News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 59 Guests are viewing this topic.

alecu26

Quote from: doryan93 on May 09, 2014, 10:25:52 PM
Alte poze de pe lot 3 Orastie-Sibiu, din alte ziare:


mie mi-ar fi fost frica sa stau pe acolo cu masinile. Mai ales dupa ce s-a intamplat in Afganistan si mai ales dupa ploile din ultima vreme.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: Ionut on May 10, 2014, 11:09:53 AM
https://www.youtube.com/v/V2Hjq3eqKpw


wow...ce i-a putut face primul ziarist. Intrebari foarte la obiect si foarte informate citite evident de pe forumul nostru.

Din pacate sau din fericire, la dl Sova se vede ca e scolit in ale discursului...repetand cuvinte gen specialist, arbitri, au declarat....etc, etc. Dar mi-a placut ca totusi macar odata a fost destul de dur si direct cu Impregilo...."sper pentru Impregilo ca pana la 15 Noiembrie sa fie gata".
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: RaduC on May 10, 2014, 08:43:32 PM
Sa nu facem ca si cu drobul de sare, inca, domnilor! Tinand cont ca facturarea se face pe baza lucrarilor efectuate in luna precedenta, poate mai are putin de asteptat. Habar nu avem noi aici cand au fost emise primele facturi de catre TS, asa ca nu cred ca are rost sa ne dam de ceasul mortii...inca.

TS stiu din surse sigure lucreaza cam fara proiect aprobat, fara certificare de lucrari, fara receptii calitative....etc. E situatie asemanatoare cu ce a facut UMB pe lotul vecin, dar motivatiile sunt diferite. De aici cumva si ritmul relativ mediu de lucru. Totusi nu vor sa se expuna inutil la anumite riscuri...dar nici sa consume salarii fara productie nu vor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Quote from: alecu26 on May 13, 2014, 10:00:08 AM
TS stiu din surse sigure lucreaza cam fara proiect aprobat, fara certificare de lucrari, fara receptii calitative....etc. E situatie asemanatoare cu ce a facut UMB pe lotul vecin, dar motivatiile sunt diferite.

Nu ar fi prima data, probabil nici ultima. E o obisnuinta bolnava la noi cu autorizatiile, relocarile de utilitati, descarcarea arheologica samd. Chiar si asa, mie cei de TS mi se par foarte seriosi pentru ca isi asuma niste riscuri. Daca e asa cum zici tu, cred ca se misca foarte bine... probabil vine in curand filmarea de la Eurocopter si vom vedea ce e de sus.

alecu26

#15379
Quote from: iuli on May 12, 2014, 04:37:21 PM
Ca sa vezi ca ai doar partial dreptate e ca Impregilio a avut oarecum ghinion (sau prostie) e ca pe restul tronsonului Deva - Sibiu nu au fost probleme cu SF-ul, sau nu probleme atat de grave. Am scris mai sus si repet. Termenul de la publicarea inceperii licitatiei pana la termenul limita de depunere a ofertelor e prea mic pentru a verifica in totalitate si pe bune daca SF-ul e prost. Constructorul trebuie doar sa banuie cam pe unde ar putea sa apara probleme, sa trimita oameni pe teren si sa verifice cat de cat daca SF-ul e OK si pe baza datelor sa evalueze riscul ca SF-ul sa fie aiurea sau nu.

Repet pentru ultima oara, nu le tin apararea celor de la Impregilio dar sa arunci cu pietre doar intr-o singura directie e mult prea simplu. Si mai zic o data, vina e impartita pe prea multe paliere, atat orizontale cat si verticale.

da, asta e si parerea mea. In fond e un talent si sa stii sa alegi pe ce tronson sa licitezi.

Deasemenea stiu constructori foarte mari europeni care in ultimul moment sau retras din licitatie (dupa ce au cheltuit poate si 100.000 Euro) ca e mult prea riscant si ciudat acest mod de contract si cu riscuri care efectiv nu pot fi manageriate.

Sunt absolut sigur ca Impregilo stia de probleme si a speculat enorm acolo cu pretul, nici nu a citit contractul si a fost ferm convins ani de zile (din 2010 pana in 2013) ca fa fi JackPot acolo. Se vede asta din cum a aranjat pretul la viaduct si cum au propus prima data, la nici cateva luni de la inceputul contractului ca pe partea Sebes sa se faca inca un viaduct cu "capatul picioarelor" sub planul de alunecare...tot metalic si tot cam de 1 km.

Iar pe partea Sibiu cu manuta lor au zis ca trebuie tunel.

Si acum intreb si eu...restul in afara de cei 6 km de ce nu sunt gata si nu au avut aproape nimic gata prin aprilie-mai-iunie?

Aici CNADNR are o singura solutie, confirmata si de arbitraj...sa aplice contractul SEMNAT. Orice altceva ar insemna ca nu se respecta conditiile initiale si anumiti participanti la licitatie sunt favorizati.

Si parerea mea personala e ca nici in alta instanta (romana sau internationala) nu vor obtine mult mai mult decat au obtinut. Deja 18 luni extensie de timp la un contract de 22 de luni e ENORM. Si probabil banii respectivi oricum nu sunt pentru lucrari ci pentru salariile din aceasta perioada.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

^^^

Ca o gluma: intrebarea tine de topicul "comunicarea cu autoritatile" :P
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Eurocopter

Quote from: Quest on May 13, 2014, 11:19:30 AM
Quote from: Ionut on May 13, 2014, 10:34:30 AM
...Chiar si asa, mie cei de TS mi se par foarte seriosi pentru ca isi asuma niste riscuri. Daca e asa cum zici tu, cred ca se misca foarte bine... probabil vine in curand filmarea de la Eurocopter si vom vedea ce e de sus.

Interesant. Are Eurocopter in plan un survol al tronsonului Izvin - Sanovita ? Cam pe cind ? Tine de asigurarea finantelor, sau ele sint deja asigurate ? Mersi.

Cam pe zilele urmatoare cand prindem o zi senina ideala pt zbor si filmat.

davyl

Ar fi super sa vedem starea reala de sus! Asteptam cu nerabdare o schimbare...

Multumesc tuturor celor care au pus foto si informatii pana acum. Mi-au trebuit vreo 3 zile sa ajung la zi dupa o perioada de pauza pe forum. Sunteti geniali!

alecu26

http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2014/decizie-1324.pdf

update la consultanta.

EGIS stiu ca erau pe locul 1 cu un pret ridicol de mic (gen 20% din buget) dar si urmaritorii nu erau departe.

Se pare ca totusi nu prea va fi EGIS.

Florin, mai ai tu la indemana calsamentele intiale sau stii cumva care sunt castigatorii de la prima strigare a lui CNADNR?

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

#15384
Le-am postat cu vreo 2 -3 saptamani,scriu de pe telefon si imi este cam greu acum In Alta ordine de idei, azi am facut Cluj-Buc. Obs nu am vazut nici o miscare pe Turda Sebes, doar marcaje. Straco a inceput lucru la spatiu de servicii sens Sibiu si lucra la scurgeri apa versanti. Impregillo lucra pe sectorul spre Sebes la greu, Astaldi inlocuia ceva parapeti si spatiile de servicii plus scurgeri apa.

florin74

Am  vazut si ceva miscare la Impregilo si in capatul spre Sibiu, au facut niste drumuri de acces PE versantul opus Dn, cred ca si aici incep sa accelereze.

AlexIP

Apropo de parapeți, abia acum văd știrile de aseară...

QuoteDouă autotrenuri și un autocar au fost implicate, în această seară,  într-un accident rutier, pe autostrada Deva – Sibiu, în apropiere de Orăștie. Patru persoane au fost uşor rănite.

Potrivit primelor date, se pare că autotrenurile circulau în paralel pe sensul de mers Orăștie – Deva, La un moment dat, unul dintre mastodonți a acroșat remorca celuilalt, iar cel aflat pe banda dinspre axul drumul a rupt parapetul care delimitează sensurile de mers și a pătruns pe contrasens, unde a lovit un autocar care se îndrepta spre Piatra Neamț:o În autocar se aflau 20 de persoane, între care un copil de doar câteva luni, care se întorceau din Anglia. În urma impactului, patru pasageri din autocarul implicat în accident, precum și unul dintre conducătorii auto au suferit leziuni ușoare și au fost transportați la spitalul din Deva, în vederea acordării de îngrijiri medicale de specialitate. Echipaje din cadrul Detașamentului de Pompieri Deva intervin la locul evenimentului rutier. Sensul de mers Deva – Orăștie este blocat, iar din sens opus se circulă pe o singură bandă. Coloana de mașini se întinde pe mai bine de doi kilometri. La locul accidentului urmează să ajungă o macara de mare tonaj care să ridice autotrenurile răsturnate.

http://www.servuspress.ro/breaking-news-impact-intre-doua-tir-uri-pe-autostrada-a1-aproape-de-orastie_92099.html

Quote"Pe fondul nerespectării distanţei corespunzătoare în mers şoferul unui autotren a acroşat un alt tir care circula în faţa sa, după care a rupt parapetul de protecţie care desparte cele două sensuri de mers. O parte din parapet a ajuns pe sensul opus, lovind un autocar care circula regulamentar. Din fericire nu s-au înregistrat victime. O singură persoană a fost transportată la spital pentru acordarea de îngrijiri medicale, însă pagubele materiale sunt destul de însemnate", a declarat purtătorul de cuvânt al Poliţiei Hunedoara, subcomisarul Bogdan Niţu.

http://www.mediafax.ro/social/un-autocar-si-doua-tir-uri-implicate-intr-un-accident-pe-autostrada-deva-orastie-o-persoana-a-fost-ranita-12621411

Quote
Din primele date furnizate de poliţişti reiese că un tir a acroşat un al doilea camion, care a intrat apoi în parapeţii de beton de pe marginea drumului, iar bucăţi de beton au fost apoi proiectate într-un autocar. Toate cele trei vehicule se deplasau în acelaşi sens, dinspre Deva spre Sibiu.

http://www.evz.ro/accident-cu-doua-tir-uri-si-un-autocar-pe-autostrada-langa-orastie.html

Nu îmi dau seama, până la urmă era în zona cu parapeți de beton (New Jersey) sau de metal?

adiarc

Am vazut si eu...erau de beton...pe portiunile acelea pregatite pt eventuale devieri ale traficului
partea proasta a acestor zone este ca parapetii New Jersey de acolo NU SUNT FIXATI IN PAMANT !!!!si din cauza asta era sa se provoace o tragedie cand bucati din ei au zburat pe contrasens
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Kelog98

Quote from: dorum on May 12, 2014, 12:07:47 PM
accesati peundemerg.ro prin intermediul hidemyass.com si se vad toate
Salut, va urmaresc de mult dar n-am postat niciodata pana acum. Mi-am facut cont doar ca sa va spun ca mi se pare exagerat sa ceri userilor de pe forum sa foloseasca servicii de proxy sau vpn-uri ca sa vada pozele de pe forum. Inteleg ca faceti o treaba voluntara si o faceti doar din pasiune, dar daca faceti o treaba macar faceti-o asa cum trebuie pana la capat. Sunt atatea site-uri gratuite unde puteti sa postati pozele fara nici un fel de limitare, nu inteleg de ce nu le folositi. Cam atat am avut sa va spun, acum puteti sa va suparati.

luc

#15389
Alt accident azi in jur de ora 18, nu pe autostrada dar legat de subiectul care ne doare: la intrarea in Miercurea Sibiului dinspre Cunta un tir a ratat curba; rezultatul: coada de km, aproape o ora blocaj in trafic si doar ganduri bune pentru Impreglio.
In alta ordine de idei, la capatul viaductului de la Aciliu spre Sebes a inceput sa apara un strat gri pe un sens de mers (probabil beton sau ceva legat de solutia tehnica prezentata anterior)