Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

delacroix

Quote from: Ionut on April 20, 2012, 06:55:58 PM
Iar esti suparat? :ohno: N-am zis ca nu sunt giratorii... am zis doar ca se merge decent. Si chiar se merge decent pentru Romania. Iar prin cucuruz totusi nu o iei, chiar daca se merge 1x1 si chiar daca sunt giratorii si chiar daca se intra si prin localitati, totusi drumurile sunt bune. Si 2012, da... asa au zis constructorii: Alpine pe Pecica-Arad si UMB pe Giarmata-Izvin.
:) Nu era vorba de Nadlac-Bucuresti ci numai despre Izvin-Pecica pe autostrada. Suma tronsoanelor  poate fi 71km(+-) dar efectiv cand vor fi gata toate cele 4(patru) segmente, pe autostrada, Nod Izvin-Nod Pecica est vor fi doar 64 km. De aici si giratoriile, daca mergi pe centura Arad si intorci la DN7 mai ai 4km. "Cucuruzul" era o figura de stil si inseamna autostrda care se termina in camp (sau in bariera la margine de Dn, vezi AT Campia Turzi-Luna, 1 km de autostrada... nefolosita). Sa nu uitam totusi de Pristanda.
Constructorii or fi promis 2012 dar era voba ca "termina la timp" asta inseamna aprilie 2013. Ca tot am ajuns la termene iti place cum s-a "terminat la timp" adica decembrie 2011, Timisoara-Arad ? Mie nu. As fi preferat o autostrada "la cheie" in aprilie 2012.
:zen:

Cristi232

#1141
Quote from: Ionut on April 20, 2012, 05:29:38 PM
Pecica-Arad: 16 km (si ceva)
Arad-Timisoara: 44,5 km
Timisoara bypass (Giarmata-Izvin): 10 km
Total: aproape 71 km :D

Deci: la final de 2012 avem Constanta-Nadlac pe relatia Bucuresti-Craiova-Severin-Lugoj-Timisoara-Arad la un nivel decent pentru Romania! :cheers:

Asadar, multumiri anticipate, Alpine & UMB.
Da Ionut, asa va fi.
Dinainte de Craiova, toate orasele au centuri moderne, cand va fi gata si Izvin si by pass-ul de langa Arad +nodul Pecica , va fi EXTRAORDINAR, daca va fi in 2012.
UMB parca e din alt fim, stie cineva care-i secretul seriozitatii lor? M-au impresionat de la bucata lor din A3 Buc-Ploiesti, acum deja abia astept sa inceapa si lotul 2 sau 3, pe Tm-Lugoj.
Promit sa lucrez la niste poze cu diferenta nov-aprilie cu stadiile muncii lor.

nenea_hartia

Quote from: Cristi232 on April 20, 2012, 07:57:40 PM
UMB parca e din alt fim, stie cineva care-i secretul seriozitatii lor? M-au impresionat de la bucata lor din A3 Buc-Ploiesti [...]
Ţinând cont că au început în vara lui 2007 şi au terminat în 2011, nu ştiu cât de impresionant poate fi.
Nu comentez aici şi felul în care au adjudecat contractul.  :(

stangabriel

#1143
Daca imi permiteti,aici intervin eu si spun ca am vazut din 2007 primele basculante pe A3 bucuresti ploiesti,mergeam cu bicicleta in zona dj 101d,zona UMB si ei au lucrat in forta de la inceput,au avut probleme cu padurea,situl 2000,ceva pasarele ocrotite erau parca in zona,apoi din 2008 s-au oprit,deci ei ar fi terminat,daca acum imi fac o idee,sigur in 2 ani partea lor,daca finantarea era continua si exproprierile erau terminate.
Podul peste dn1,cand a venit finantarea,l-au terminat cu o luna inainte cum anuntasera,traficul a fost restrictionat parca 2 luni,desi se anuntasera la inceput de catre presedintele consiliului prahova durata de 6 luni.

   In celelalte zone,s-a decopertat putin de catre ceilalti patroni romani si de 2 ani se lucreaza mai cu spor. Inca o data Umbrarescu face treaba daca are conditii,pe langa spaga ce o da pt contracte.

Din intamplare,il cunosc pe tatal patronului de la Euroconstruct,insa amanunte despre de ce nu lucreaza cum trebuie,nu a vrut sa-mi dea....va da-ti seama ca imi venea sa-l cert pt ce a facut fiul lui pe A3.... :lol:

nenea_hartia

^ Adevărul despre UMB e undeva la mijloc.  :)

=============

Hell yeah! Primul portal VMS din România!!


bogdymol

Arata bine :)

Multumim nenea_hartia :cheers:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

madad


anacronox


diferite podete ale autostrazii A1 in zona Apoldul de Sus -Sacel
================================================







autostrada in zona lacurilor de la Sacel si viaductele gemene si a tunelului de la Sacel
======================================================










MHN

Quote from: nenea_hartia on April 20, 2012, 10:26:09 PM
^ Adevărul despre UMB e undeva la mijloc.  :)

=============

Hell yeah! Primul portal VMS din România!!

...
Multam pentru imagini.
Dar de ce zici ca este primul? Cele de pe A2 (sau si A1 Pitesti-Buc, parca), nu fac parte din aceasta categorie?

Ionut

@nenea_hartia si anacrox: multumesc baieti pentru poze! :cheers:
Acel display patrat cred ca este pentru viteza, nu? Daca da, ar fi primul din Romania, poate la asta se referea nenea_hartia.

iuli

Multumiri de poze nenea_hartia!
Abia astept sa ajung din nou prin Arad sa fac o vizita pe bypass dupa redeschidere.  :D
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Cristi232

#1151
Quote from: nenea_hartia on April 20, 2012, 09:18:38 PM
Quote from: Cristi232 on April 20, 2012, 07:57:40 PM
UMB parca e din alt fim, stie cineva care-i secretul seriozitatii lor? M-au impresionat de la bucata lor din A3 Buc-Ploiesti [...]
Ţinând cont că au început în vara lui 2007 şi au terminat în 2011, nu ştiu cât de impresionant poate fi.
Nu comentez aici şi felul în care au adjudecat contractul.  :(

Excelente pozele! Ca de obicei! :cheers:

Este "simplista" viziunea cum ca au inceput in 2007...si au terminat in 2011!
DA, asa este, dar au inceput impreuna cu pierdantii aia, apoi s-au separat, in plus ti-a expus si stangabriel cate ceva din intreaga imagine.
Stii ce misto e sa primesti contractul, dupa lupte cu spagile de toate felurile si din toate partile, cerute?:)
Si sa preiei tronsonul cu 2-3% suprafata despagubita, cum era cel al Impresa Pizzarotti?! N-am vreo indoiala ca si celelalte loturi erau altfel. Guvernul a dorit in 2007 asa tare sa faca autostrazi In Romania, incat A DESPAGUBIT 2-3 % din terenul destinat inceperii lucrarii, desi termenul curgea si contractul se derula!
Cine intelege, se pricepe, cine nu...

De aceea am spus ca UMB parca e din alt film, activitatea lor pe santier si realizatul nu le vedem la niciun alt constructor roman de autostrazi.
Acesta-i adevarul trist, pt noi... :(

Per ansamblu, cam TOTI beneficiaza cam de aceleasi conditii, spagi, rulaje, plati, randament pe costuri, etc.






Quote from: stangabriel on April 20, 2012, 09:54:41 PM
Daca imi permiteti,aici intervin eu si spun ca am vazut din 2007 primele basculante pe A3 bucuresti ploiesti,mergeam cu bicicleta in zona dj 101d,zona UMB si ei au lucrat in forta de la inceput,au avut probleme cu padurea,situl 2000,ceva pasarele ocrotite erau parca in zona,apoi din 2008 s-au oprit,deci ei ar fi terminat,daca acum imi fac o idee,sigur in 2 ani partea lor,daca finantarea era continua si exproprierile erau terminate.
Podul peste dn1,cand a venit finantarea,l-au terminat cu o luna inainte cum anuntasera,traficul a fost restrictionat parca 2 luni,desi se anuntasera la inceput de catre presedintele consiliului prahova durata de 6 luni.

   In celelalte zone,s-a decopertat putin de catre ceilalti patroni romani si de 2 ani se lucreaza mai cu spor. Inca o data Umbrarescu face treaba daca are conditii,pe langa spaga ce o da pt contracte.

Din intamplare,il cunosc pe tatal patronului de la Euroconstruct,insa amanunte despre de ce nu lucreaza cum trebuie,nu a vrut sa-mi dea....va da-ti seama ca imi venea sa-l cert pt ce a facut fiul lui pe A3.... :lol:

:cheers:
Se vede si din avion cand unii muncesc si altii ruleaza banii publici in afacerile lor private, privand chiar si proprii salariati de drepturi...











@ anacronox :cheers: pt poze!
Da domnilor, asa trebuie sa arate, sa treaca si animalele pe acolo.











Quote from: Ionut on April 21, 2012, 07:06:25 AM
@nenea_hartia si anacrox: multumesc baieti pentru poze! :cheers:
Acel display patrat cred ca este pentru viteza, nu? Daca da, ar fi primul din Romania, poate la asta se referea nenea_hartia.
Sigur?! :D




bogdymol

Quote from: Cristi232 on April 21, 2012, 10:13:08 AM
Da domnilor, asa trebuie sa arate, sa treaca si animalele pe acolo.

http://i1130.photobucket.com/albums/m527/anacronox/DSCN0343.jpg

Gresit! Ala e doar un podet pentru scurgerea apelor (bine, poate fi folosit si de animale atunci cand e seceta, dar e cam greu sa faci animalu' sa se bage de buna voie pe acolo. Pentru a convinge animalu' ca poate sa treaca in siguranta pe acolo cel mai usor e sa-l faci sa se simta in mediul lui natural, deci asa trebuie sa arate:

Cehia:


Ungaria:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

delacroix

Quote from: Cristi232 on April 21, 2012, 10:13:08 AM
@ anacronox :cheers: pt poze!
Da domnilor, asa trebuie sa arate, sa treaca si animalele pe acolo.

Care animale?


Cristi232

#1154
Cele mici, precum iepurii.
Doar mie mi s-a parut ca exista un mic mal pe langa apa, prin pasaj?
:)

Bogdan, la campie ce facem, caci noi n-avem "tehnologia" ungurilor, cu podurile de lemn puse peste.