Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 69 Guests are viewing this topic.

istvan78

#21165
Quote from: Quest on April 21, 2015, 03:38:42 PM
atunci la Cosevita unde DN68A supratrece A1 dar la diferenta de nivel de 32 m !! (vezi randarile lui Delacroix) sa se faca cumva in zona o racordare temporara intre DN si A.
Da, cu un lift, sau un fel de scari rulante pt. masini.  :p

Fii serios, daca n-au facut nicio racordare la Sanovita, unde autostrada se termina literalmente in DJ, in campie, si a stat nefolosita 2 ani, poti fi sigur ca nu se va face nimic fantastic acolo.


mishu77

Quote from: istvan78 on April 21, 2015, 04:36:28 PM
Fii serios, daca n-au facut nicio racordare la Sanovita, unde autostrada se termina literalmente in DJ, in campie, si a stat nefolosita 2 ani, poti fi sigur ca nu se va face nimic fantastic acolo.

Plus ca la Sanovita era si pod, trebuiau facute doar 2 bretele una de urcare si una de coborare chiar cu intersectii in T nu giratorii si era super OK. Si eu sunt convins ca nu se va face nimic temporar.

horatiu.cosma

E diferenta de nivel de 32 de metri, un nod intr-o astfel de situatie e o provocare serioasa, deci chiar si o simpla racordare ar trebui sa dea batai de cap. Nu e cazul, e mai simplu si mai ieftin sa faci un drum de la 0 3-4 sute de metri care sa intepe oriunde altundeva autostrada, nu in zona aceea cu debleu continuu.


cezar-mario2012

Vreau să știu unde este limitata dintre lot 2 si 3 Lugoj-Deva pe filmare?

horatiu.cosma

Lotul 2 se termina chiar inainte de intersectia cu DN 68A, pe filmare pe la 10:25.

istvan78

Deci debleul pe sub DN68A si podul peste el sunt ale Comsa (lotul 3), dar tunelele dinspre Vest sunt ale Impregilo (lotul 2). Corect?

horatiu.cosma


cezar-mario2012

La 10.34 este un drum ce dă în DN, nu se poate amenaja o descarcare provizorie acolo. Autostrada este la nivelul drumului si distanță de DN este mica. Si până inde pot lucra cei de pe lot 2, pe film?

dragos.popescu

Decizie radicală la Bruxelles în privința autostrăzii Sibiu – Pitești
http://wp.me/ps3nV-HsB

istvan78

Quote from: cezar-mario2012 on April 22, 2015, 04:18:30 PM
La 10.34 este un drum ce dă în DN, nu se poate amenaja o descarcare provizorie acolo. Autostrada este la nivelul drumului si distanță de DN este mica. Si până inde pot lucra cei de pe lot 2, pe film?

Nu are sens in mod real. S-ar castiga doar vreo 3 kilometri de autostrada pana la nodul de la Grind, iar pe DN nu e nicio localitate.

Eu as fi foarte multumit daca anul asta s-ar deschide portiunea de la Traian Vuia pana la nodul de la Margina (lotul 2) si undeva in vara viitoare (2016) de la nodul Grind (lotul 3) mai departe pana la Soimus (incl. lotul 4), ca apoi in 2017 sa vedem si bucata lipsa, cu tunelele.

Quest

#21176
Quote from: cezar-mario2012 on April 22, 2015, 03:33:53 PM
Vreau să știu unde este limitata dintre lot 2 si 3 Lugoj-Deva pe filmare?

Limita Lot 2 - Lot 3 e la 09'47"


Iar pe imagine e in punctul in care de intersecteaza o dreapta verticala de jumatatea inaltimii imaginii, cu una orizontala de aceeasi lungime cu prima, luata de la extremitatea dreapta a imaginii. A1 are acolo un punct de inflexiune din curba la stinga face curba dreapta (cum se priveste catre Deva). Va merge pe sub DN68A la iesirea din curba a acelui TIR alb care vine dinspre Deva la 09'59".

Unde propui tu Cezar racordul temporar DN & A, cele doua din pacate nu sint la aceeasi cota de inaltime ci e o dif de 30 m (DN la 277 m, A la 247 m), pe DL sint 380 m, adica o panta de ~8%. Nu prea urca TIR-urile. Spre exemplu coborirea DN68A de la Ohaba de la 247 la 221 m (~9% in linie dreapta) a fost rezolvata cu 2 serpentine. Ne-ar trebui niste 'lunguri' sa intelegem care e cota finala ptr A fata de cota actuala a terenului.

Istvan78, de unde propune Cezar racordul DN-A pina la Nodul Dobra/Grind nu sint doar 3 km de A1 ci vreo 8-9 km, cam ca de la Giarmata la Izvin !!
Common sense will get you far !

Ionut

Aveti rabdare pentru un update.

Update proaspat, poze de azi, A1 Arad-Pecica-Nadlac. De la una din sursele secrete. Enjoy.

Primele poze sunt din zona nodului Centura Arad-A1. Prima este chiar breteaua A1 peste centura Arad.



















Ionut

Continuam. Imediat dupa nodul centura-A1.

Avem pasaj pe drum agricol.




Continuam.

















Ionut

Ne apropiem de nodul Pecica.




Pasaj peste CF inainte de nod Pecica.
















^ Dupa cum se vede cu ochiul liber, mai este foarte putin de munca in zona. Clar se pot incadra in timp (final de iunie/luna iulie).