiei pe aceasta zona,
in perioada imediat urmatoare.
In momentul de fata este in curs de elaborare o expertiza tehnica, in baza careia
Antreprenorul va adopta solutii de remediere a problemelor, de stabilizare a
alunecarilor existenta, si a refacere a elementelor degradate.
− Defecte constatate km 44+305 – km 44+380, calea 1
In zona km 44+360, calea 1 s-a constat un ebulment (denivelare) pe banda de
stationare de urgenta, la limita cu dispozitivul de colectare a apelor pluviale (sant).
Zona afectata este zona de conexiune a lotului 2 cu lotul 3
Pana in prezent Antreprenorul nu a remediat definitiv defectele constatate, iar in
Santier defectele au evoluat constatandu-se urmatoarele: dislocare tub camin dren,
fisura bancheta din fata zidului de gabioane, fisuri sant de scurgere a apelor, fisurare
acostament betonat. In momentul de fata este in curs de elaborare o expertiza
tehnica, in baza careia Antreprenorul va adopta solutii de remediere a problemelor,
de stabilizare a alunecarilor existenta, si a refacere a elementelor degradate.
− Infiltratii pasajul CF
Dupa realizarea umpluturilor peste pasajul CF si in urma ploilor cazute se constata
ca printre rosturile dintre elementele prefabricate curge apa. Actiuni corective
propuse: Se va convoca proiectantul in vederea aplicarii solutiei optime de
remediere. Se va emite Dispozitie de Santier in acest sens.
− Defecte constatate km 59+950 (cale 1)
S-a constatat aparitia unei denivelari in banda de urgenta, banda 1 si banda 2 , care
continua si pe calea 2.
In momentul de fata este in curs de elaborare o expertiza tehnica, in baza careia
Antreprenorul va adopta solutii de remediere a problemelor, de stabilizare a
alunecarilor existenta, si a refacere a elementelor degradate
− Defecte constatate km 62+090 – 62+140 (cale 1)
S-a constatat o denivelari aparute in banda de urgenta.
In momentul de fata este in curs de elaborare o expertiza tehnica, in baza careia
Antreprenorul va adopta solutii de remediere a problemelor, de stabilizare a
alunecarilor existenta, si a refacere a elementelor degradate
− Defecte constatate km 64+380 – 64+400 (cale 1)
S-a constatat aparitia unei denivelari in banda de urgenta, aparuta in urma
impingerilor provocare de taluz.
Conform informarii transmise de catre Antrprenor, in momentul de fata este in curs
de elaborare o expertiza tehnica, in baza careia acesta va adopta solutii de remediere
a defectelor constatate.

dragos.popescu

CNADNR a identificat 13 probleme la lotul 3 al autostrăzii Sibiu – Orăștie. Ce decizie radicală s-a luat! http://goo.gl/1prWCc


trifuhoria

Pana la Cunta sigur tine de Timisoara, imi amintesc de accidentul (carambolul)de la Cunta, din decembrie, dupa deschidere...atunci cei care trebuiau sa arunce material antiderapant erau de la Timisoara. >:(

NGC

#22946
^^^ A1, Judetul Alba, SDN Deva, Km 292+450 - 330+500, deci chiar de la nodul Cunta.

murelu

#22947
https://www.youtube.com/v/HibwHlqJGiM

filmare M43 Szeged - A1 Arad

Giuseppe

In filmare se vede ca au corectat panoul - "Punct de trecere a frontierei rutier Nadlac..."

cutter

În urma comunicatului emis de CNADNR, dar și pentru satisfacerea interesului public general pentru problemele de pe lotul 3 al autostrăzii Orăștie-Sibiu am emis astăzi o solicitare de informații către Companie: