News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

13 Members and 24 Guests are viewing this topic.

alecu26

pe 2 si/sau 3 sigur va fi Consitrans.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

Felicitari reporterului!! Daca chiar a pus intrebarile asa inseamna ca s-a documentat putin inainte si a facut un interviu ca la carte. Asa trebuie sa scrie un ziarist!  :thumbsup:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

trifuhoria

#15407
Postez si aici: Strabag a castigat licitatia pentru constructia NAG3, adica noua linie a Daimler de asamblat cutii de viteze cu 9 trepte, de la Sebes. Constructia se intinde pe 8 Ha, intre dn7, dn7J si autostrada A1. Infrastructura contiunua sa aduca investitori in Sebes. In momentul de fata au depasit 1200 angajati doar cei de la Daimler... ;)

adirt69_70

salut am ajuns insfirsit  pe tronsonul 3 pozele sunt  de sambata











dorum

#15409
wow...adi, asta chiar este o veste buna....asteptam noi update-uri din interior!
multumim mult, vad ca se lucreaza...parca "doar" vreo 2.8 milioane de metri cubi traba excavati... :) :)
BAFTA, spor la treaba si te asteptam cu noi poze!!!
:cheers:

dorum

#15410
Quote from: doryan93 on May 14, 2014, 09:37:33 PM
Un articol, in care Carlo Alberto Scopel, directorul de șantier pentru lotul III al autostrăzii Orăștie – Sibiu, raspunde la intrebarile reporterului de la Turnul Sfatului.

...ar fi fost interesanta o intrebare despre viaduct...sta in picioare sau are probleme?
...cu toate ca eu sunt convins ca, COLINI nu si-ar fi riscat reputatia si BANII sa faca un viaduct "miscator".... iar la adancimile la care am auzit ca sunt forati pilotii, chiar nu cred sa apara probleme...

stangabriel

Multumim de poze. Ati observat la pe panta au adus debleele? inca putin si faceau campie. ultima poza de exemplu.

dorum

pai nu? decat sa stabilizam dealuri sau sa facem tunele, le radem si facem campie... :)
e buna abordarea, nu? important e ca termina inainte de campania electorala...asta conteaza, nu?

ghrt

Ca abordare este desigur iresponsabilă, dar s-ar putea ca echilibrul ecologic al zonei să nu fie foarte afectat, adică pe noile pante să crească vegetaţie şi să poate fi folosite tot ca păşuni, cum erau şi înainte. În aceste condiţii este regretabil că nu au făcut asta de acum un an.
Cât despre pante, aplatizarea lor arată cât de mare este de fapt instabilitatea solului (imho - nu sunt specialist, îmi dau cu presupusul).
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

Dar prin aplatizare se pierde chiar si peste 20 % din suprafata iar pana creste iarba pt pasunat trec minim 5 ani.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Archi

Sa avem autostrazi ca iarba pentru oi avem din fericire destula.

dr4qul4

Daca ne apucam sa radem tot in calea autostrazilor ne vom trezi peste 20 de ani ca incep sa se darame. Se modifica total circuitul apei si daca nu fac rigolele cum trebuie ne putem trezi cu infiltratii sub terasament.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RaduC

Am crezut ca facem autostrăzi ieftine - criteriul fiind prețul cel mai mic,  dar iată ca plătim acum cu vârf și îndesat, chiar dacă aceste costuri nu se referă neapărat la bani.

sebba

nu cunosc in detaliu zona dar 2.8milioane mc imi pare mult prea mult
ar insemna o suprafata de 1km patrat cu inaltime de 2.8m
sau 500 x 500 x 11.2m sau 500 x 250 x 22.4m
cam cat ar fi totusi dimensiunile zonei ce trebuie excavata?
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Indiferent cat de mare va fi zona, eu sper sa ajute natura si sa insamanteze cu substanta de-aia verde, lichida, macar. Bine ar fi sa planteze ceva arbusti. Dar macar sa foloseasca substanta din aceea verde lichida, nu stiu cum se numeste. Norocul nostru e ca zona respectiva oricum este foarte fertila, insa pentru ca a fost ras stratul de sol vegetal o sa dureze un pic pana isi revine natura. Era nasol daca faceau asa ceva in stanca/sisturi (evident ca astea nu erau instabile, ma refer la ce a facut Bechtel in Kosovo, deblee extrem de adanci facute in stanca).

Pacat ca din start nu s-a facut tunel cut & cover cum era normal. Discutia veche. Insa chiar si cu solutia asta barbara, cred ca pana la urma zona isi va reveni. Nu s-au taiat multi arbori, nu a fost acolo defrisare de padure cum a fost in tunelul Sacel. Pana la urma va fi OK.