Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 68 Guests are viewing this topic.

RaduC

Sau poate ar putea face o banda rulantă, nu? Ca la tunelurile de metrou...

P. S. Era o gluma...

Ionut

Sper ca avem oameni in teren azi. E pacat de vreme. :cheers:
Stiu, cer prea multe, dar poate avem o surpriza sau mai multe. :)

adiarc

pamantul se duce , imediat dupa ce se termina zona cu probleme , spre Sibiu ( este o gramada mare ce se vede si din DN...
Acum , nu stiu daca aceasta va putea prelua...TOT DEALUL ACELA..CELE 2,8 MIL MC
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

#15438
in zona de vest vremea e inca naspa si ploua...plus ca a plouat zilele trecute de s-a facut o mlastina generala (sper sa nu mi se strice culturile vaste de 10 fire de rosii si 10 de ardei :) :))... nu stiu daca se lucreaza...

adiarc

Din pacate , asa este , Dorum , ....ploua si la Sibiu de cateva zile bune...inclusiv astazi , a turnat la greu
dar....cine stie  :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AFC

Buna ziua tuturor.
Zilele astea am facut un drum Bucuresti - Timisoara si retur, am plecat Joi dupa pranz si m-am intors ieri seara ( de fapt am ajuns azi dimineata pe la 2.00)
Ruta aleasa a fost pe firul A1 pentru a parcurge toate tronsoanele date in folosinta ( nu fusesem pe Lugoj- Deva 1 si pe A6 ). Prima observatie este ca dpdv calitativ, cel mai bun tronson dupa parerea mea este lotul 4 Deva - Sibiu, in conditiile in care am parcurs toate loturile de 2 ori si am avut ocazia sa compar parcurgerea lor in conditii de carosabil uscat dar si de ploaie torentiala. Pe ploaie torentiala, cel mai bun drenaj este tot pe lotul 4. Atentie ca pe lotul 2 inainte de iesirea de la Cunta sunt vreo 2-3 portiuni unde apa se acumuleaza si se acvaplaneaza. Mi-am adus aminte de un post cu privire la A6, in care unul dintre colegi reclama calitatea stratului de uzura acuzand vibratii la rulare. Confirm ca este adevarat, A6 este cel mai slab calitativ tronson, parcurgerea creaza disconfort, fiind valurita aprope pe toata lungimea. Am observat ca daca viteza de mers este in jurul a 100- 110 km/h, disconfortul scade. Precizez ca masina cu care am parcurs acest drum are una dintre cele mai performante suspensii existente  la ora aceasta si nu poate fi vorba de altceva decat de calitatea caii de rulare.
In alta ordine de idei m-a bucurat sa observ ca traficul pe A1 este intens dar m-a dezamagit mizeria din toaletele din spatiile de servicii. Cred ca aceste toalete au fost gandite prost, trebuia folosit un concept care sa permita o igienizare rapida ( suprafete care sa poata fi spalate rapid cu jet ).
Numai bine tuturor.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

dorum

...am omis sa postez un lucru esential...

Eu sunt cel care am afirmat sus si tare ca nu se poate sa fie valurit A6, bla, bla... intre timp l-am parcurs din nou si le dau perfecta dreptate colegilor...din pacate, ASA ESTE, nu stiu ce s-a intamplat acolo...!!!

dr4qul4

Probabil ca era bun inainte sa se deschida circulatiei, cand l-ai parcurs tu :D
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

teocharis

Quote from: bogdymol on May 17, 2014, 10:44:30 AM


O cursa e de 2 km sau de 20 km?

-----------------

Mi se par atat de amuzante calculele astea scoase... din burta. Nici unul dintre noi habar n-avem unde trebuie carat pamantul ala, dar ne dam cu presupusul cate curse trebuie musai sa faca un camion pe zi.


nu e nevoie de un "injiner" ptr a rezolva o problema simpla de operations research.

dorum

#15444
@dr4qul4...sa sti ca exact asa a si fost...nu l-am mai parcurs dupa deschidere ca nu ma ajuta la nimic... :)

...dar suntem pe topic de A1 si ne trage imediat Ionut de urechiuse... :lol:
...so, Back to A1!

Calin

Quote from: dr4qul4 on May 17, 2014, 07:40:22 PM
Probabil ca era bun inainte sa se deschida circulatiei, cand l-ai parcurs tu :D
Sper sa nu fiu "tras de urechi" ,am vazut si la topicul dedicat A6 ca s-a remarcat aceasta problema spun eu serioasa. Aveam parca un coleg de forum pe aici care se adresa CNADNR-ului.Oare nu poate sa trimita iarasi un mesaj cu privire la aceasta problema ?

disney

Colegul va trimite si aceasta intrebare, dar te (va) roaga sa scrieti intrebarile pe thread-ul dedicat comunicarii cu CNADNR / MT.
;)

Ionut

^ Multumesc frumos ca va "educati" unii pe altii cu vorbitul ontopic si folosirea topicurilor corecte. Sunt prea recunoscator. :cheers:

adiarc

cateva poze intersante de astazi

dealul de la Sacel , inverzeste incet...cand va da cu adevarat caldura , nu se va mai vedea plasa aceea





la Saliste s-au realizat si marcajele



Cic Saliste prinde contur





aici se sfarseste lotul Impregilo si incepe lotul 4 - Astaldi



spre viaduct.....in partea st se vede unde s-a depozitat pana acum tot ce s-a excavat...mai este inca suficient loc , dar nu e sigur daca va putea inghiti toata aceea cantitate de pamant





din DN incep sa se vada terasele...era ceva miscare...dar slabut..3 buldozere decopertau str vegetal





aici , acelasi depozit de pamant , din DN







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alin_simeriaveche

#15449
Quote"În ceea ce privește lotul 2 al autostrăzii Lugoj - Deva, am cerut constructorilor să urgenteze lucrările", a declarat Dan Șova într-o conferință de presă la Recaș.
our friend :) o alta gafa Lugoj Deva si el e la Recaș. Face ciorba la loturi
UPDATE:
Quote,,Nu există competiție între autostrăzile Sibiu - Pitești și Sibiu - Brașov, pentru că au surse de finanțare diferite. Autostrada Sibiu - Pitești va fi folosită în special pentru transportul de marfă, iar Sibiu - Brașov pentru transportul turistic", a clarificat Dan Șova într-o conferință de presă la Recaș.