Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 62 Guests are viewing this topic.

Ionut

Poate confirma cineva data de 18 pentru deschidere? Nu inteleg de unde atat de multa discretie. Ori nu stiu daca se incadreaza.

etalgor

In vama este prevazuta o posibilitate de intoarcere? Ma gandesc ca acest lucru este absolut necesar, chiar si acolo unde exista acces permis pentru toti, cata vreme exista posibilitatea unui control la frontiera (fie el si ocazional dupa intrarea in Schengen).

yetiman

#19697
@Calin
Cred ca e o neintelegere la mijloc. Discutia a inceput cu nodul Pecica. Autoturismele pot merge mai departe pana la Nadlac, in timp ce camioanele ar trebui sa iasa pe DN.

LE: La asta faceam referire cu exemplul din Ungaria. Camioanele -> Obligatoriu dreapta -> Iesire pe DN. Autoturisme + autocare -> liber pe A1 pana la Nadlac.

@iuli
Ar insemna prezenta permanenta a unui echipaj de Politie in autostrada -zi si noapte si care sa reuseasca sa oblige autocamioanele sa iasa de pe autostrada in timp ce autoturismele vor putea continua......Asta va insemna ca sigur vei gasi soferul de TIR surprins de reactia Politiei -frane destul de puternice si potential de tamponare din spate din partea altui coleg -poate prea adormit sau neatent.In plus este o solutie pe care sincer sa fiu nu o stiu aplicata prin vreo alta parte a Europei.....Iar in lipsa Politiei-bazandu-te doar pe semnele de circulatie-aici vor fi desigur numerosi soferi de camion care vor merge "ca pionierul-"Tot inainte!" "  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

ciprebbe

Quote from: Ionut on December 15, 2014, 10:11:10 PM
Poate confirma cineva data de 18 pentru deschidere? Nu inteleg de unde atat de multa discretie. Ori nu stiu daca se incadreaza.

18 e data ideala , nu stiu daca e si posibila.
Mai ramane si 19, 20, 21, 22, 23 ca varianta urmand ca muncitorii sa plece in concediu pana prin 5 ianuarie.

Eu as sugera colegilor de la Arad sa mute vizita din 20 pt maine, poimaine si sa ne aduca ultimele stiri din teren daca e posibil, mai ales ca stiu bine zonele de acces de acolo.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Calin

#19699
@yetiman
Te inteleg.......cum sa-ti raspund ca sa nu risc sa intru in " gura leului".....pe tema de siguranta a traficului,cu toate ca se face referire stricta la aceasta portiune a A1 ? Pe scurt, daca toti soferii de autocamioane vor vedea si respecta si niste simple indicatoare ,ar fi totul OK. Dar am dubii in aceasta privinta.Prezenta unui echipaj de Politie sau cunoasterea faptului ca urmeaza imediat controlul vamal-ii face mai atenti si respectuosi pe soferi.... vezi mesajul meu de pe pagina anterioara , imediat inaintea atentionarii lui Ionut.

Ionut

Va rog terminati cu discutia asta, nu-si are rostul.
Vom vedea ce se intampla dupa ce vor deschide. Atunci ne vom putea da cu parerea.


Aiud.dan

#19702
Sunt curios la cit se ridica costul de transformare a unui km de drum expres in autosttada,ma intreb ,atuncea nu o sa trebuiasaca un nou SF care costa,se face si terasamentul acuma la latimea unei autostrazi?parapetii unde se monteaza,la latimea unui drum expres ,sau la latimea unei autostrazi?deci trebuie bine gindit incit modificarea sa fie cu costuri minime. se zice ca economisesc cam 30%- 40%modificarea sa nu ne coste dupaia mai mult de cita economie facem.


teocharis


iuli

Hai sa presupunem ca ideea de drum expres upgradabil la autostrada de fapt inseamna de fapt ca fiind doar un sens al autostrazii pe care se circula provizioriu in ambele directii pana cand vor fi bani, vointa, etc sa se faca si celalalt sens. Altfel nu prea ai cum sa faci upgrade asa usor.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

yetiman

#19706
Diferente dintre drumurile expres si autostrazi (conform standardelor in vigoare in Romania)

Cele mai mari diferente le reprezinta lipsa benzii de siguranta si viteza maxima de 120km/h (viteza de proiectare). Benzile de circulatie sunt cu 25 cm mai inguste.
                       Drum expres       Autostrada
Latime totala               22 m          26 m
Benzi pe sens              minim 2         minim 2
Latime banda             2 x 7 m         2 x 7,5 m
Benzi de ghidare     4 x 0,5 m         4 x 0,5 m
Benzi de urgenta        0                 2 x 0,5 m
Spatiu median              3 m           3 m
Viteza maxima              120km/h         130km/h

Sursa: https://www.pdc.ro/articole/drumul-expres-si-deosebirile-fata-de-autostrada-220

Si inca un link: Normativul CNADNR:
http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2014-09-30-18212733-0-normativ-cnadnr-pentru-drumurile-expres.pdf

In alte tari exista alte standarde.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

#19707
zici ca sunte-ti toti spalati pe creier.

1. Diferenta aia de 30-40% e obtinuta cu o regula de 3 simpla. E departe de aceste valori...mai ales la munte. Acolo diferenta e infima...sa zicem 5%. Iar extinderea va fi cu multe batai de cap...restrictii de viteza (se lucreaza langa trafic direct ca nu exista banda de urgenta, semnalizari peste semnalizari...dureri de cap. Probabil ca si la reabilitarea de DN, adugarea unei benzi va trebui facuta prin reasfaltarea unui strat de uzura pentru a putea face conexiunea intre vechi si nou. In concluzie..bataie de cap groaznica...si care in final sigur costa mai mult.

2. Daca capacitatea de circulatie acceptabil nu e corelat cu tipul drumului ne putem trezi cu un DX congestionat inca de la deschidere...si viteza scade in acest moment foarte repede. Au fost puse filme pe aici cu un DX din Italia si e absolut claustrofobic...mai ales cand ai parapeti stanga dreapta (si asta e cvazipermanent in zona de munte sau paralel cu Oltul). Ai impresia ca de abia trec camioanele unul pe langa altul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GabiHd

Din nou un Bug fain prin care vedem toata A1 de la Nadlac pana la Sibiu. De data asta pe Google Map Maker. http://goo.gl/VtXh4e

StefanCelMare

Merge și pe Maps normal, dacă se selectează funalul imagini satelitare. Apare și A3 Suplacu - Borș.