News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 64 Guests are viewing this topic.

rocklee

si ne grabim inapoi catre casa ..sa aducem vestile depe santir


horatiu.cosma

Multumim @rocklee, beau o bere in cinstea ta :).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cozak


Quest

Raspunzind ieri lui Euromau, care are informatii din interiorul TS, spuneam ca nu stiu cum vrea TS sa astearna in doar 2 luni stratul de uzura pe tot lotul de A1 Izvin-Sanovita. Ptr ca le lipseste un asemenea utilaj.

(construirea Trans Maghreb)

Cu un asemenea utilaj ar reusi intr-adevar in 2 luni sa puna stratul de uzura (50 km tot lotul = 25+25 in ambele sensuri, fac ~1 km pe zi la 10 h de lucru /zi, lucreaza 6 zile din sapt. adica 52 de zile in 2 luni).
Dar nu au un asemenea utilaj, ci asfalteaza un sens de rulare din 2-3 asterneri asfaltice alaturate. Ritmul de inaintare e acelasi, dar una e sa inaintezi pe 3-4 m latime, si cu totul altceva pe o latime completa de 12-13 m al unui intreg sens de A.

Alte opinii ?
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

Am impresia ca TS asfalteaza jumatate de sens(ca latime) cu utilajele lor. Banuiesc ca daca au doua, mergand pe calculul tau, ar termina in 2 luni, cate unul pe fiecare sens. Merge utilajul pe un sens de la Izvin la Sanovita si face jumatate(latime) din stratul de uzura, si se intoarce  pe acelasi sens, cu cealalta jumatate. La fel face si utilajul de pe sensul invers. Sau nu au doua utilaje de acest tip?

Archi

Plus ca din cate am auzit si s-a mai discutat imi amintesc ca se poate face ceva mai mult de 1 km zilnic.

bogdymol

Se poate asfalta aceasi suprafata in acelasi timp chiar daca nu ai un finisor de asfalt care sa aiba grinda lata cat un sens de autostrada.

PORR de exemplu a asfaltat Centura Arad si Arad - Pecica (stratul de uzura) cu 2 finisoare care mergeau in paralel. Unul era cat cele 2 benzi de rulare, celalat cat banda de urgenta. Rostul era "la cald", asa ca nu se vedea (si oricum era gandit sa fie exact intre b1 si banda de urgenta, unde vine marcajul din acel termoplastic care vibreaza daca conduci pe el).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

infraAdi_ro

TS a asfaltat stratul de uzura de pe celalalt tronson pe care la terminat anul trecut cu 2 finisoare la fel mergand in paralel la departare de 3-4m unu de celalalt .....cate 6 m latime un  finisor.Rostu se face la cald astfel incat nu se observa......In plus planeitatea e mai buna si se poate controla mai usor cu latime mai mica decat sa mergi cu 12 m odata.....Au facut aprox 1,5-1,8 km pe zi pentru ca lucrau in 2 shimburi......de dimineata de la 5-6 pana seara la 10-11.....Am participat si eu activ atunci si stiu ce vorbesc.....
Romania are un viitor doar daca are prezent!

horatiu.cosma

Termina in doua luni, nu e problema, ideea e ca nu pot incepe pana cand nu au functionale majoritatea supratraversarilor, si asta se pare ca mai dureaza ceva.

dangal

#22165
Din pacate si cred ca tehnologia aceasta e motivul pt care lotul 1 Lugoj  Deva e de departe cel mai denivelat lot nou din Romania.

Quest

#22166
Quote from: euromau on June 21, 2015, 05:47:29 PM
TS a asfaltat stratul de uzura de pe celalalt tronson pe care la terminat anul trecut cu 2 finisoare la fel mergand in paralel la departare de 3-4m unu de celalalt .....cate 6 m latime un  finisor.Rostu se face la cald astfel incat nu se observa......In plus planeitatea e mai buna si se poate controla mai usor cu latime mai mica decat sa mergi cu 12 m odata.....Au facut aprox 1,5-1,8 km pe zi pentru ca lucrau in 2 shimburi......de dimineata de la 5-6 pana seara la 10-11.....Am participat si eu activ atunci si stiu ce vorbesc.....

Ok, Euromau. Asta vroiam sa aud, ca promisiunile TS se bazeaza atit pe experienta lor anterioara de pe A1 LG-DV Lot 1 + A6, cit si pe intentia unei abordari tehnice + organizatorica (2 schimburi) similara cu cea de la lotul pomenit. Sigur ca stratul de uzura se poate asterne cu aceeasi productivitate si cu 2 finisoare mai inguste (corecta abordarea PORR la Centura Arad, Bogdymol). Eu ma ghidasem in evaluare dupa faptul ca TS a asternut peste tot binderul pe benzi inguste, dar probabil ca la stratul de uzura se va merge cu 2 finisoare in tandem.

Common sense will get you far !

iuli

Si UMB pe lot 1 a lucrat asa, in paralel cu un mic decalaj intre ele. E o practica comuna si se pare mai eficienta sau mai economica.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Vossk

Se mai aude ceva despre data de deschidere a portiunii Arad-Mako? Eu plec cu masina spre UK pe 20 iulie, oare sunt sanse sa fie deschis pana atunci?

istvan78

Quote from: dangal on June 21, 2015, 07:51:04 PM
Din pacate si cred ca tehnologia aceasta e motivul pt care lotul 1 Lugoj  Deva e de departe cel mai denivelat lot nou din Romanis!
Eu cred ca "titlul" asta revine lotului 3 din Orastie-Sibiu, cel executat de Impregilo. Dar nu din motiv de asfaltare defectuoasa, desigur...

Oricum, doar vesti bune in ultimele zile de pe A1: se avanseaza bine si pe Timisoara-Lugoj, Arad-Nadlac pare "pe ultima suta", si chiar si UMB a reluat ritmul pe lotul 4!
Multumiri tuturor care aduc informatii de toate felurile! :cheers: